9/24/2016

RoseGold Combo - Gabriella Salvete Nude Enamel, Makeup Revolution RoseGold Lipstick

Hezký den, Vám přeji♥

určitě jste si všimli, že rosegold barva je poslední dobou hodně v kurzu. S variací růžového zlata se můžeme potkat nejen v dekoracích, nábytku, ale i u líčení. Vzniklo už nespočet různých tutoriálů na makeup v tomto druhu barvy zlata. Já Vám dnes neukáži žádné líčení, ale dva produkty, které mě poslední dobou baví a budou sázkou na jistotu určitě pro každého.


Gabriella Salvete Nude Enamel, 02 Giulia


Jako první kousek, který Vám představím z dnešního dua, je lak od Gabriella Salvete z kolekce Nude Enamel. Já jsem si poslední dobou oblíbila hodně přirozené barvy nehtů, ale i rtů. Připadá mi, že se hodí opravdu ke všem outfitům i líčením.

GABRIELLA SALVETE Nude Enamel je k dostání ve všech sítí drogérií a můžete si vybrat ze čtyř odstínů. Cena za obsah jedné lahvičky je 49,90 Kč.

Co se týče balení produktu, tak to je klasické, které můžeme u laků čekat. Hranatá skleněná lahvička, která má plastové bílé víčko a díky průhlednosti obalu tak můžeme vidět, kolik laku nám ještě zbývá. Což je podle mého názoru to nejlepší.
A kartáček? Jak se dalo od Gabriella Salvete čekat je plochý a široký a tak skvěle dosáhne na celé lůžku nehtů. Pro někoho, kdo má drobnější nehty jako třeba Kačka, tak to může být nevýhoda, protože přesahuje přes lůžka a Vy tak můžete snadno přesáhnout. Já mimo GS ještě co se týče štětečků miluji i Rimmel, protože jsou podle mě nejideálnější na moje nehty a nedělají tak zbytečné "čmouhy."
kartáček u laku je plochý a široký

A jakou Vám dnes představím barvu? Nebo odstín? Samozřejmě, že jako první mě nadchla 02 Giulia. Jedná se o světle růžovou baby pink, která má malou kapičku šedé a tak není nijak křiklavá a má spíš tlumený odstín. Dlouho jsem váhala, jak popíšu finish laku a musím se přiznat, že to byl docela oříšek. Když lak nalakujete je lesklý, ale poté zasychá do polomatna. Je to zajímavý efekt, který jsem si opravdu oblíbila.
Jinak co se mi ale naopak nelíbí je to, že se opravdu rychle obrousí a smyje. Mě vydržel sotva dva dny a pak se začal obrušovat a loupat, což je škoda, protože je to krásný odstín. Za mě asi už příště ne, ale jinak co se týče barvy, je dokonalá.
zvolený odstín - 02 Giulia

Makeup Revolution RoseGold Lipstick, Chauffeur
Musím se přiznat, že když jsem společně s rodiči Kačce objednávala ze stránky pinkpanda.cz limitovanou sadu štětců od petralovelyhair, tajně jsem si tam přidala právě tuto rtěnku Makeup Revolution Rose Gold. Zaujala mě ihned obalem (jsem hračička) a vybrala jsem si právě ten odstín, který připomínal právě tuto barvu.

MAKEUP REVOLUTION Rosegold rtěnka je na vybrání z pěti variant. Zakoupit jí můžete na oficiálních stránkách a zaplatíte za ní 149 Kč.

Balení rtěnky je klasické, takové normální, které seženete opravdu všude. Je vyrobené z lesklého plastu právě rosegold barvy. Vrchní díl obalu (víčko) je ukončené do kulatého tvaru. Balení je sice jednoduché, ale působí luxusně už tím sofistikovaným provedením a barvou.
Co se týče konzistence, ta je tak trochu rozporuplná, Nejdříve jsem si myslela, že se jedná o matnou rtěnku, ale nakonec jsem usoudila, že bych jí zařadila do kategorie spíše rtěnek sametových. Musím se přiznat, že sametovou konzistenci mám u rtěnek nejraději, protože mají finish podobný tomu matnému, ale na rozdíl od matných rtěnek rty tolik nevysušují, Což je právě něco pro mé vysušené rty. Navíc je dobře pigmentovaná, stačí ji nanést v jedné či dvou vrstvách a hned Vám na rtech vykouzlí požadovaný výsledek.
Co se týče odstínů, je celkem na výběr z pěti variant. Já jsem si vybrala tu nejpřirozenější, protože poslední dobou holduji nude odstínům a vím, že je to vždy sázka na jistotu. Do košíku mi přistála barvička Chauffer, která je světle růžová s nádechem do hněda a připomíná mi právě růžové zlato. 
swatch rtěnky
A jak je na tom rtěnka s výdrží? Nečekejte nic extra, spíše takový průměr z drogérie, Po jednom jídle se ihned smaže, ale s pitím docela obstojí, Je to úžasná rtěnka do kabelky, kterou si přetřete během dne a můžete pracovat dál. 
rtěnka na mých rtech



Zaujal Vás alespoň jeden produkt? Určitě mi napište pro zajímavost do komentářů, jestli také milujete nude barvy :)

8 comments:

  1. Rtěnka vypadá úžasně, jak odstín tak hlavně balení se mi líbí. A tobě na rtech velmi sluší. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jééé děkuji, rtěnka je opravdu skvělá :)

      Delete
  2. Odstín laku vypadá pěkně, ale co se mi nejvíc líbí je právě ta rtěnka. :)) Tobě sluší.
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, je opravdu krásná a sametová ;)

      Delete
  3. Hodně se mě líbí ten lak, nude ostíny na nehty mám ráda:)

    secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Rtěnka je krásná, asi vyzkouším:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zkus zkus, je opravdu úžasně sametová :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)