10/24/2016

NYX Lingerie 02 Embellishment

Krásný večer♥
dnes tu mám něco pro milovníky produktů na rty. Poslední dobou se mi zamlouvá trend šedých a zastřených rtěnek po vzoru hollywoodských hvězd. Navíc se musím přiznat, že jsem ještě nezakusila produkty od NYX a tak bylo načase tyto dvě nedostatky spojit. Proto jsem vyzkoušela matnou tekutou rtěnku od NYX Lingerie v odstínu 02 Embellishment.
NYX Lingerie matné tekuté rtěnky jsou k dostání v Douglas parfumériích. K dostání je ve dvanácti úžasných odstínech a zaplatíte za ní 219 Kč.

Co Vám budu povídat - jakmile jsem zaplula ke stojanu NYX v Douglas, nevnímala jsem svět okolo. A to byl stojan ještě dvojstranný! Toho jsem si vůbec nevšimla! První, co jsem si chtěla odzkoušet byly matné rtěnky v zemitých odstínech. A jako první jsem si udělala swatch této, šedo fialové a bylo jasné, že s ní i odejdu :)
Teď se podíváme na obal. Ten je prostě dokonalý! I když působí jednoduše díky svému na první pohled obyčejnému obalu, je bytelný a pi malých nehodách se Vám tak nestane, že by se rozbil. Co se mi líbí je to, že má čirý obal a vy tak jednoduše vidíte, jaký odstín jste si vybrali. Nápis je elegantní, připomíná mi právě šněrování u spodního prádla. Co říct, je to sofistikovanost v jednom balení!
A jak je na tom konzistence? Ta klasická, jako u všech liquid rtěnek. Tato mě ale překvapila tím, že po nanesení na rtech okamžitě usychá to tmavší barvy než té, kterou si zpočátku na rty nanesete. Stačí opravdu jedno "vymáchání" štětečku na celé rty. Rtěnka po pár sekundách změní svůj finish na matný. Navíc je podle mě voděodolná, protože swatch byl opravdu těžký dostat z ruky, pomohl až dvoufázový odličovač ;)

Odstín, který jsem si vybrala 02 Embellishment je hnědo fialová barva s kapkou světle šedé. Odstín mě moc zaujal, protože takový jsem dlouho hledala. Připomíná mi trend ala Kyllie Jenner, který se teď hrozně nosí a hodí se jak ke tmavým kouřovkám, tak ke každodennímu líčení. Do práce bych si jí asi nevzdala, ale stalo se mi, že už upoutala zraky několika málo lidí, když jsem byla po městě jen tak nakupovat.
swatch odstínu 02 Embellishment-tekuté rtěnky Lingerie od NYX

odstín 02 Embellishment na mých rtech

Jen na co bych si dávala pozor je to, že zalézá do vrásek. Ostatně to je taková malá nectnost všech rtěnek s matným efektem. U této se Vám zvýrazní opravdu vše. Tak pokud už jste zralejší žena a občas se Vám vyskytne nějaká ta vráska navíc - na tohle pamatujte, ať pak nejste zklamané. Jinak se rtěnka neslévá, stačí opravdu jedna vrstva, jinak se může stát, že se produkt začne žmoulat a opadávat stejně tak, jako mě.
Jo a ještě bych zapomněla na štěteček, kterým se rtěnka nanáší. Ten je tenký a dlouhý s malými měkkými štětinkami, díky kterému rtěnku nanesete opravdu všude. A když říkám všude, myslím to doopravdy, protože mám malé rty, tak vím, o čem mluvím :) 
štěteček matné tekuté rtěnky Lingerie od NYX

Co se týká výdrže, tak tak parádní jsem jí u žádné rtěnky ještě nezažila. S pitím Vám vydrží absolutně netknutá, stejně tak jako s jídlem. Bylo až neuvěřitelné, co rtěnka vydržela. Snídani, svačinu, oběd a litry pití (jo musím dodržovat pitný režim) skoro netknutá. Bylo to k neuvěření.

Po zhruba asi pěti hodinách pravdivého testování se rtěnka začne loupat a ošoupávat. Tady bohužel nestačí jen rty přetřít novou barvou, protože se Vám pak na rtech vytvoří nevzhledné žmolky, které opravdu nevypadají hezky. Nejlepší je si rty odlíčit a nanést novou vrstvu, aby jste měly stejný, dokonalý výsledek jako při prvním nanešení.
A na závěr? Miluju jí, opravdu moc. Je tmavá, nevšední, vzbuzuje pozornost a připadám si v ní opravdu výjimečně. Je k dostání i ve více odstínech, které jsou poněkud přirozenější, ale říkám si, proč občas nevybočit z řady. Opravdu jí moc doporučuji především pro ty z Vás, kdo se nebojí experimentovat a milují matný efekt. A nebojte se, rtěnka při zasychání nevytváří nepříjemný pocit pnutí rtů, takže si každý opravdu přijde na své. Určitě musím zkusit řadu Liquid Suede :)

A co Vy? Zkusili jste už nějakou rtěnku od NYX? :)

4 comments:

  1. Taková pěkná výdrž to bych brala, na tyto rtěnky jsem už četla samou chválu a mají i dokonalé odstíny! :)

    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Tohle asi nebude rtěnka pro mě. I když má nádhernou barvičku a dokonalou výdrž, vadilo by mi zalézání do vrásek. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. to bohužel matné rtěnky dělají :/ ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)