11/06/2016

Bione Cosmetics KERATIN šampon a vlasová regenerace

Krásný den kočky ♥,

právě tu pro Vás mám článek o šamponu a bez oplachové péči od Bione. Tuto kosmetickou značku jsme si doma všichni velmi oblíbili. Jsem ráda, že existuje značka, která se snaží vyrábět své produkty s ohledem na lidské zdraví a přírodu.

BIONE COSMETICS regenerační šampon Keratin & Panthenol je k dostání na notino.cz 260 ml za 67 Kč.

Už nějakou dobu hledíme na určité složky dekorativní i pečující kosmetiky a tak v šamponu nechceme mít silikony a parabeny. Než jsme tyto druhy šamponů začali používat, tak jsme neslyšeli velkou chválu. Každý si stěžoval na mastné zplihlé vlasy bez objemu. Ale je to pravda? Tak to se dočtete na následujících řádkách.

BIO Bione Cosmetics Regenerační šampon Keratin & Panthenol

Jako první vlaštovičku, která mi (a vlastně i celé rodině) pomohla udělat si názor na sortiment tohoto druhu byl šampon s keratinem. Já jsem si vzala jedno balení a sestra si vzala podobný, o kterém jistě bude také článek od ní, takže se můžete těšit.

Když začnu balením, tak musím pochválit zajímavé otvírání celé lahvičky, při kterém si v žádném případě nevylámete všechny nehty. Balení lze velmi komfortně otevírat a celkově se mi líbí neotřelý tvar lahvičky.

Jedinou nevýhodou otevírání bude to, že pokud Vám šampon začne docházet, tak jen s těží budete moc lahvičku otočit vzhůru nohama, ale to se snad dá operativně jistě vyřešit (osobně to pro mě nevýhoda není).
Samotný šampon má medovou barvu a jeho konzistence je středně hustá. Medovou barvu doprovází velmi krásná a příjemná parfemace, kterou neumím docela přesně identifikovat. Čekejte sladší a zároveň svěží vůni - možná tak trošku "žvýkačkovou" vůni.

Regenerační šampon slibuje, že Vaše vlasy budou vyživené a zregenerované od poškození zapříčiněné slunečním zářením, barvením, fénováním, stárnutím nebo odbarvováním. V šamponu najdete panthenol i lecithin. V regeneraci vlasové struktury napomáhají vitamíny B1, B2 a B6. Obsahuje také keratinový hydrolyzát z ovčí vlny, který obsahuje aminokyseliny shodné s těmi v lidských vlasech.

A teď k dávkování. Nikdy jsem nevěřila, že k mytí dlouhých vlasů stačí tak malé množství. Počítejte s množstvím o velikosti lískového oříšku. Stačí vlasy pouze namočit a nenést šampon, přitom není třeba nanášet šampon dvakrát (ve stylu namočit, napěnit, smýt, namočit, napěnit, smýt). Výrobce deklaruje, že obsah lahvičky vydrží až na 200 použití.

Šampon je na to, že je přírodní poměrně pěnivý, pění stejně hodně jako ostatní běžné šampony. Zkoušela jsem i jiné šampony, o kterým plánuji v budoucnu napsat článek například od Alverde a Alterra, ale ty se pěnivostí tomuto šamponu od Bione nevyrovnají.

Upřímně řečeno doma už máme pouze šampony tohoto stylu a pokud potřebuji vlasy na sto procent krásné druhý den (např. na akci), tak vždy volím tento šampon od Bione, protože je to pro mě jistota úspěchu.

A otázka mastných, zplihlých vlasů bez objemu? Tak toho se bát určitě nemusíte. Vlasy se mi nemastí a klidně vydrží dva dny nemyté. Celkově bych zhodnotila, že na objemu přidává už od kořínků a vlasy nepůsobí unaveně. Ono zase s dlouhými vlasy jsem ráda, že u hlavy se mi objem vytvoří, protože čím delší vlasy mám, tím se mi více pronáší.

Je pravdou, že při prvním užívání jsou vlasy krásné a po určitém časovém období se Vám může zdát, že se jejich stav zhoršil, ale vydržte, protože tohle období je dočasné a pak Vás budou vlasy odměňovat krásným zdravým a lesklým vzhledem.
Kvůli čemu jsem si šampon pořídila je, že neobsahuje silikony, SLS, SLES, syntetická barviva, parabeny a jiné zbytečnosti, které nesvědčí pokožce hlavy ani přírodě. Navíc výrobce tvrdí, že konzervační látka se po čase vypaří a Vy ji tak nebudete stále nosit na pokožce hlavy.

