12/04/2016

GoodBye november 2016 | GoodBye za listopad 2016

Krásnou neděli♥

toto utíká, co? Je to neuvěřitelné, že za necelý měsíc už budou Vánoce. Já toto období miluju, protože všude voní cukroví, punč a rodina je spolu pohromadě více než kdy předtím. Dnes Vám ve článku představím spotřebované produkty, které jsem měla tu čest vyzkoušet v měsíci listopadu. A bohužel, musím se přiznat, že tu je docela hodně produktů, které mi nevyhovovaly.

Bione regenerační šampón s keratinem&panthenolem (67 Kč) - můj jeden z prvních šampónů, které jsem od Bione zkusila. Moje krepatější a sušší vlasy hodně zacelil a pomohl jim. Po umytí jsou vlasy sušší a drsnější na omak, ale nebojte se, po zaschnutí jsou krásně bohaté a vyživené.

Bione regenerační kondicionér s keratinem&panthenolem (69 Kč) - k šampónu patří i kondicionér, a tak jsem k šampónu zvolila právě tento. Má bílou barvu, je hustší než šampón a stačí ho opravdu málo i na husté vlasy, jako mám já. 

Garnier Essentials face gel (78 Kč) - nebyl špatný, ale na druhou stranu to nebylo nic, co bych si musela koupit znova. Navíc měl hodně silnou parfemaci, která nebyla zrovna moc příjemná.

Garnier 2v1 Eye makeup remover (95 Kč) - tento odstraňovač očního makeupu jsem si opravdu zamilovala. Je dvousložkový, a tak nemusíte mít strach, že by se Vám makeup na očích neodlíčil. Neštípe v očích ani nedráždí. Bude tedy super i pro citlivé oči. 

Ebelin brush cleaner spray (89 Kč)  - můj miláček, kterého jsem si na průběžné čistění štětců zamilovala. Odstraní skoro veškerý makeup na štětcích, až na tmavší a pigmentovanější stíny. Navíc má i úžasnou parfemaci, která mě až tak zaujala, že se někdy přistihnu, jak ke štětcům čuchám. :) Opravdu ho můžu za sebe doporučit.

Rival de Loop Clear&Care face gel (67 Kč) - používaly jsme ho i s mamkou na odlíčení makeupu do vany, ale nebylo to opět nic, co bych si musela pořídit znovu. Byl gelový, s malými peelingovými částečkami, které jemně odstranily odumřelé kožní buňky na obličeji. Já bych ho asi jako odstraňovač makeupu nedoporučila, ale na čistění ráno a večer místo tonika je skvělý.

Alterra Hydro eye cream (65 Kč)  - jeden z mých nejoblíbenějších krémů pod oči. Je lehký, ale zároveň oči hydratuje a nedráždí je. Toto bylo asi moje třetí balení a určitě si ho budu kupovat znovu. Za mě je opravdu skvělý a můžu do doporučit.

Oriflame vůně - přesně už nevím, jak se jmenovala, protože jsem jí měla už dlouho. Dostala jsem jí tenkrát k svátku od rodičů a ještě si pamatuji, jak jsem jí ráda používala, protože obsahovala třpytky. Navíc měla pod víčkem i kovový prstýnek ve tvaru kytičky. Prstýnek jsem si nechala, ale vůni už musím bohužel vyhodit, protože se už "zdrcla" a je starší. Jinak parfemaci měla květinovo - sladkou. Navíc to, co se mi líbí doteď je flakónek, který připomíná broušený diamant.

Uma concealer palette (89 Kč) - možná si podle fotky všimnete, že produkt jsem ještě nedopotřebovala. Je to tím, že je hodně mastný a tvoří pod očima nejen nevzhledné flíčky, ale slévá se i do vrásek. Měl čtyři barvy - zelenou, béžovou, růžovou a bílou. Bílou jsem používala chvilku jako rozjasňovač, ale později jsem ho právě díky slívání a flekatění přestala používat.

Sally Hansen Miracle Cure (119 Kč) - musím se přiznat, že toto byl první produkt od této značky, který jsem vyzkoušela. Miracle Cure slouží nejen jako base coat, ale i jako výživa na nehty. Je pravda, že se mi nehtová lůžka po jeho používání zlepšily. Jako podkladový lak taky není špatný, jen bych na něj nedoporučovala aplikovat matné laky, protože se hned zdrcnou a to prostě nechcete.
detail korektoru od Uma

Venus anti - spot mask (cca 30 Kč) - maska koupená v Douglas na eliminaci černých teček. Masku jsem aplikovala vždy na nos a bradu, prostě kam, kde mám černé tečky v největším výskytu. Po zaschnutí trochu štípala, ale nemůžu říci, že by mě nepomohla. Černé tečky se po ní zmenšily.

DayTox Clay mask - masku s jílem od DayTox jsem dostala jako vzoreček k nákupu v Douglas. Byla příjemná, neštípala, ale nedodala mě hebkou pokožku tváře, jak jsem si představovala. Proto si plné balení asi nekoupím.

L´occitane creme mains hand cream - první věc, kterou jsem od této značky vyzkoušela. Jedná se o krém na suché ruce bez hydratace. Byl příjemně máslový a hutný a mým rukám pomohl. Na druhou stranu není to nic světoborného, co bych si měla koupit v plném balení.

Lush koupelnová balistika, Sex bomb (139 Kč) - byla původně mamky, ale když jsem v létě prožívala ne příliš skvělé období, dostala jsem jí od ní. Napustila jsem si plnou vanu a hodila tak baliostiku. Voda okamžitě zrůžověla a bomba se rozpustila, až tedy na květ, který součástí produktu. Balistika obsahovala směs olejů a pokožku na celém těle opravdu krásně zhydratovala, takže nebylo potřeba se po koupání mazat mlékem či máslem po celém těle.
takhle vypadala balistika Sex bomb před vhozením do vany


A co Vy? Jaký produkt jste si obíbili minulý měsíc? :)

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupily jsem si ho samy.
( ) ceny za jednotlivé produkty jsou značeny pomocí závorek

2 comments:

  1. Garnier odličovač očí jsem také měla a vyhovoval mi. :) Bione šampon bych už také velmi ráda vyzkoušela.
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě šampóny od nich zkus, mohu jen doporučit :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)