11/08/2016

In news october 2016 - Nyx, the Balm, Alterra, Balea, Alverde, Essence

Krásný a chladivý den♥

je až neuvěřitelné, jak to utíká, že? Za měsíc už budou Vánoce a já stále nemám dárky pro všechny své nejbližší. Jsem ten typ člověka, který má rád hodně času a nerad vše nechává na poslední chvíli.

Dnes mám pro Vás článek opět s kosmetickými novinkami. Můžete se těšit i na něco speciálního, ale i běžné pečující produkty, na které jste u mě zvyklý. Doufám, že se Vám bude článek líbit a najdete v něm (možná) i inspiraci na vánoční dárek :)


Alverde rodinný bio šampón - BIO přírodní šampón, který seženete v drogériích DM. Já jsem ho zatím moc nepoužívala, takže Vám k němu nemůžu moc říci. My teď přírodní pečující produkty rády používáme, protože neobsahují zbytečné složky navíc.

Balea deodorant s vůní manga - už jsme o Balea deodorantech psaly snad milionkrát a tyto novinky nebudou o ně ochuzeny. Tento voní po mangu, které mě vždy na malou chvilku přenese do letních a teplých dnů, které mi velmi chybí. Opět krásně voní, ne chemicky a doufám, že jako vždy mě ochrání před potem.

Palmolive Chocolate Passion sprchový gel (38 Kč)  - Palmolive značku moc nekupuji, troufám si říct, že jde mimo mě, ale tento sprchový gel jsem si musela koupit. Krásně a opravdu intenzivně voní po smetanové čokoládě. No odolejte tomu. Já to nejspíše budu používat jako pěnu do koupele, ale i tak mě zajímá, jestli bude vůně tak silná jako v butelce. Hmm, čokoláda, vždy si vzpomenu na pečení cukroví.

Alterra hydratační šampon a kondicionér - tohle kombo je vážně super. Nejen že vlasy krásně vyživí a zregeneruje, ale navíc má přírodní složky. Což je vždycky bod navíc. Já ho používám v ty dny, kdy si tepelně neupravuji vlasy.

the Balm Voyage vol. II. paletka (1099 Kč) - tuto paletku už delší dobou testuji a musím se přiznat, že se jedná o jednu z mála high end paletek, co doma mám. Obsahuje nejen oční stíny, ale i dva lesky na rty a bronzer, tvářenky a rozjasňovač. Za mě je paletku super, poslední dobou se s ní hrozně ráda líčím. Nemám ještě všechny odstíny na oči odzkoušené, ale jediná slabina paletku budou asi lesky na rty.
swatch paletky od the Balm
Essence štětec na blending (44,90) - na to, že štětec je z té levnějšího koutu kosmetiky, tak musím říct, že není špatný. Má dlouhé a husté štětiny a na blending není špatný. Samozřejmě, že vlastním i kvalitnější štětce, ale tento se taky osvědči.

Essence štětec na obočí (44,90) - původně jsem si ho koupila se záměrem koupit si ho právě na obočí, ale zjistila jsem, že bych se s tím piplala opravdu hodně dlouho. Na co je ale super tak na korekci obočí korektorem. Vaše obočí je pak přesnější, ostřejší a preciznější.
detail štětců od Essence

Dermacol Invisible fixing powder (229 Kč) - poslední dobou jsem si oblíbila fixační a transparentní pudry, protože mají dokonalý výsledek a nezmění Vám barvu makeupu. Dermacol změnil obal pudru a je to podle mě lepší - štěteček, který byl součástí balení stejně nebyl moc praktický. Za mě se konzistence nezměnila, takže jsem nadále spokojená. Je to moje asi druhé balení a tento produkt jsem si opravdu zamilovala.

NYX Lingerie, Embellishment (219 Kč) - rtěnku jsem si koupila v prodejně Douglas, kde mají právě stojan s kosmetikou NYX. Vždy jsem toužila po nějaké tekuté rtěnce z řady Lingerie a tak jsem si udělala radost odstínem embellishment. Barva je hnědo - šedá s kapkou fialové. Podle mě se skvěle hodí k bledulkám, které milují výraznější odstíny. S černými kouřovkami je rtěnka luxusní. Dlouho vydrží a neslévá se.
swatch NYX Lingerie 02 embellishment


Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama 

Jak se Vám líbily novinky? Určitě mi dejte vědět, co zajímavého jste si koupily Vy :)

4 comments:

  1. Čokoládový sprchový gel jsem si také musela koupit. Ach ta vůně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. přesně je dokonalá♥ úplně mi připomíná vánoční pečení :)

      Delete
  2. Čokoládový sprcháč budu mít ve spotřebovánu :D Jinak jako super produkty.
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji moc :) jojo taky jsem mu propadla :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)