10/15/2016

Avon Wide awake mascara

Přeji krásný den kočky ♥,

dostaly jsme k recenzování od naší milé Avon Lady Terezky krásnou řasenku. Sestra (Šári) byla tak hodná, že mi hned na začátku testování tuto krasavici nechala a já ji tak mohla testovat sama.
AVON Wide Awake Mascara obsahuje 7 ml a je k dostání nyní za 119 Kč (stálá cena 219 Kč).

Musím se přiznat, že kdysi jsem řasenky od Avon hodně používala, ale po čase se mi zdálo, že mi začínají padat pod oči a to se mi pochopitelně nelíbilo.

Pak jsem objevila řasenky od Maybelline a u nich jsem více méně zůstala do dnes s výjimkou posledního kousku z dílny Rimmel, který se zatím chystám testovat po této krásce.

To, že jsme dostaly řasenku od Avon jsem tedy brala jako výzvu a byla jsem hodně zvědavá, jak se řasenky za tu dobu, co je nepoužívám změnily. Ale zatím nebudu předbíhat. Nyní se mrkneme na balení.
Velmi se mi líbí hladké a drobné balení, které není nijak rušeno zbytečným zdobením. Je to přesně to balení, které dáte do kabelky bez problémů a bude se vejít do každé kosmetické taštičky. Díky svému černému obalu působí elegantní a úderně. Na obalu vidíte jen krásné ornamenty a dobře viditelný název řasenky.
A teď rovnou ke kartáčku. Já jsem si hodně zvykla na silikonový kartáček a tento druh kartáčku jsem přestala kupovat. Vždy mi připadalo, že tím silikonovým kartáčkem udělám řasy krásnější. Po pravdě musím přiznat, že po prvním vyšroubování jsem cítila drobné překvapení, ale ten vystřídala chuť z nové výzvy.
Avon deklaruje, že řasenka natočí řasy, zvětší objem řas a poskytne dlouhotrvající efekt. Ale je tomu opravdu tak? Kartáček se velmi příjemně drží v ruce a nic tak nebrání jednoduché aplikaci, zároveň je stočen jemně do spirály.

Řasenka má velmi lehkou texturu a vůbec se nemusíte bát, že by Vám řasy slepila. Ba naopak řasy jsou krásně oddělené a troufám si říci, že opravdu zvětšuje objem.
tvar kartáčku u řasenky

Pokaždé, když jsem ji nanášela, tak jsem sledovala zda mi během dne nezačne opadávat pod oči. Ale tady se nic takového nedělo, řasenka seděla celý den na svém místě perfektně.

Z tohoto důvodu jsem si zvykla aplikovat řasenku u spousty jiných druhů jen na horní řadu řas - pro jistotu, abych se přes den nemusela hlídat v každém zrcadle. Často se mi stávalo, že jsem přes den vypadala jako když mám "pandí" oči a to se mi opravdu nelíbí. Ale po prvním vyzkoušení, kdy jsem zjistila, že řasenka drží, aplikuji i na spodní řadu.

Dalšími benefity řasenky jsou, že deklaruje, že ji mohou aplikovat i ženy, které používají kontaktní čočky, nebo trpí na citlivé oči, protože řasenka je oftalmologicky  testována.
Složení Avon Wide awake mascara (inci)

WATER/EAU, BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, STEARIC ACID, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX/CIRE DE CANDELILLA TRIETHANOLAMINE, ACACIA SENEGAL GUM, POLYIMIDE-1, POLYPROPYLENE PANTHENOL, VP/EICOSENE COPOLYMER, HYDROGENATED POLYDECENE AMINOMETHYL PROPANEDIOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, POLYQUATERNIUM-7,  POLYQUATERNIUM-10, PEG-12 DIMETHICONE, DIMETHICONE, SORBITAN STEARATE SILICA, PEG-40 STEARATE, CARBOXYMETHYL CHITIN, CELLULOSE GUM, DISODIUM EDTA PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN. MAY CONTAIN: IRON OXIDES
ULTRAMARINES/CI 77007, MICA/CI 77019, TITANIUM DIOXIDE/CI 77891, BLACK 2/CI 77266
BLUE 1 LAKE/CI 42090, CHROMIUM OXIDE GREENS/CI 77288. (zdroj)

A slova závěrem? Tuto řasenku Vám mohu doporučit, protože se mi na ni líbí, že mi na řasách drží a neopadává. Líbí se mi její design a jednoduchý obal, který se vejde do každé taštičky a kapsičky.

A co Vy? Jak jste spokojené s řasenkami od Avon? Jakou nám můžete doporučit? :)

2 comments:

  1. K Avonu přístup nemám, ale řasenka se mi líbí a je super, že vydrží. Já mám nejoblíbenější Lash Sensational od Maybelline. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mezi mé oblíbence také patří Lash Sensational ;) pokud by jsi měla zájem, tak zkus kontaktovat naši AvonLady a spolu určitě vymyslíte předání ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)