11/29/2016

Astor Perfect Stay 24h concealer | Astor Perfect Stay korektor

Krásný den♥

zápasíte s kruhy pod očima? Musím se přiznat, že je můj problém hned od začátků, když jsem se začala líčit. Dnes Vám ale představím jeden produkt, který jsem si poslední dobou opravdu zamilovala. Řeč bude o Astor Perfect Stay korektoru.

ASTOR Perfect Stay korektor zakoupíte v drogérii Rossmann. Za obsah 6,5 ml zaplatíte 125 Kč.

Já jsem se k tomuto korektoru dostala opravdu náhodou. Docházel mi totiž můj oblíbený Catrice Liquid camouflage a jelikož byl vyprodaný, chtěla jsem si místo něho pořídit něco adekvátního. A jelikož Rossmann měl zrovna slevy na Astor kosmetické produkty, řekla jsem si, že vyzkouším něco nového.
Jako vždy začnu balením produktu. To je ve tvaru tubičky s víčkem, ve kterém se schovává houbičkový "sponge" aplikátor. Musím konstatovat, že houbičkové aplikátory mám nejraději, protože naberou adekvátní množství produktu a dobře se roztírají. Nepotřebujete žádný štěteček. Otázku hygieny neřeším jako většina blogerek. Používám ho jen já, takže není co řešit. Podle mě je hygienický až až :)
korektor má malý štěteček s houbičkou

Co se týče odstínu, já si koupila ten nejsvětlejší, tedy 001 Ivory. Tuším, že tam byly určitě ještě dvě tmavší barvy, ale jelikož jsem bledulka, je pro mě tento nejvhodnější. Je opravdu světlý s neutrálním podtónem. Pro mě ideální.
swatch zvoleného odstínu 001 Ivory

A jak u mě obstál? Zaručeně na jedničku s hvězdičkou. Je hutný a dobře kryje, zároveň se neslévá do vrásek a ani je nezviditelňuje. Já ho miluju hlavně pod oblastí pod očima, protože mám velké a znatelné kruhy a ty tak skvěle zakryje a projasní. Poté ho ještě používám nad horní ret, na čelo a na nos - prostě na nejvyšší body v obličeji stejně jako rozjasňovač. Výdrž má jinak obstojnou, takovou, jakou by jste čekaly od značky této cenové kategorie. 
A co říct na závěr? Jestli trpíte na pupínky nebo dokonce na tmavé kruhy pod očima, určitě bude pro Vás skvělým pomocníkem. Je až tak skvělý, že může konkurovat mému oblíbenému korektoru od Catrice Liquid camouflage. Podle mě bude skvělý pro všechny typy pleti. A to přeci stojí za to! :) 

A co Vy? Jaký je Váš nejoblíbenější korektor? :)

2 comments:

  1. Replies
    1. Určitě ho zkus :) já mám hodně suchou pleť a neslíval se mi a ani netvořil krupičky po obličeji :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)