9/15/2016

Manufaktura Ginger Syrup

Krásný den kočky♥

dnes tu pro Vás mám šikovný sirup od Manufaktura se zázvorem, který se bude krásně hodit na podzimní sychravé večery.
GINGER SYRUP si můžete zakoupit v prodejnách Manufaktura nebo na webových stránkách Manufaktura 250 ml pořídíte za 129 Kč.

A jak jsem přišly na tento nákup? Jednoduše, nedávno nám byl zaslán balíček na recenzování od Manufaktura Jablko a jablkový sirup nás prostě natolik uchvátil, že jsme si řekly se ségrou, že uděláme radost rodičům a protože nám často mamča dělá zázvorový čaj, tak byla volba jasná.
Lahvička na sirup je stejná jako jsme mohli vidět u edice Jablko. Etiketa je moc krásná a líbí se mi, že je zde vytvořena plastičnost na obrázku zázvoru.
Manufaktura Ginger Syrup (Zázvorový sirup) inci - složení

Můžete si všimnout, že sirup můžete ředit stejně jako jablkový. My ale upřednostňujeme jiný postup. Uvaříme si zelený čaj do 250 ml hrnečku a ochutíme ho 1 polévkovou lžicí sirupu, ale chvíli čekáme, než ho vlijeme do šálku, aby jsme "nezabili" veškeré prospěšné látky ze zázvoru. Čaj krásně voní zázvorem a stejně tak i chutná.

Navíc zázvor ve Vás vytvoří pocit blížících se Vánoc, která opravdu milujeme - miluji pokaždé reakci z dárku, který daruji a každý rok se snažím překonat. Něco o zázvoru se můžete dočíst i zde a najdete i jiné vánoční koření, které Vám atmosféru Vánoc přiblíží.

Miluji na těchto sirupech, že nejsou barvené a už vůbec nemají sladidla. Vše toto by kazilo jinak lahodný zázvor. Navíc je sirup obohacen i o vitamin C, který umocní v sychravém počasí sílu zázvoru.

A jak to máte Vy? Milujete zázvor? A zkoušeli jste i tento sirup? :)

6 comments:

  1. No zrovna zázvorový sirup já moc nemusím, to spíše ten jablkový by stál za to ho vyzkoušet :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jablkový je jako mošt, ale tento je také výborný. Jsme zvyklé pít zázvorový čaj přímo z kořene zázvoru a tento sirup je tomu podobný ;) i když chápu, že zázvor je koření, které každému nesedne ;)

      Delete
  2. Zázvor mám rada čerstvý no tento sirup vyzerá fajn. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Já jsem dřív zázvor úplně nesnášela, ale poslední dobou už mi zas až tolik nevadí, ale pořád bych ho pít nemohla ;)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    ReplyDelete
  4. Hodně jste mne nalákaly, zázvor mám moc ráda a se zeleným čajem to může být fakt mňamka..:-)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)