10/07/2016

GoodBye september 2016 - Freeman, Dermacol, Maybelline, Garnier, Mixa...

Krásný den♥

to zase ten měsíc utekl, že? A navíc, už tu máme podzim a přichází opravdu chladné dny, kdy je nejlepší uvařit si večer teplý čaj a zachumlat se do té nejteplejší deky. :)

Dnes Vám představím moje další spotřebovance za minulý měsíc. Tentokrát (jako ve většině případů), převažuje pečující kosmetika, které jsem zkusila opravdu hodně. V dnešním souhrnu mini recenzí najdete jak přírodní, tak i klasickou kosmetiku. A možná, že narazíme i na nějakou tu dekorativní. Jenom jednu. ;)


Mixa Intensive Care tělové mléko - nemůžu říct, že by tělové mléko od Mixy bylo špatné, ale já bohužel pro svojí hodně vysušenou pokožku potřebuji spíše něco výživnějšího. Myslím si, že tento produkt by byl vhodný pro někoho, kdo netrpí na vysušenou a šupinatou pokožku jako já. Jinak mléko nebylo extra parfemované, mělo příjemnou konzistenci, která po chvilce na těle zaschla.

Freeman body scrub pomegranate - bohužel neplní funkci tělového peelingu. Sice obsahuje drobné částečky, ale ty Vám pokožku těla nijak "neubrousí." Je neuvěřitelně voňavý, zklidní Vaší mysl, ale to je asi tak bohužel vše. Znovu bych do něj asi nešla.

Balea gel na holení - tento je neutrální, bez nějaké ovocné či znatelnější vůně. Opět sázka na jistotu, jiné gely na holení už si nekupujeme s mamkou a Kačkou. Stačí ho opravdu málo, hodně pění a splní to, co má. Za mě palec nahoru.

Timotei Precisious oil šampón na vlasy - šampón stál opravdu pár korun a slyšela jsem na něho docela chvály a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. V té době jsem totiž měla opravdu zničené a rozlítané vlasy a tak jsem uvítala každou pomoc. Bohužel, šampón můj stav vlasů ještě zhoršil, byly splyhlé a rychle se mastily. Musela jsem se přemáhat, abych ho využila alespoň na ty dny, kdy jsem si vlasy nežehlila.

Syoss Restore maska na vlasy - toto bylo moje asi třetí balení a mohu Vám ho doporučit, pokud tedy máte vlasy, které si často upravujete (vysušené a bez objemu). Maska se dá aplikovat třemi způsoby, ale já nejraději dělala to, že jsem silnější vrstvu dala na vlasy, zamotala do gumičky a půl hodiny jsem počkala. Vlasy byly po masce krásně jemné, hebké a zářivé. Navíc se i dobře rozčesávaly. Já masku kupuji vždy v akci a vyjde na něco okolo sto korun.

Garnier micelární voda pro citlivou pleť - klasika, která mě opět nezklame. Vždy, když nevím po jaké micelárce sáhnout, vezmu tuto. Je jí velké množství, neubývá nijak rychle a hlavní je, že nedráždí pleť ani oči. Je fajn a za sebe můžu říci, že i po těch letech, co si jí kupuji, mě ani jednou nezklamala.

Dermacol Gold Elixir krém na ruce - voněl úžasně po orchidejích přesně jako Imperial makeup od stejné značky. Dostala jsem ho k jednomu časopisu a jak jsem na něj slyšela pochvalné recenze, tak i já se přidávám. Nijak extra nelepí, docela rychle se vstřebává a suché ruce opravdu hydratuje. Za mě opravdu jednička. Určitě si ho někdy koupím.

Bione revitalizační protivráskové sérum - nemůžu za sebe říci, že by mi nějak pomohl od vrásek. Toto je ze mě první produkt od Bione, který mi nevyhovoval. Jako sérum pod makeup není špatný, pleť krásně hydratuje a zvláční, ale to je tak všechno. Nečekejte od něho zázraky ani po delším používání.

Balea pleťový intenzivní krém - byl součástí adventního kalendáře z minulého roku. Jedná se malý 15ml vzoreček, který má hydratovat Vaší pleť. Musím říci, že nebyl vůbec špatný. Já jsem ho společně s Kačkou používala na suchá a šupinkovitá místa na pleti a na to byl skvělý. Určitě bych šla i do plného balení.

Maybelline Lash Sensational řasenka - pro mě nejlepší řasenka z drogérie. Krásně vlasy prodlouží, jako kdyby jste použily kleštičky a navíc je zahustí. Neobtiskává se, nežmolkovatí, Co víc si od řasenky přát? Tato je zatím moje nejoblíbenější a i když jsem teď zkoušela hodně řasenek, žádná se jí nevyrovnala. Navíc má kartáček do oblouku s různě dlouhými štětinkami, které zaručí i dokonalou aplikaci na spodních řasách. Za mě dokonalý produkt.
detail kartáčku řasenky Maybelline Lash Sensational

Tak to by bylo z rubriky GoodBye vše. Vy my napište, jakého svého oblíbence jste minulý měsíc spotřebovali Vy :)

2 comments:

  1. No tak to díky za tip na masku od Syoss :)) A garnier micelární vodu mam také a je vcelku dobrá :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Taky je mou nejoblíbenější řasenkou tahle od Maybelline a připravuji článek na stejné téma, taky se mi podařilo spotřebovat pár výrobků v pečující kosmetice. Jinak se šampony Timotei jsem byla vždy spokojená, ale tak každému vyhovuje něco jiného. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)