12/22/2016

Bione Nourishing Antioxidant cream grapes | Bione vyživující a antioxidační krém hroznové víno + mateří kašička

Krásný večer kočky♥

dnes vám chci blíže přiblížit Vyživující antioxidační pleťový krém od Bione. Je to další z řady produktů od Bione, které jsem toužila vyzkoušet.
BIONE vyživující a antioxidační krém Hroznové víno + Mateří kašička. Cena za obsah 51 ml je 79 Kč.

Krém je balen v krásné papírové krabičce, která vás více než podrobně seznámí s účinky a složením krému. Samotný krém je balen v plastovém inovovaném kalíšku (dříve ve tvaru "přesýpacích hodin"). Barevné provedení nám dává hned najevo, že hlavní složkou krému je hroznové víno.

Když jsem si krém vybírala na notino.cz, tak mě oslovilo, že krém je antioxidační a bojuje se stárnutím pokožky. A co jsem si tak všimla, tak v podstatě každý krém od Bione vám pomáhá od vrásek a jejich tvorbě.
Bonusem krému je, že v obsahu nenajdeme parabeny a silikony. Výrobce nás také ujišťuje, že krém je vyroben v BIO formulaci. A jak tomu bývá u Bione zvykem, tak se konzervační látka po aplikaci na pokožku obličeje postupně vypaří.

Krém o sobě tvrdí, že je vyživující a obsahuje vysoký obsah antioxidantů, zejména inositolu a vitamínu E. Svůj dovětek "hroznové víno" nemá krém jen na etiketě, protože obsahuje šťávu z hroznů, vinný olej a antioxidační extrakt z jader.
V tomto antioxidačním extraktu najdeme flavonoidy a prokyanidiny, které, jak se můžeme dočíst, působí silně jako antioxidant a navíc jsou hojivé a protizánětlivé. To musím potvrdit, protože se mi na obličeji netvořily žádné pupínky ani zarudlá místa.

V krému se nachází také známý karnosilpanthenol glycerin spolu s allantoinem, který zvláčňuje pokožku. A aby byla péče o pleť ještě komplexnější, tak spolu s produkty z hroznů je v krému obsažena i mateří kašička.
Pokud se zaměříme na barvu krému, tak čekejte krásnou pudrově růžovou. Parfemace je svěží, hroznová a trošičku sladká. Mně osobně sedla a každé ráno mi osvěžila start do nového dne.
Konzistence je tekutější a krém je celkově lehký. Velmi dobře se nanáší, stačí jen malé množství a téměř okamžitě se vstřebá do pokožky.
Bione vyživující a antioxidační krém Hroznové víno + Mateří kašička swatch

A teď co přineslo testování? Krém jsem začala používat na konci léta, kdy moje pokožka obličeje nevykazovala žádné závratné nedostatky, na které bych nebyla zvyklá.

Krém mi byl velmi příjemný. Já jsem ho používala ráno pod make-up a večer jsem nanášela sérum ze stejné řady. Pleť jsem měla vyživenou a krásně hladkou. Ale posléze, když začal ten pravý podzim, kdy bylo počasí sychravé a větrné, tak se má pleť začala vysušovat. Bohužel se mi zdálo, že krém mě nestíhá hydratovat tak, jak bych potřebovala.

Večer jsem po koupeli pleť ještě ošetřila olejem a těsně před spaním nanesla sérum. Ráno, když jsem si krém nanesla na pleť, tak vše bylo v pořádku. Postupem dne jsem ale zpozorovala, že se mi na pleti začaly tvořit suchá místa. Ano používám make-up bez silikonů, může to být snad tím? Zkoušela jsem do jedné dávky krému kápnout trošku oleje, ale posléze nešel pochopitelně nanášet make-up. Zkoušela jsem i peelingy nebo hydratační masky, ale také nic.

Proto si myslím, že tento krém je opravdu skvělý, ale na teplé dny - ne na zimu. Nicméně přehmatem tento krém zaručeně není. Pokud jsem zůstala doma a ven nevyšla, tak se pleť nevysušila a byla pevná a pružná.

Proto vám ho mohu vřele doporučit, protože pleť je po něm krásná, pevná, pružná a působí mladistvě. Jestli působí proti vráskám, to už musí každá dívka či žena posoudit sama. Já za sebe můžu říci, že konkrétně u tohoto produktu nevím. Ale celkově už je to můj několikátý krém od Bione v řadě za sebou a nepřijde mi, že by mi vrásky u očí rapidně přibývaly. Je to příroda a té to prostě trvá. Pamatujte, že důležité je vytrvat.

Momentálně používám krém a sérum z řady Hyaluron Life a v zásobě mám ještě mandlový krém.

Bione vyživující a antioxidační krém Hroznové víno + mateří kašička složení - inci

A jak jste na tom vy s krémy do Bione? Můžete nám nějaký doporučit? :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)