11/23/2016

Cannaderm Atopos

Krásný den♥

trpíte na suchou pokožku nebo na šupinkovitá místa na Vaší pleti či po celém těle? Jeden takový produkt se nám dostal do rukou jako za odměnu recenzování Cannaderm intim gelu. A jelikož náš celoživotní problém je právě suchá pokožka, chtěly jsme vyzkoušet něco nového. Proto jsme si vybraly Cannaderm atopos.
CANNADERM Atopos ošetřující krém naleznete na oficiálních webových stránkách firmy. Obsah 75ml stojí 

Jako u každé recenze, i tady začneme balením produktu. Jedná se o obal v podobě tuby, která se podobně jako pasta na zuby vymačkává. Obal je bílý, plastový s logem značky. Působí čistým a tak trochu "lékárenským" dojmem. Produkty od Cannaderm se prodávají právě v lékarnách, tak si myslím, že balení k této značce opravdu patří a jinak si ho snad ani nedokáži představit. Ošetřující krém je ještě navíc zabalený v papírovém přebalu, což na mě vždy působí tak trochu lepším dojmem.
Tak a pokračujeme konzistencí krému. Ta je lehká s nahnědlou barvou. Navíc opravdu krásně voní. Připomíná mi vůni čokolády a právě posečené trávy. Není nijak silná, takže si myslím, že nebude vadit opravdu nikomu. Jinak se krém lehce roztírá na postižené místo do ztracena. Tady by taky neměl být žádný problém.
swatch ošetřujícího krému

A účinky? Musím říct, že se krásně vstřebá, okamžitě hydratuje postižené místo a není cítit na pokožce. Ani neuctíte žádné pnutí či nepříjemné svědění či pálení. Problém však začíná po pár dnech používání. Kačka si ho původně koupila i za účelem vyléčení ekzému na ruce a doufala, že jí pomůže. Opak byl ale pravdou. Po delším používání se jí ekzém rozšířil a opravdu hodně zhoršil. Začal jí svědit a pálit a celkově se stav ekzému zhoršil. Přestala ho okamžitě používat a i dva měsíce po jeho vysazení byla ruka pořád nepříjemně svědivá a začervenalá.

Co se týče mě, tak to nebylo o nic lepší. Já jsem ho používala na suchá až šupinkovatá místa na obličeji. Hlavně v okolí nosu, čela a celkově T zóny. A co se stalo? Bohužel mi po něm vyskákaly na tvářích a na všech místech, kde jsem krém aplikovala. Musela jsem ho taky přestat používat. 
INCI produktu

A co bych řekla na závěr? Ošetřující krém krásně voněl i hydratoval vysušená místa, nicméně následky po namazání byly nedostatečné. Po aplikaci mi na pleti vyskákaly červené pupínky a nevím, zda li je to nějakou alergií na složku v produktu nebo to dělá krém každému. Já bohužel za sebe krém nemůžu doporučit.

*Při recenzování jsme hodnotily produkty objektivně, podle vlastního názoru a zkušeností.
Děkujeme Cannaderm za poskytnutí produktů k recenzování a poskytnuté důvěry si velmi ceníme.


A co Vy? Čím hydratujete svou pokožku? :)

4 comments:

  1. Já mám s touto značkou zatím dobré zkušenosti. Používala jsem produkty pro akné a pleť mi výrazně zlepšily. Nicméně na pleť jako hydratační krém používám značku Sephora. Mám pleŤ mastnou, takže mi stačí krémy, které jsou lehké a mají střední hydrataci.
    Gabrieless

    ReplyDelete
  2. Tak vidíš, sto lidí, sto chutí, hlavně, že ti produkty pomohly :) já mám právě pleť hodně suchou až šupinkovatou, tak sháním něco hodně mastného a hutného. Od Sephory mě věci už dlouho lákají, určitě se na ně kouknu :) díky za tip

    ReplyDelete
  3. Já tuhle značku už vyzkoušela a to hlavně na akné a já byla teda spokojená. :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsme moc rády. My už zkoušely v minulosti něco od Canadermu, ale nesedělo nám to, ale teď jsme spokojené ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)