12/14/2016

Christmas wishlist 2016 | Dopis Ježíškovi 2016

Krásný den♥

neříkejte, že i letos jste nepsali Ježíškovi. Já sice už Ježíškovi moc nepíšu, ale přesto si každý rok od něho něco přeji, něco, co bude tak trochu rozmařilé a "zbytečné." Proto Vám dnes přináším můj obrázkový dopis Ježíškovi. Doufám, že se taky necháte tak trochu inspirovat :)


1. Avon hrnek s medvídkem (249 Kč)  - musím se Vám k něčemu přiznat - jsem sběratelka hrnků. S Kačkou jsme si zavedly takový zvyk, kdy od každého hrnku sbíráme jeden kus. A až jednou budeme mít svůj vlastní baráček a napijeme se, vzpomeneme si tak na jednotlivá období v našem životě. Tento hrnek od Avon je opravdu krásný a navíc keramický. Vydrží toho tedy opravdu hodně.

2. Yves Rocher odličovač očí s chrpou (169 Kč) - ještě jsem neměla čest ho vyzkoušet, ale je hodně chválený mezi mými kolegyňkami. Nemají po něm štípat oči a nemá dráždit, co teď potřebuju v tomto počasí. Je dvoufázový. Snad mě Ježíšek udělá radost, teď mi zrovna jeden odličovač na oči od Bione dochází. Tak uvidíme :)

3. NYX HD Finishing Powder, translucent  (249 Kč) - opět jeden z nejvychylovanějších produktů od NYXu, který mě láká vyzkoušet. Já nejsem na pudry moc náročná, ale poslední dobou jsem si oblíbila ty transparentní.

4. Makeup Revolution revoluční štětec na tvář, velký (399 Kč) - hrozně ráda prozkoumávám taje různých a speciálních štětců. Poslední dobou se na trhu objevily štětce, které připomínají kartáč na boty. Ze všech tvarů a typů mě zaujal tento, který bych používala na nanesení makeupu. Je velký, elegantní a věřím tomu, že se s ním makeup musí nanášet opravdu rychle a přirozeně.

5. NYX Highlight&Contour Pro Palette (529 Kč) - miluju konturování, ale toho jsme si zajisté všimli. Nikdy jsem ale nevlastnila bronzery, které by byly v tekuté formě nebo té tuhé. Hodně chválená je opět konturovací paletka od NYX, která obsahuje velké množství odstínů, takže si vybere opravdu každý. 

6. NYX Soft Matte lip cream, Prague (179 Kč) - NYX tekuté rtěnky opravdu miluju, sama vlastním jednu z řady Lingerie. Tato je ale z té matné řady. Poslední dobou miluju, právě teď na podzim, tmavé a výrazné rtěnky. Odstín Prague se mi proto hodně líbí a dokážu si ho představit v kombinace lehkého makeupu, bronzeru a řasenky. 

7. Prada Candy Florale (od 1 289 Kč) - asi před necelým půlrokem jsem si k této vůni přivoněla a od té doby nechci vlastnit žádnou jinou. Je sladce květinová, přesně taková, kterou miluju. Srdce obsahuje pivoňku a hlava limetku. Dýchne na Vás proto směsice lehkých a sladkých tónů. Dokážu si jí představit na večerní příležitost, ale i na večeři. Je dokonalá a přesně vystihuje to, co mám ráda.

8. The Balm Appetit (1 099 Kč)  - nejnovější přírůstek co se týče paletek od the Balm. Vypadá skvostně, má úžasné barvy, které vystihují podzim a zimu. Obsahuje devět odstínů, od tělové, přes cihlovou a černou. Na plesy ideální.

A co Vy? Co si přejete od Ježíška? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)