11/21/2016

Catrice Liquid Camouflage

Krásný den♥

nevím, jak Vy, ale hledání toho správného makeupu je pro mě stejně těžké, jako najít ten správný korektor. Zkoušela jsem jich opravdu hodně a dnes Vám napíšu o mém nejnovějším objevu, kterým je Catrice Liquid Camouflage.

CATRICE Liquid Camouflage najdete ve vybraných drogériích Rossmann. Cena za obsah 5ml je 89 Kč.

Dlouho jsem tento korektor sháněla, protože přeci jen se na něj pěly velké ódy. A tak jsem i  já chtěla vyzkoušet, jestli mě bude vyhovovat.

Jako první začnu balením produktu, ostatně jako pokaždé. Ten je klasický, plastový a čirý a tak snadno uvidíte, kolik produktu Vám ještě zbývá. Já tuto variantu mám osobně nejraději, protože je pro mě nejpraktičtější. Jinak víčko je také plastové, ale v tomto případě černé. Já bych tedy obal nehanila ani nechválila - přijde mi to jako klasika, která neurazí ani nenadchne.
Co se týče konzistence, té jsem se přeci jen trochu bála - je tekutá a navíc se jedná o camouflage, takže je jasné, že bude velmi krycí a tím pádem může zalézat do vrásek. Já ho miluju nanášet pouze pod oči do tvarů obráceného trojúhelníku, protože mám velmi velké a tmavé kruhy pod očima a tak potřebuju projasnit. 
Musím říct, že se má obava naštěstí nepotvrdila. Já to osobně dělám tak, že aplikuju opravdu malé množství a rozetřu ho minihoubičkou na korektor od W7. Houbička tak nepatrně vpije korektor a Vám se nemůže stát, že byste pod očima měly slité a omítkové kruhy. Jako každý tekutý produkt je dobré ho i zapudrovat, aby se nesléval, což se mi u tohoto produktu opravdu osvědčilo.
korektor se aplikuje pomocí houbičkového aplikátoru - ten já opravdu ráda využívám
zda je voděodolný jsem popravdě nezkoušela

Já jsem sáhla po té nejsvětlejší variantě - a to 010 Porcelain. Vyrábí se ještě v tmavší, ale i když jsem opálená teď, uprostřed léta, skvěle mi na rozjasnění oblasti pod očima vyhovuje. Používám ho ale jen na tuto část, na zakrytí nedokonalostí bych potřebovala jeho tmavší variantu.
 swatch vybraného odstínu - 010 Porcelain
A co výdrž? Jak je na tom Catrice korektor? Podle mě určitě lépe, než jeho tuhý bráška Camouflage Cream. Tento se méně slévá a vydrží pod oblasti pod očima daleko více, řekla bych tak okolo šesti hodin. A tak si myslím, že až na pár přepudrování, bude pro Vás skvělým pomocníkem skoro po celou pracovní dobu. A to si myslím, že není špatné. Navíc bude ideální podle mě pro každý typ pleti.

A co Vy? Jaký korektor jsme si zamilovali? :)

8 comments:

  1. Já tento ještě neměla, ale čtu ze jeho bráška v kelímku je o něco lepší :) Já teď momentálně používám korektor od Miss Sporty a ten je v celku fajn :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidíš já jsem si spíše oblíbila jeho tekutou verzi :)

      Delete
  2. Taky mám tenhle korektor ráda. Mám i tuhý v kelímku, ale tento mi přijde lepší. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. mě právě taky tento přijde lepší :)

      Delete
  3. Já jsem s ním také spokojená, též mám hrozně kruhy, takže korektor je pro mě absolutní nezbytnost každé ráno:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak! :) zkoušela jsi korektor od Astor Perfect Stay? Tak ten mu leze na paty :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)