Takže po první úspěšně testované vlaštovce z řad šamponu Bione jsme si objednali mega dávku těchto šamponů z parfums/notino, které Vám sem postupně plánuji dávat spolu s dojmy celé naší rodiny.

Navíc jak můžete vidět na obrázku níže, tak šampon má opravdu kratší složení než běžný šampon od ostatních výrobců. Navíc cena se mi zdá úžasná, protože jeho složení je šetrné a spotřeba velmi malá.
BIO Bione Cosmetics Regenerační šampon Keratin & Panthenol složení - inci

BIO Bione Cosmetics Vlasová renegerace Keratin & Panthenol

A protože jsem hodně zvědavá, tak jsem si nakoupila kombo a do balíčku tak přibalila i vlasovou regeneraci, která mě lákala hlavně díky svému dávkování. Já osobně nemám ráda čekání. Takže moje láska ke kondicionérům je pochopitelně dosti chladná, ano zkusím sem tam nějaký, ale pravidelnost u mě nečekejte. Takže bezoplachová péče u mě vyhrává na plné čáře.
BIO Bione Cosmetics Vlasová renegerace Keratin & Panthenol notino.cz 260 ml za 67 Kč.


Co se týče samotného balení. Lahvička je pěkně tvarovaná a průhledná, takže pohodlně vidím, kolik produktu mi ještě zbývá. Navíc co mě neskutečně oslovilo je dávkování. Na Vaše vlasy vlasovou regeneraci nanášíte skrze pohodlného spreje. Co mě ale velmi oslovilo je komfort nanášení spreje, protože ta pumpička dokáže vytvořit neuvěřitelně jemnou "vodní" mlhu, která se rovnoměrně rozprostře do Vašich vlasů.
A nenechte se mýlit, sprej je vhodný i na cestování, protože ho můžete pohodlně uzamknout a díky tomu se Vám do zavazadel nevylije ani kapka.
Parfemace je krásná, jemná a příjemná. Mohla bych ji docela přirovnat k parfemaci tonika, které jsme od Bione také měly.

Textura a konzistence regenerace je lehká a nezatěžující. Nikdy se mi nestalo, že bych po uschnutí vlasů měla jeden jediný pramínek mastný nebo zplihlý.

Vlasy jsou lépe roz-česatelné, krásně voní, nemastí se a po delším používání se mi zdá, že jsou lesklejší a zdravější. Upřímně řečeno sprej snad nelze spotřebovat, protože ho používám dlouho a zdaleka se neblížím k půlce - za to jistě může i šikovné dávkování. 
BIO Bione Cosmetics Vlasová renegerace Keratin & Panthenol složení - inci

Celkově Vám mohu toto kombo na vlasy doporučit. Já jsem spokojená a nejen já i celá rodina. Vlasy jsou dobře umyté, konečky se nám netřepí a celkově jsou vlasy zdravější a vyživené.

Moc by mě zajímal Váš názor na Bione. Popřípadě jaký je Váš oblíbený produkt od Bione? :)

5 comments:

  1. Já bych ráda vyzkoušela něco od Bione, ale malý sortiment je i v Rossamnnovi, le výběr nic moc.
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě zkus no. Já jsem dříve kupovala v Teta drogérii, ale nyní objednávám na notino. Tam doporučujeme mají tam opravdu skvělé ceny, ale stále hledám něco ideálního v kamenných obchodech, kde by bylo vše ;)

      Delete
    2. Určitě zkus no. Já jsem dříve kupovala v Teta drogérii, ale nyní objednávám na notino. Tam doporučujeme mají tam opravdu skvělé ceny, ale stále hledám něco ideálního v kamenných obchodech, kde by bylo vše ;)

      Delete
  2. Tuto variantu od Bione mám v plánu vyzkoušet, jen mám teď doma nekonečné zásoby šamponů a kondicionérů, takže se snad na ně někdy dostane řada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě je zkus, uvidím, že jsou super ;) tak ať šampóny rychle ubývají

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)