10/31/2016

Bione Cosmetics Výživný pleťový krém s mateří kašičkou

Krásný den krásky ♥

dnes se podíváme do řad pečující kosmetiky a konkrétně do dílny Bione Cosmetics. Fakt, že kosmetiku Bione máme rádi Vám už asi potisící opakovat nebudu, nechci Vás už nudit. Takže jaký byl krém s mateří kašičkou?
BIONE COSMETICS Výživný pleťový krém s mateří kašičkou Med Q10 zakoupený na e-shopu 51 ml za 70 Kč

Už několikrát jsme zkoušeli ty velká rodinná balení krémů, ale ať to byla edice mandle nebo rakytník, tak jsme cítili, že nás krém svírá a celkově je nám na pleti dost nepříjemný, takže jsme z krémů udělali krémy na tělo. Proto určitě nedoporučuji velká balení používat na pokožku obličeje.
Podle popisu výrobce má být krém výživný s obsahem mateří kašičky a koenzymu Q10. Krém by měl na pleti účinkovat celých 24 hodin. Navíc v něm najdete vysoký obsah resveratrolu a vitamínu E. Líbilo se mi i tvrzení, že chrání před vznikem vrásek (tomu už napovídá koenzym Q10). Pro ty z Vás, kteří jste citlivější, tak krém garantuje lehkou medovou hypoalergenní parfemaci.

Začnu rovnou od balení. Samotný kelímek s krémem je schovaný v papírové krabičce, která je velmi vkusná a líbí se mi. Přehledně vidíte, co si kupujete a navíc na ni najdete podrobný popis produktu. Líbí se mi, že kelímek na krém prošel značnou inovací, protože už Vám nepřijde ve tvaru přesýpacích hodin, jak je vyfocen na parfums/notino, ale dorazí k Vám v krásném kulatém kelímku.

Jednou jsem se dočetla v komentářích, kde paní zmiňovala, že krémy od Bione jsou dobré, ale že by si ráda připlatila za hezčí design. Se vší úctou k paní, mi to přijde dost zbytečné, protože krémy od Bione jsou kvalitní a já nejsem příznivce toho zbytečně platit za něco, co po vypotřebování stejně hodím do plastu - kupuji si produkt a ne obal (navíc mi obaly špatné nepřijdou). Ale to už jsem odbočila více než jsem měla v úmyslu.
Barva krému je krásně bílá a konzistence středně tekutá. Konzistence krému Vám napomáhá v perfektním dávkování a Vám stačí opravdu malé množství krému, protože na pokožce pleti se krásně roztírá bez vyvinutí tlaku.
Co je velkým bonusem je jeho schopnost se rychle vstřebat do pokožky obličeje. Krém jsem používala na přechodu léta a podzimu a neměla jsem problémy se suchou pokožkou. I když trpím na to, že v sychravém počasí mám tendenci k tvorbě suchých míst zejména kolem úst a na bradě, tak tady jsem nic takového nezaznamenala.

Pleť mám hydratovanou a i když už je krém zcela vstřebaný, tak stále cítím, že pokožka je hydratovaná a nesvírá mě.
Parfemace krému je typická pro med. Opravdu tady mě žádný šok nečekal. Už jsem nějaké krémy s medem měla tu čest vyzkoušet (ne od Bione) a voněly stejným způsobem. Medová parfemace se mi nikdy moc nelíbila, ale přesto jsem si krém zakoupila, protože mě lákal a dnes mohu říci, že bych si ho klidně zakoupila znovu.

Krém neobsahuje silikony, ropné produkty, etoxyláty ani parabeny a pyšní se faktem, že byl vyroben v BIO formulaci. Díky tomu je šetrný k přírodě a k Vašemu zdraví. A opět jak je u Bione dobrým zvykem, tak se konzervační látka po čase vypaří.
BIO Bione Cosmetics Výživný pleťový krém s mateří kašičkou Med Q10 složení - inci

Já krém využívám hlavně ráno, kdy ho nanáším pod makeup, protože večer používám séra od Bione. Zatím jsem nenarazila na makeup, který by mi dělal neplechu při aplikaci krému.

Co se týče toho, že by měl bojovat s vráskami, tak to jsem na vážkách. Určitě Vám staré vrásky nezmizí (ono ke všem možným produktům na trhu jsem dost k tomuto tvrzení skeptická), ale nemohu vyloučit, že by Vám s těmi "novými" nepomohl. Berte to jako běh na dlouhou trať. Krém Vám pomůže pokožku hydratovat a díky tomu se zbytečně nepne a pomocné látky v přírodních produktech působí po delším časovém horizontu. Já už nějaký čas používám různé protivráskové řady od Bione a jsem spokojená.

Na závěr Vám krém doporučuji, určitě stojí za vyzkoušení. Navíc se mi při jeho aplikaci stává, že se mě někdo zeptá čím, že to voním a mě se vlastně ta medová parfemace začíná dost líbit.

A jak jste na tom Vy s Bione krémy? Jaký by jste doporučili? :)

6 comments:

  1. Bione krémy bych ráda vyzkoušela, vypadají totiž hodně dobře :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou fajn ;) i když na zimu to chce něco hutnějšího ;) třeba ten mandlový

      Delete
  2. Mě se to balení hrozně líbí a taky by se mi nechtělo připlácet za hezčí obal. Krém vypadá celkem dobře. Právě se po nějakém denním krému dívám. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za komentář ;) určitě krémy doporučuji, ale jen v tom malém balení ;)

      Delete
  3. Bione mám ráda. Když jsem byla mladší v pubertě, používala jsem jejich konoplný pleťový krém. a byl super a hlavně dostupný.

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsme spokojení doma ;) jsem ráda, že jsme značku objevili ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)