10/17/2016

Bione Exclusive micellar water Q10

Krásný den♥

dbáte na správné odlíčení své pleti? Já ano a poslední dobou tomu zvláště přikládám velkou péči a čas. Obličej je opravdu důležité si správně odlíčit, aby nás pak netrápily zacpané póry či podrážděné oči. Já Vám dnes představím micelární vodu na přírodní bázi a tou je Bione micelární voda Exclusive s koenzymem Q10.
BIONE micelární voda Exclusive s koenzymem Q10 je k dostání na internetu nebo na parfums.cz. Za obsah 255ml zaplatíte 74 Kč.

Jako první, čím začínám u každé recenze je balení produktu. To je klasické, plastové, takže Vás v tomto ohledu nic nepřekvapí. Obal není čirý, ale bílý, takže pro někoho, kdo je zvyklý podle pohledu kontrolovat si zbytek v lahvičce, moc spokojený nebude. Otevírání je pak klasické, zaklapávající, ale jediná věc co musím říci je, že nedoléhá a tak se při prudší manipulaci může stát, že produkt z víčka vytéká. Možná mám špatný obal, ale tohle si mi bohužel stává.
produkt má klasické otevírání

A teď k samotné textuře produktu. Ta je průhledná a vodová, prostě taková, jakou můžeme od typu těchto produktů očekávat. Po odličování krásně voní po panthenolu a olejích. Jemně a čistě, takže nebude tento typ parfemace nikomu vadit. Já se poslední dobou odličuji ne tampónky, ale odličovací houbičkou a jemně i s micelárkou masíruji pleť. Makeup se dobře pod ní rozpouští a přitom mě neštípala ani nedřela tvář. Pozor ale, nedoporučovala bych jí na odličování očí, protože se mi občas stalo, že mě oči štípaly a navíc, odolnější makeup z očí jen tak neodlíčí.
A po odlíčení? Pleť je krásně vyživená, ne však olejovitá a hlavně ta vůně, ta je dokonalá. Produkt obsahuje panthenol, lipoamin a konezym Q10 na zvláčnění pokožky. Já jsem si tuto micelární vodu od Bione oblíbila právě na odstranění makeupu z tváře. Neobsahuje navíc líh a alkohol a tak nevysušuje pleť a je tak vhodná pro všechny typy pleti.
INCI Bione micelární voda Exclusive s Q10

A závěr? Za mě tuto micelární vodu od Bione mohu jen a jen doporučit. Neobsahuje nežádoucí složky, které mi dráždily a vysoušely pleť a tak bude skvělá nejen pro mastnou a smíšenou pleť, ale i pro tu sušší a dehydratovanou. :)

A co Vy? Jakou micelární vodu jste si oblíbily v poslední době Vy? :)

6 comments:

  1. Bione je skvělá značka. V pubertě jsem používala jejich produkty hojně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je skvělá, my jí používáme poslední dva roky, protože se snažíme používat věci na přírodní bázi :)

      Delete
  2. Bione chci hlavně vyzkoušet jejich šampony než pletovou kosmetiku. :) Ale rozhodně to vypadá na fajn produkt :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šampóny jsou super, hlavně keratinová sada :)

      Delete
  3. Má nejoblíbenější micelární voda je stále a asi i navždy ta růžová od Biodermy. Momentálně používám micelární vodu od YR a ta je taky celkem fajn. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biodermu bych chtěla zkusit, děkuji za tip :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)