9/20/2016

InstaMonth august 2016 - Beauty, Fashion, Food and Home&Decor

Krásný začátek týdne, milí čtenáři♥

baví Vás celkové souhrny za jednotlivé měsíce? Musím se přiznat, že poslední dobu tomu docela holduji :) Člověk se tak nechá docela inspirovat od ostatních blogerů ve všech směrech. Ať už v lifestyle, jídle či módě a kosmetice. Proto jsem se rozhodla, že něco obdobného připravím i pro Vás já :)

Vždy vyberu pro Vás jen ty fotky z instagramu, které dostaly nejvíce like. A rozdělím je do čtyřech kategorií. Tak doufám, že se Vám nová rubrika bude líbit.

Beauty
Catrice Camouflage - o tomto úžasném korektoru si přečtete už zanedlouho, mám už pro Vás připravenou recenzi. Myslím si, že Vám ho nemusím dlouze představovat, zná ho určitě každý, nejen kosmetický nadšenec. 

Ebelin Cleaner Brush - článek o tomto drogérkovém čističi na štětce si mlžete přečíst zde. Na to, že je to moje první zkušenost s čističem na štětce, jsem spokojená. Akorát mám problém s tím, že mi připadá, že ne příliš dobře nečistí tmavé pigmenty a stíny. 

 Bourjois Detox Organic Foundation - společně jsme s Kačkou tento makeup taktéž recenzovaly. Jestli Vás to zajímá, klikněte tady. Je úžasný pro suchou až normální pleť, dělá se i ve světlých odstínech a je středně krycí. Já ho hrozně ráda používám a nedám na něj dopustit.

Fashion
Crossbody černá z Pepca - je jednochuchá, zároveň ale i elegantní a hodí se ke každému outfitu. Nebyla vůbec hradá, stála do dvou stovek a má to, co poslední dobou miluju - zlaté doplňky. Ke svým outfitům nenosím teď nic jiného ;)

Avon sada přívěsků na náhrdelník - tyto sady celkově z Avonu jsme si oblíbily, já jsem ale tuto dostala dárkem od mamky, protože jen ona, Kačka a taťka mě dokáží podržet v těch nejtěžších chvilkách. Beru je za symbol štěstí a nikdy si ho nezapomenu vzít jako talisman.

Řetízek stříbrný s pírkem - Kačka o ulovila v Kik. Určitě se tam podívejte, někdy se tam dají sehnat zajímavé kousky. Poslední dobou jsme si zamilovaly tyto jednoduché šperky, které se dají snadno kombinovat snad se vším.

Food
Ovesná kaše - objevily jsme jí díky Kačí z My Cooking Diary a poslední dobou nejíme k snídani snad včetně jogurtu nic jiného. Na jednu porci stačí dát 3 lžíce vloček a 250ml mléka a pak jen dozdobit. Já jí zdobím čerstvým ovocem, datlovým sirupem a pastou s pomeranči ze šmakouna. Doporučuji :)

Pohár s ovesnými vločkami, ovocem a agavovým sirupem - dopolední svačinky u nás jsou sladké. Ale pozor, zdravě sladké! Toto je pohár inspirovaný Petrem Havlíčkem, známým poradcem zdravé výživy. My podle něho asi poslední dva roky vaříme a je to opravdu znát. Zkuste to taky :)

Špenátový polévka se šmakounem a vajíčkem - dělala jsem špenátovou polévku taky právě podle Petra Havlíčka, ale nějak jsem tam dala hodně vody a vznikla z toho takhle "brčálová voda." Byla ale vynikající a s tím šmakounem tomu dala to pravé ořechové.

Home&Decor
Ombré Straw slekničky z Pepco - nekoupily jsme je v ČR, ale v Polsku a váhaly jsme dlouho nad tím, zda je koupit nebo ne. Měly tam asi pět barev, ale nakonec jsme si vzaly jen tyto dvě, protože nám připadalo, že ombré efekt na nich byl nejvíce znát. A letní koktejl? Ten si bez nich už nedokážeme představit.

Set hrníčků na expresso - opět Kaččin úlovek z Pepca. Poslední dobou bytové doplňky nekupujeme snad nikde jinde. Najdete tam opravdu originální kousky za pár korun, které jinak na internetu stojí stovky korun. Tento set je navíc se stojánkem a tak bude úžasný na odpolední slezinu s kamarádkami a přáteli.

Yankee Candle Simply Home, Barlett Pear - musím se přiznat, že jsem kouzlu Yankee Candle nepropadla. Připadá mi, že vyhodit za svíčku skoro tisíc korun je tak trochu zbytečné. Ale já to nikomu nevymlouvám, jen říkám svůj názor. Čemu ale holduji, jsou vosky. Tato hrušková vůně, byla trochu intenzivnější, ale dala se zvládnout. Já tedy osobně celý vosk do aromalampičky nedávám, to by se mi asi rozkočila hlava. Jinak když se dá kousíček, krásně provoní celý můj pokojíček.

Jak se Vám líbil měsíční přehled insta fotek? A co Vy? Čemu jste propadly Vy minulý měsíc? :)

4 comments:

  1. Já YC miluji, ale jedu jen ve voskách :) takž me to tolik nestojí no :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky jen vosky. Jak už jsem psala, přijde mi zbytečné dávat za svíčky okolo tisícovky :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)