11/04/2016

Rimmel Exaggerate eye primer

Krásný den♥

rádi se líčíte? Já ano a poslední dobou jsem si zamilovala kombinaci výrazných očí a nude rtů. A pro krásné a syté výrazné kouřové oči je vhodný dobrý základ. Já Vám dnes představím jednu bázi pod oční stíny od Rimmel Exaggerate.

A beautiful day♥

like the casting? Yes, I do and lately I loved the combination of expressive eyes and nude lips. And for beautiful and vibrant smokey eyes is good quality basis. I will now introduce one primer eyeshadow base under eye shadows from Rimmel Exaggerate.
RIMMEL Exaggerate eye primer seženete na stránkách notino.cz. Cena za obsah 6ml je 79 Kč.

Ráda zkouším nové báze pod oční stíny a tak jsem neváhala, když jsem uviděla tento na stránkách notino.cz (bývalý parfums.cz), který mě opravdu lákal. Přihodila jsem si ho proto do košíku a v následujících pár řádcích Vám ho stručně představím.

I like to try new eye shadow primer base, so I didn´t hesitate when I saw this primer on e-shop notino.cz, that really excited me. I threw it into the basket, and therefore in the following few lines you introducehim briefly.
Co se týče obalu, ten je plastový, podobný jako u tekutých rtěnek. Je provedený v bílo - červené barvě a musím říci, že mojí pozornost si hned získal. Navíc aplikace primeru je pomocí úzkého houbičkového aplikátoru, který si hravě poradí s celým víčkem. Zavírání je pak klasické, šroubovací.

As regards a package, that is plastic similiar to liquid lipsticks. It is made in white and red colour. I must say that my attention immediately won! Additionally, the application of primer is via a narrow sponge aplicator, which can easily take care of the entire lid. Closing is then classic screw.
báze se aplikuje pomocí houbičky na aplikátoru
base is applied with a sponge on applicator

A teď k samotné konzistenci produktu. Ta je hodně lepkavá a mazlavá, takže bych řekla ideální pro sušší víčka. Nevím, jak se bude chovat na mastnějších víčkách, ale řekla bych, že tam bude dělat trochu neplechu. Navíc textura obsahuje i drobné, stříbrné třpytky, které ale nejsou na výsledném líčení vidět. Jinak je báze transparentní, bezbarvá, což určitě oceňuji.

A now the actual, today product consistency. It is very sticky and gooey, so I would say ideal for dry eyelids. I not know how it will behave on oily eyelids, but I guess there will do little mischief. Additionally, texture and contains small, silver glitter, but they are not seen in the final trial. Otherwise the base is transparent, colorless, which certainly appreciate.
Rimmel exaggerate oční báze - swatch
Rimmeů exaggerate eye primer base - swatch

Já jsem s bází poměrně spokojená, ale až na tu část, když začnete aplikovat na své víčko tmavší stíny. Ty se poté začnou opravdu matlat a flekatět, což není žádoucí pro dokonale nalíčené oči. A když teprve vytváříte kouřovky. Stíny se pořádně pod blending štětcem nerozmazávají a oči pak působí nestejnorodě, amatérky a vytvářejí se tak na víčkách jasné fleky. Je to škoda, protože jinak u světlých odstínů očních barev je primer úžasný a dobře se s ním pracuje. Zkoušela jsem stíny aplikovat jak na nezaschlou bází a pak i vpitou, ale výsledek dopadl úplně stejně.

I am quite happy with eye shadow primer base, but only for the part when you start to apply on cap darker shadows. You then start to really stumped. Which is not desirable for a perfectly smokey eyes. The shadows are really blending brush smudge under the eyes and then operate non-homogeneously, amateurs and form and eyelids brights spot.
INCI oční báze
INCI eyeshadow primer base

A co bych řekla na závěr? Primer za mě bohužel doporučit nemůžu. Jestli ale patříte k té skupince lidí, co se víceméně líčí v nude odstínech, tak pro Vás nebude špatný. Ale jestli jako já milujete dokonalé oči v tmavých barvách, budete určitě zklamaní.

And what I would say in conclusion? Primer for me, unfortunately I can not recommend. But if you belong to that group of people who are more or less depicts the nude shades, so it will not be bad. But if like me love perfect eyes in dark colours, you´ll definitely be disappointed


A jaký je Váš oblíbený primer pod oční stíny? Doporučili by jste mě nějaký? :)
And what is your favorite eyeshadow primer base? Would you recommend me some? :)

We try to write in English. Please excuse our mistakes. Thanks.

6 comments:

  1. Tuhle bázi jsem ještě neviděla já si nedávno koupila bázi pod oční stíny od Essence :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. A je dobrá? Že bych jí taky zkusila :)

      Delete
  2. Já ho mám taky, ale taky s ním nejsem spokojená. Momentálně používám paletku od Makeup revolution a u ní žádnou bázi nepotřebuji. Stíny mi vydrží na svém místě po celý den. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  3. Skvělé, už na dní uvažuji dlouho, tak si ji asi pořídím.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě já jí za sebe doporučit nemůžu, jak píšu v článku :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)