11/02/2016

Essence Longlasting Lipliner

Krásný den♥

nedokážete si představit líčení bez pořádně šťavnatých a plných rtů? Já určitě ne a vždy se snažím, aby rty byly vždy dokonale nalíčené a seděli perfektně k celkovému makeupu. Nejen, že prvním krokem k dokonalému looku je celková hydratace nejen rtů, ale i těla, ale i to, aby byly perfektně nalíčené podle Vašeho vzoru. A k tomu je potřeba mít nejen rtěnku, ale i konturovací tužky na rty. Dnes Vám představím ty od Essence Longlasting Lipliner.
ESSENCE Longlasting Lipliner seženete v drogérích Rossmann. Cena za 0,23g je 49,90 Kč.

Nejdříve popíšu samotné obaly a provedení produktu a pak se spolu vrhneme na jednotlivé odstíny. Balení tužek na rty je klasické, šroubovací, takže v tomto směru Vás nic nepřekvapí. Co se mi ale líbí je to, že jednotlivé tužky mají barvu podle toho, jaký odstín si vyberete, což je opravdu skvělé. Navíc hlavní záměr, proč jsem si tyto konkrétní tužky koupila je ten, že se nemusí oškrabávat. Protože já tohle vedle čištění štětců absolutně nesnáším ;)

To, co musím ještě zmínit, je jejich finish. Ten je matný, takže bude skvěle sedět každému a dobře si sedne se zvolenou rtěnkou, kterou na produkt nanesete. Navíc jsou tužky hodně měkké, tak si dejte pozor, aby se Vám nezlomily (jako se to stalo už nejedenkrát mě) :) 

08 Girl next door
Jako první barvu, kterou jsem si vybrala, je 08 Girl next door. Jedná se o hnědý odstín tužky, který má kapku šedivé, takže to bude skvělý každodenní základ pro bledulky jako jsem já. Já jsem si tento odstín opravdu oblíbila a nosím ho snad pod každou svou "nahatou" rtěnku.

02 SweetHeart
Milujete mauve růžové rty a sháníte pod ně dobrou konturovací tužku na rty? Já jsem osobně sáhla po této, 02 Sweet Heart, která je jemně barbie růžová s teplejším podtónem. I když má tento podtón, myslím si, že mi sluší. Je taková šťavnatá a rty krásně vyplní.

01 Ready for red
Jestli sháníte vhodnou konturku pod klasické, červené či rudé rty, podívejte se na odstín 01 Ready for red. Sice se musím přiznat, že červené rty poslední dobou moc nenosím, ale tahle je nutnost pro každou z nás. Navíc má neutrální červený odstín, který je opravdu čistý, ničím nesmíchaný a tak bude vyhovovat jak bledulkám, tak i majitelkám opálenější pleti.

Co se týče výdrže, tak nečekejte nic velkolepého, spíše klasiku, kterou najdete v drogérii. Ale i tak si myslím, že produkty nejsou špatné a doma se neztratí. Navíc jsou úžasně pigmentované, což není taky na škodu. Myslím si, že tyto tužky na rty se stanou úžasným pomocníkem pro Vaše každodenní líčení rtů. 
swatch všech tří konturovacích tužek na rty

INCI:
RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, OCTYLDODECANOL, OZOKERITE, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, CERA ALBA (BEESWAX), LANOLIN, TOCOPHERYL ACETATE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, BHT, METHYLPARABEN, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

A co Vy? Jaké konturovací tužky na rty preferujete? :)

6 comments:

  1. Já ještě konturky nezkoušela, ale ráda bych nějaký odstín si pořídila aby mi ladil k rtěnce :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Už jsem po těchto konturkách pokukovala, ale zatím jsem je ještě nekoupila. Barvy vypadají skvěle, tak uvidíme. :)
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
  3. 02 Sweetheard, přesně můj odstín, pěkné :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou úžasné, určitě alespoň jednu zkus ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)