10/09/2016

Nivea Pure & Natural zklidňující denní a regenerační noční krém

Krásný den milé čtenářky♥

dnes Vám chci ukázat tyto dva zázraky, která vyrábí NIVEA. Jedná se od denní a noční krém pure & natural.

NIVEA pure & nature zklidňující denní krém a regenerační noční krém obsahuje 50ml. K dostání je například v drogerii TETA.

V tomto článku jsem prostředníkem mezi Vámi a mojí mamkou. Nesčetněkrát jsem uváděla, že moje mamka má ultra citlivou pleť. Po "modré" základní Nivee (zajímavá reportáž zde) vyzkoušela Aloe Vera, která jí sedla a nyní objevila novou řadu, kterou bez sebemenších problému může aplikovat na svou velmi citlivou pokožku obličeje. Tou řadou je pure & natural. Je to do jisté míry dáno tím, že 95 % složek krému má přírodní základ.

Jinak je pro ni NIVEA nevyhovující značkou. Na rozdíl od Aloe Vera ji tato řada ani trošičku na pleti nepálí a to ani po vykoupání, kdy je pokožka "rozpařená" a více citlivá.

Protože vím, že mamka má docela problém aby ji krémy vyhovovaly, tak jsem si tuto informace nechtěla nechat pro sebe. Bohužel věřím, že není jediná a tak doufám, že Vám bude článek nápomocný.

Je prostě vidět, že kosmetika se dá vyrobit bez téměř 100 % chemického složení a nemusí stát tisíce. Já za sebe mohu chválit Bione Cosmetics.

NIVEA pure & natural denní zklidňující krém


složení - inci NIVEA pure & natural denní zklidňující krém

NIVEA pure & natural noční regenerační krém


složení - inci NIVEA pure & natural noční regenerační krém

Pokožka obličeje je po denním i nočním krému krásně napnutá a hydratovaná. Krémy nemají "svírající" efekt a krásně se vstřebají do pokožky.

Jejich textura je středně hutná a co se týče konzistence, tak denní i noční krém nemají mezi sebou takřka rozdíl.

Krémy bych určitě doporučila, krásně hydratují a vyživují pokožku. Zanechávají příjemný finish. Samozřejmě nečekejte mizení vrásek aj. jde o krém, který Vám udělá hebkou a jemnou pleť.

A jak jste na tom Vy s citlivostí? Jaký krém by jste doporučili? :)

4 comments:

  1. Ten noční krém vypadá skvěle :) Já mám Niveu ráda :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vyzkoušej mamka byla fakt spokojená ;)

      Delete
  2. Krémy vypadají skvěle. Ještě jsem o nich neslyšela a nejvíce se mi líbí, že jsou 95% přírodní. Niveu mám docela ráda, jediné, co mi od nich nevyhovuje jsou přípravky na vlasy. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky nás zaujalo, to co tebe (95 % přírodních ingrediencí) ;) ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)