9/26/2016

Petra LovelyHair Flap Top b01

Krásné pondělí♥

jako správný nadšenec přes makeup a co se líčení týče, miluji vše, co k němu patří. A když opominu dekorativní kosmetiku, z které nejvíce holduji rtěnkám a tvářenkám, nesmím zapomenout na kosmetické nástroje, čím makeup nanáším. Poslední dobou jsem si oblíbila luxusní limitovanou sadu od Petra LovelyHair. A jako správný maniak jsem rozšířila svou sbírku dál o tento základní na makeup, Petra LovelyHair Flap Top b01.
PETRA LOVELY HAIR FLAP TOP b01 zakoupíte na oficiálních stránkách či v drogériích Rossmann. Cena se mezi oběma obchody neliší a tak za jeden tento štětec na makeup zaplatíte 199 Kč.

Sama Péťa tvrdí ve svém videu o limitkách, že podle jejího názoru by se k limitované sadě hodil ještě jeden na aplikaci makeupu. Já jsem nad tím dlouho uvažovala už před videem a jakmile přišly Pétiny štětce do drogériích Rossmann řekla jsem si, že to prostě zkusím a začnu aplikovat makeup na tvář pomocí hustšího štětce.

Abych to objasnila hned od začátku pro ty, co mě neznají. jsem z té skupiny, co si ráda aplikuje makeup pomocí blenderu nebo chcete li, sponge na obličej. Mám to tak nejraději, protože se mi zdá, že makeup s pletí krásně přilne a na tváři ne pak netvoří nevzhledné a nerozetřené fleky.
Jako první čím začnu u recenze štětce je jeho celkový vzhled. Je provedený v černo stříbrné barvě, což na mě působí klasicky a naprosto tak vyhovuje pojmenování sady štětců na basic. Je pravda, že kdyby po mě někdo chtěl, abych mu popsala obvyklý štětec na líčení makeupu, popsala bych ho jako černý se stříbrnými detaily. Celkově tedy na mě štětec působí klasicky a je podobný jiným štětcům na makeup jako Zoeva, Bh Cosmetics a podobně.
Co se týče obalu štětce a toho, jak byl zabalený, tak čekejte klasický plastový obal s tenkým proužkem tvrdšího papíru uvnitř, kde máte popsáno, na co je štětec vhodný a jak by se měl mýt. Jediné, co bych tady asi vytkla je to, že obal nemá z vrchní části žádnou krytku a tak se na něj musí na stojanu v drogérii pěkně prášit. Tohle je to jediné, co bych asi doladila. Mě osobně to nějak nevadí, štětce si vždy před prvním umytím umyji v desinfekčním mýdle s vodou, ale jedná se o detail, který by někomu mohl vadit a štětec si třeba kvůli tomu nekoupit.
takto zabalený štětec od Petry si v drogériích Rossmann koupíte

Rukojeť je černá a vyrobený z plastu. Na celé její délce je provedené logo Petry společně s vodoznakem a vypadá, že je ražené, což vždy beru u štětců jako velké plus, protože opravdu nemám ráda, když se nápis či logo firmy vždy po čase mytí smaže. Celá rukojeť je kulatě zakončená a tak se štětec dobře drží v dlani či celé ruce.
A teď se spolu podíváme na to nejdůležitější a to na štětiny štětce. Jsou provedené ze syntetických vláken, což já vždy preferuji, protože mám hodně citlivou pleť a bojím se tak přírodního či kombinovaného chlupu kozy a jiných zvířat. Je tedy i vegan a tak bude vyhovovat po této stránce opravdu všem.
Při prvním použití jsem štětiny samozřejmě umyla v desinfekčním mýdle a nechala ho usnout. Překvapilo mě, jak byl ihned během hodinky suchý a dal se v pohodě používat. Za toto bych dala určitě palec nahoru. Štětiny se nijak neohnuly a dobře se z nich produkt vymýval.

Štětec má jinak štětiny krátké a opravdu hodně husté. Strukturou jsou hrubší, ale to vůbec nevadí. Díky tomu nekladou velký pohyb a makeup tak můžete do pleti dobře zaťupkat či aplikovat krouživými pohyby. Štětec díky své hustotě nenabere příliš mnoho produktu a tak Vám "nesežere" používaný produkt. Mě se osvědčil nejen při aplikaci vodovějšího, ale i hutnějšího makeupu.
Já si vždy aplikuji makeup štětcem tak, že si ho nanesu prsty na pleť a poté krouživými či střídavě ťupkavými pohyby ho aplikuji na pleť. Produkt díky štětci na pleti krásně přilne a netvoří tak nevzhledné flíčky a žmolky.
husté a krátké štětiny na štětci

Na závěr bych chtěla napsat, že štětec je podle mě vhodný jak pro velké kosmetické nadšence, co už o kosmetice něco vědí, tak i pro ty, co s líčením teprve začínají. Se štetcem se opravdu moc dobře manipuluje díky jeho kulaté rukojeti a líčení s ním jde jednoduše, protože na malé ploše má opravdu hodně štětin, které díky tomu nekladou na Vaší tvář odpor. 
Určitě se po nějakém štětci od Petry podívám, lákají mě ty na oči z řady Master.

A co Vy? Jaký štětec na nanášení makeupu používáte nejraději? :)

12 comments:

  1. Štětec vypadá fajn, ale neláká mě :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Od té doby, co jsem si pořídila houbičku na makeup, tak jsem po štětci popravdě ani nesáhla :) Ale určitě bych si chtěla pořídit nějaký kvalitní štětec a vyzkoušet, jak se s ním makeup bude nanášet, mám zkušenost jen se štětci z Aliexpressu, které sice nejsou vůbec špatné, ale ta houbička zatím prostě vede :)
    Lovely imperfections

    ReplyDelete
    Replies
    1. já upřímně řečeno mám houbičku ve výsledku také nejraději ;)

      Delete
  3. Pár štětců od Péti mám a jsou skvělé, hlavně na oči. Ale ted jsem se poslední dobou zamilovala do houbičky, a nic jiného nepoužívám.

    The world of makeup

    ReplyDelete
    Replies
    1. já taky, nejlepší je houbička - udělá přirozený makeup na pleti :)

      Delete
  4. Tenhle štětec mám už pár měsíců, ale začala jsem ho používat až minulý týden - do té doby jsem make-up nepoužívala. Se štětcem jsem moc spokojená, je úplně úžasný! :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. já si myslím, že taky není špatný, vše důkladně rozetře :)

      Delete
  5. Hned po Hakuro jeden z nej na makeup. Paradni foto dokumentace:)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)