12/25/2016

Freedom eyebrow pomade | Freedom pomáda na obočí

Krásný sváteční den♥

potrpíte si na úpravu obočí? Já ano, protože jak se říká, obočí je rám obličeje. Proto Vám dnes představím mého oblíbence na poslední dobu a tou je Freedom eyebrow pomade.
FREEDOM eyebrow pomade seženete jí v jedenácti odstínech. Cena za obsah 2,5g je 29 Kč. Já produkt koupila na notino.cz

Bohužel já si obočí upravovat musím, i když nechci, protože jsem si ho v pubertě opravdu hodně trhala. Tenkrát totiž bylo hrozně moderní si z obočí udělat tu nejtenčí čárku. A teď toho lituju, protože to, co mi zbylo nad očima, je jedním slovem hrůza. Proto když nemusíte, tak si obočí netrhejte. Ať pak jednou nedopadnete jako já. Proto snad pět let sháním něco, co by vyvolalo dojem, že obočí mám. :)
Určitě, čím začnu jako první je balení pomády. To je ve skleněném kalíšku s plastovým víčkem společně s logem značky. Je to takový obal, který uvítá každý - čirý, průhledný a jednoduchý. To mám ráda. Jinak celý produkt je zabalený ještě do papírové krabičky s názvem zvoleného odstínu.
INCI Freedom eyebrow pomade

Co se týče odstínu, tak já jsem si vybrala ash brown. Je to taková šedá studená hnědá, přesně moje barva. Možná si všimnete na obrázku níže, že já nosím docela tmavší obočí, než mám vlasy. Já to tak mám ráda a rozhodně nebudu nikomu vnucovat svůj názor. Na druhou stranu mi nic ani jiného nezbývá, protože mám hodně průsvitné a tvrdé chloupky na obočí a potřebuji je nějak sjednotit.
zvolený odstín pomády
swatch Freedom eye pomade - vypadá sice tmavě a černě, ale opak je pravdou

A jaká je konzistence? Tak ta je opravdu tuhá. Něco mezi gelem a barvou. Ale nebojte se. Jakmile zaboříte do produktu štěteček na obočí, produkt se pod ním poddá. Určitě co doporučuji, je kalíšek dobře zavírat, aby Vám produkt nevysychal. A na co si dejte pozor je taky pigmentace. Ta je opravdu brutální a stačí opravdu smočit štěteček do pomády zlehka. Jinak se Vám může stát, že místo obočí budete mít jednoho tmavého "slimáka." 
pomáda od Freedom v akci!

A co se týká výdrže? Tak to je naprostá pecka. Pomáda se neslévá, neopadává a vydrží s Vámi klidně i přes osm hodin. Jinak zabarvuje i majitelky (ne) obočí jako mám já. To můžete vidět na obrázku. Když si produktu opravdu málo naberete, výsledek vypadá přirozeně.
A co bych řekla na závěr? Určitě ho doporučuji těm, kdo nemá výrazné obočí a vlastní pár chloupků nad očima. Pomáda je totiž vysoce pigmentovaná a i z majitelek malého obočí udělá nositelky bujného obočí :)

A co Vy? Co používáte na své obočí? :)

5 comments:

  1. Já používám tužku od Essence a jsem taky velmi spokojená. Tento kalíšek od Freedom mě taky dost zaujal. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě ho zkus, vydrží opravdu dlouho :)

      Delete
  2. No to koukám, vypadá na obočí velice přirozeně :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  3. The feathering or feathered eyebrows technique uses a the same machines, and is application of pigment into the dermal layer of the skin as above, however, the artist creates very fine hair strokes, one by one, to give the client the appearance of real, natural looking feathered hair stroked eyebrows. Manhattan eyebrows microblading

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)