11/13/2016

Avon christmas 2016

Krásný nedělní den♥
už cítíte tu atmosféru Vánoc? Já už ano a pomalu si pouštím i koledy, na které nedám před Vánoci dopustit. Už i obchodní řetězce a firmy přicházejí s vánoční náladou a tak Vám dnes představím ty, které si pro nás připravil Avon.

Ten tento rok, stejně jako ten minulý přišel se dvěma katalogy. Jedním klasickým, který známe z předchozích kampaní, ale i s menším, které nabízí nejen kosmetické výrobky. Tak se jdeme společně na to podívat :)


Malý katalog


komu by se nelíbilo obzvláštnit si ranní sendviče? Tuto sadu 3ks seženete v aktuálním katalogu za 199, 90 Kč.
Milujete péct a vyrábět si chaloupky? Tak zkuste tyto 3D ve tvaru stromečku za 179, 90 Kč.
Co mě zaujalo je určitě tato heboučká mikina s polárním medvědem spolu se zateplenými legínami. Celý komplet stojí 1200 Kč.
I děti si přijdou na své. Ale musím se přiznat, že bych tento opičí overal brala i pro sebe. Úplně si představuju, jak se do něho zamuchlám. Za obleček zaplatíte 499, 90 Kč.
A nezapomeňte ani na svojí ledničku. Zápisník na ledničku v motivu krásného doba, medvídka či Santa Clause (i když ho moc nemusím) seženete jeden za 30,90 Kč.
A co se mi asi líbí nejvíc jsou tyto dva hrníčky s vlněným návlekem. Ale abych se přiznala, více se mi líbí ten nalevo, ve tvaru medvídka. Každý hrníček zakoupíte za 199 Kč.

Klasický katalog


Každý rok se rozplývám nad těmito roztomilými pěnami do koupele. Letos to není jinak a jsou k dostání dva druhy - se sobem a Santa Clausem (pro mě lepší sobík). Obsah 250ml stojí 49, 90 Kč.
Luxe rtěnky mě dlouho lákají. Avon je v aktuálním katalogu nabízí za 149 Kč a při koupi dvou výrobků dostanete i elegantní kosmetickou taštičku za 29,90 Kč.
Avon myslí opravdu na všechno. Jak se říká, každá žena má mít svůj diamant. Tento na prstýnku stojí 1 690 Kč.
Transparentní pudry poslední dobou miluju. Jsou lehké, dobře kryjí ale zároveň nedělají "cake" efekt. I Avon přišel s jedním takovým. Stojí 169,90 Kč.
Jestli mě sledujete delší dobu tak víte, že štětce od Avon mám docela ráda. Nepelichají, jsou husté a neškrábají na tváři. Avon přišel tyto Vánoce s těmito rosegold v sadě, která obsahuje 1 štětec na obličej a tři na oči. Cena je 129 Kč.
Další novinka, která se hodí skvěle na Vánoce jsou metalické laky na nehty. Jsou k dostání v úžasných zimních barvách. Cena 69,90 Kč.
Není tajemstvím, že Avon umí vyrobit skvělé sady naušnic. Co Vám ale ukáži nyní je nastavitelný náramek. Je elegantní, chic.
V letošním vánočním katalogu Avon najdete i výběr z krásných hodinek. Vybere si opravdu každý :)
Kabelky měli vždy v Avon pěkné a docela i dlouho vydržely. Tahle je klasická černá se zlatými cvoky v podobě doplňků.
Avon nezapomněl ani na teplé oblečení, které je potřeba. Čepice, kardigany, svetry. Cena začíná od 199 Kč.
Miluji BB cream. Krásně sjednotí pleť a nedělá efekt masky. I Avon má svůj ve dvou odstínech. Produkt vyjde na 149, 90 Kč.
Kakaová řada je naše oblíbená  můžeme jí doporučit. Avon v této vůni vyrábí jak másla, krémy na ruce tak i tzv. zázračné kelímky. 
Sada s kaviárem za 249 Kč a uklidňující na pravo za 129, 90 Kč.
Avon myslel i na naše nejmenší. Sady seženete jak pro mal slečny i kluky.
Kdo by odolal vůni vanilky a čokolády? Já určitě ne, protože patří neodmyslitelně k Vánocům. Avon nabízí i třpytivé tělové mléko, které rozjasní Vaší pokožku. Cena 129,90 Kč.
Co od Avon asi nejvíce miluju jsou pěny do koupele. Teď navíc za 500ml zaplatíte 69,90 Kč.
Sháníte dárek pro babičku či maminku? Určitě se podívejte na sadu pěti výrobků pro každodenní použití.  A za 299,90.
Nová vůně pěny do koupele brusinky a pomeranč? Tak tu musím mít! Už podle navoněné stránky krásně voní a bude opět navazovat vůni Vánoc. Cena 99,90 Kč.
Pro muže? Taky Avon něco má.
Na Avon Gel shine laky na nehty jsme již dělaly recenzi. Jsou super, kryjí ve dvou vrstvách a opravdu budí dojem gelových nehtů bez pece. Jeden za 59,90 Kč.

Líbily se Vám dnešní vánoční novinky od Avon? Určitě dejte vědět, co Vás zaujalo nejvíce :)

10 comments:

  1. Replies
    1. já ho mám docela ráda :) občas tam mají super nápady :)

      Delete
  2. Od Avonu mám moc ráda rtěnky jsou skvělé. A vánoční katalog jsem už prolistovala. A právě rtěnky z řady Luxe mě velmi zaujaly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně! Ty rtěnky mě taky neskutečně lákají :) já miluji ty matné :)

      Delete
  3. Já letos volila dárky hlavně z avonu.. a vyplatilo se to :D
    www.bigredevil.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Jak tak koukám, tak se Avonu katalogy moc povedly :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. mě se taky líbí a hlavně mě zaujal ten hrneček ve tvaru medvídka :)

      Delete
  5. Replies
    1. Taky se nám tam pár kousků líbí ;) velké pokušení

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)