11/17/2016

GoodBye october 2016 - Astor, Maybelline, Pantene, Wella, Naturalis, Balea...

Krásný sváteční den♥

je to až neuvěřitelné, ale další měsíc utekl a já Vám přináším další spotřebovance z rubriky GoodBye. Tentokrát se můžete těšit hlavně na pečující kosmetiku, která je dobrá na podzimní a chladné dny, kdy Vaše pokožka trpí změnou počasí. Doufám, že se Vám bude článek líbit :)

Balea gel na holení - jiné gely si snad už ani nekupujeme. Jsou levné, super, stačí ho opravdu malinkato. Navíc je k dostání opravdu v hodně vůních, takže si vybere každý. Tentokrát jsem spotřebovala tento klasický s avokádem, který voněl čistě bez žádné znatelné parfemace.

Wella Wellaflex spray na vlasy - ze začátku jsem z tohoto produktu byla nadšená, ale postupem času jsem přišla na to, že lak docela hodně slepuje vlasy a to jsem ho aplikovala opravdu z velké dálky. Je to škoda, protože produkty od Wella mám docela ráda.

Pantene Intensive Repair šampón - jeden z mých posledních šampónů, které nejsou čistě přírodního charakteru. Docela jsem na něj slyšela chválu a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Bohužel ale velké zklamání. Vlasy mi po něm vždy splihly, rychle se mastily a elektrizovaly. Za mě příště určitě ne.

Peo krém na rozpraskané paty - krém byl pěkně mastný, rychle zasychal a mým patám pomohl hodně. Jediné co mi vadilo a to bohužel hodně byla parfemace. Musela jsem se nutit ho spotřebovat, protože voněl opravdu jako temperky. A to beze srandy. Je to škoda, protože si myslím, že je to jinak dobrý přípravek.

Ryor regenerační krém na ruce - spotřebovala jsem ho nedávno a nebyl špatný. Hezky voněl po grepu a rozmarýnu. Hydratoval ruce, ale jediné co mi na něm vadilo bylo to, že pomalu zasychal. Je to takový průměr mezi krémy na ruce a určitě se k němu někdy vrátím :)

Maybelline Colossal Go Extreme - hned po Maybelline Sensational je to moje druhá nejoblíbenější řasenka. Krásně vlasy prodlouží, zahustí a vůbec se neobtiskává. Ráda jí aplikuji jako druhou vrstvu řasenky na své řasy a je to pecka! Pokud chcete své řasy prodloužit a hlavně zahustit, určitě jí vyzkoušejte.

Astor Skin Match Protection - poslední dobou korektory hrozně ráda zkouším a to hlavně ty s houbičkovým aplikátorem. Z tohoto od Astoru jsem byla ze začátku rozpačitá, ale po čase jsem si na něj zvykla. Já jsem si koupila ten nejsvětlejší odstín 001 Ivory a i tak se mi zdál hodně tmavý, proto jsem ho používala spíše v létě. Středně kryje a nezalézá do vrásek. Bohužel mě zklamal v tom, že moc nezakrýval tmavé kruhy pod očima. Jinak si myslím, že není špatný.
detail aplikátoru


Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama 

A co Vy? Spotřebovali jste tento měsíc něco, co si opětovně koupíte? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)