10/03/2016

W7 eye shadow brush 04

Krásný den kočky♥

dnes Vám chci ukázat svůj nejnovější přírůstek mezi štětci a tím je W7 eye shadow brush 04.
W7 EYE SHADOW BRUSH 04 jsem pořídila v kamenném obchodě Makeup from London za 50 Kč.

Ano stále hledám a hledám a hledám ..... nejideálnější štětec pro mě a tak jsem zase zkusila nový štětec od W7. Je krásný, kompaktní a příjemně se drží v ruce.

Štětec je vyroben ze syntetických štětin, které jsou jemné na dotek a příjemné na očním víčku. Celkově je štětec dostatečně hustý a špička štětce je střižena dokulata.

Nevím, ale osobně se mi moc komfortní na blending nezdá. Podle mého by musel být daleko jemnější s delšími - poddajnějšími štětinami. Spíš je takový tužkoidní než blendící.

Já jsem si s ním velmi příjemně nanášela výrazné oční stíny z paletky Sleek, kterou jsem si taktéž pořídila ;)
je krásně střižený a při prvním mytí nevypadla ani štětinka

A slova závěrem? Každý štětec na oči se mi prostě hodí. Nebylo to šlápnutí vedle. Jsem ráda, že ho mám, ale blending prostě ne. Asi to s takovými neumím.

Jaké blending štětce máte Vy? A s jakými jste spokojené? :)

4 comments:

  1. Já jsem si raz koupila štětec z Oriflamu a to byla teprve hrůza. Štětce si vybírám na Aliexpressu, kde se za nízkou cenu dají sehnat docela dobré štětce. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Oriflame nevím, ale pár jich má sestra z Avon a tam zatím problém nebyl ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)