10/11/2016

News september 2016 - Balea, L´oreal, Alterra, Rimmel, Freedom, Astor, Avon, PetraLovely Hair...

Krásné zamračené úterý♥

milujete podzimní a chladné dny? Musím se přiznat, že jediný důvod proč je vítám je ten, že se blíží Vánoce - mé nejoblíbenější období v roce. Teď se snažím se schovávat, nevylézat ven a balit se do těch nejteplejších dek a svetříků a vše si jen doladit svíčkou a horkým čajem. To je teď můj rituál - chovat se jako méďa před zazimováním :) Ale dnešní článek nebude o zimě.

Opět další měsíc utekl a já Vám přináším další nával novinek a tentokrát nebude o dekorativní kosmetiku nouze. V dnešním článku naleznete jak mé celoroční oblíbence, tak i novinky, které jsem dosud nezkoušela. Doufám, že se Vám tedy novinky budou líbit a najdete se v nich svou inspiraci.


Balea deospray s vůní broskvového čaje - tak tohle je naprostá pecka! O Balea se ví, že parfemaci má dokonalou, ale toto je super. Když si k deodorantu přičichnete, ihned se vrátíte do horkých letních dnů, kdy jste se osvěžovali domácím čajem. A tento voní po broskvích. Balea produkty do oblasti podpaží jsem si oblíbila nejen díky vůním, ale i tím, že neobsahuje hliníkové soli. Za mě doporučuji všemi deseti.

L´oreal Studio Line Hot&Big - produkty od L´oreal na vlasový styling opravdu miluji a nedám na ně dopustit. Dosud jsem nic lepšího na ochranu svých vlasů nenašla. Jedná se spray, který je dokonalý v tom, že vlasy po něm nejsou mastné a zničené. Navíc, kdy se poté vyfoukají, neztratí svojí hustotu. 

Naturalis Pean Delicante, Coffee body butter - sice se jedná o tělové máslo, ale já jsem si ho oblíbila na pleť. Je krásně hutný, takže pro mojí sušenkovou pleť úplně ideální. Zároveň svojí konzistencí nelepí a nezanáší póry a já mám vždy po jeho aplikaci pleť vyživenou. 

Alterra Hydro eye cream - poslední dobou se snažíme na svou pleť používat ty produkty, které mají o nejpřírodnější a nejpřirozenější charakter. Tento je z Rossmann a máme už asi druhé balení a není špatný. Rychle se vstřebává a není lepkavý a mastný. Musím potvrdit, že pomáhá od černých kruhů pod očima. Takže ho určitě zkuste, stojí necelých sto korun.
swatch pečujících produktů od Naturalis a Alterra

PetraLovely hair flap top b01 - musím se přiznat, že jsem zvyklá si nanášet makeupy a BB krémy spíše beauty blenderem, než štětci. Ale přeci jsem to chtěla někdy prubnout a tak jsem si vybrala tento od Petry, který jsem zakoupila v Rossmann drogérii. Stál necelých 250 Kč, Na co jsem si musela zvyknout bylo to, že je štětec tvrdší, ale na druhou stranu si musí člověk uvědomit, že díky tomu se jednotlivé štětinky nelámají při nanášení makeupu. Já s ním nejraději nanáším hustější makeupy, na to je ideální.
Avon ClearSkin Blemish Clearing - už také vlastníme asi páté balení a mohu do doporučit na zakrytí a hlavně hojení boláčků či akné. Ihned postižené místo zatáhne, zakryje takovou "krustičkou" a za necelé dva dny zahojí. Nekoukejte se akorát na složení, je trošku alarmující :) Jinak je to produkt super.
swatch Avon krycí tyčinky

Astor Perfect Stay korektor, 001 Ivory - ještě jsem ho nezkoušela, ale jsem na něho zvědavá. Bude tak super jako ten liquid od Camouflage? Už mi dochází, takže se na tento opravdu těším. Koupila jsem ho ve výprodeji v Rossmann drogérii tak ho prubnu. Vybrala jsem si ten nejsvětlejší odstín, protože teď jak není sluníčko, jsem zase bledá jako stěna :)

Freedom Pro eyeliner - musím se přiznat, že jsem si dlouho linky nelíčila. Připadá mi, že tak pro malé oko jako mám já jsou linky prostě moc tvrdé. Ale řekla jsem si, že to přeci jen ještě zkusím a k výraznějším kouřovkám je prubnu. Existuje i voděodolná verze. Ještě jsem je nezkoušela. Seženete je navíc v teta drogérii.
swatch korektoru od Astor a linek od Freedom

Rimmel Wake me up mascara - obě mají vonět po okurce a jelikož jsem velký milovník této zeleniny a voňavé kosmetiky, nebyl důvod couvnout. Ta světlejší varianta je více cítit po okurkách a ta tmavší sice méně, ale po delším používání má ztmavit řasy. Tak jsem zvědavá. Jedna mě ve slevě v Teta drogérii vyšla na 120 Kč.
Rimmel Wake me up řasenka - světlejší varianta, která jde více cítit po okurkách
tmavší varianta Wake me up řasenky - kartáček je menší a užší než u té světlejší varianty


Líbily se Vám dnešní novinky? Určitě mi napište, co zajímavého jste si pořídily Vy :)

8 comments:

  1. Novinky sis pořídila skvělé :) Ty rimmel řasenky se mi líbí :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Já tedy původně taky měla ráda tu krycí tyčinku od Avonu, ale přijde mi, že o dost lépe kryje a antibakteryuje (asi nové slovo) tenhle: http://www.miss-sporty.cz/produkt/so-clear-korektor-x2/ . Měla jsem ještě o něco lepší verzi od německé značky CadeaVera, ale ta je dostání jen v německé Mueller drogerce.

    ReplyDelete
  3. Miluji tělové másla. Zaujal mě i oční krém od Altery. Mám oblíbený jeden od Dulcie, ale až budu mít náladu na změnu, tak vyzkouším ten od Altery. Světle zelenou řasenku od Rimmel mám taky doma, ale moc spokojená s ní nejsem. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  4. Páni, to je novinek :D Zkušenost mám jen se štětcem od PLH, se kterým jsem moc spokojená :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeee děkuji, taky ho mám ráda, ale je pravda, že poslední dobou jsem se zase vrátila k houbičce :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)