12/16/2016

In News november | In news za listopad 2016

Krásný den♥

dnes Vám přináším článek, který se bude týkat nákupů a novinek, které jsem si koupila tentokrát za měsíc listopad. Není toho moc, já vím, ale i tak Vám představím pár zajímavých tipů na co se v drogériích podívat. Doufám, že se Vám dnešní článek bude líbit a hurá na to :)

 Ebelin Clean Brush spray (89 Kč) - asi moje páté balení a jsem přesvědčená, že si ho budu kupovat nadále. Stačí ho malinko a štětce opravdu dobře vyčistí. Jen u tmavších stínů mě připadá, že se jeho účinnost trochu snižuje. Jinak má úžasnou parfemaci, kterou se musím přiznat čichám :)

Balea Shaving gel, Oriental Flower (65 Kč?) - pořád dokola si kupujeme gely na holení od Balea a já si osobně tedy nemůžu stěžovat. Mají nepřeberné množství vůní a na každé období v roce i limitky. Tato se jmenuje Oriental flower a voní dokonale sladce, jak to mám ráda.

Alverde Clean SOS serum (75 Kč) - dostala jsem ho od Kačky (původně to měl být vánoční dárek). Má zamezovat pupínkům na vašem obličeji a hojit tak postižená místa. Překvapilo mě, že to zvládl asi za necelý týden. Pupínek se zahojil. Jen si dejte pozor, že při aplikaci sérum trochu štípe a svědí. Určitě se stane mým oblíbencem při stresových obdobích, kdy mě právě trápí častý výskyt pupínků.

 Alterra Hydro Eye Cream (67 Kč) - pořád si ho kupuji dokola. Stal se mým oblíbencem nejen díky dostupnosti a ceně, ale i díky tomu, že opravdu pomáhá eliminovat tmavé kruhy pod očima a navíc obsahuje jen čistě přírodní složky.

Catrice Liquid Camouflage, 010 (90 Kč) - moje druhé balení tohoto korektoru. Je opravdu krycí, zakryje i moje velké a tmavé kruhy pod očima, ale poradí si i s pupínky. Nezalézá do vrásek, neflekatí. Když nevím, po jakém korektoru sáhnout, vždy sáhnu po tomto.

Rimmel Exaggerate Eye primer (120 Kč) - hrozně jsem se těšila, až tento primer pod oči vyzkouším a musím se k něčemu přiznat, jsem z něho zklamaná. Hrozně stíny slévá, nepřidá jim pigmentaci a navíc si "pochoduje" po oku, jak se mu zachce. Ještě by se dal akceptovat na světlé, nude líčení, ale to je tak všechno. Je to škoda. Musím hledat dál.
swatch Catrice Liquid Camouflage a Rimmel Exxagraze  primeru na oči

Alverde mousse makeup, 01 porcelain (250 Kč) - cesta k tomu vhodnému makeupu pro vaší pleť je vždy těžká. Neznamená, když vám jednou vyhovuje makeup, který jste kdysi měli, že by měl vyhovovat pořád. A to se týče hlavně těch makeupů přírodních. Od Alverde z dm drogérie jsem vyzkoušela tento pěnový a  bohužel mě nevyhovuje. Hrozně moc mi zvýrazňuje suchou pleť na obličeji a navíc i šupinkatí. Myslela jsem, že bude ideální, když je hodně olejovitý, ale opak je pravdou. Hledá se dál.
swatch Alverde mousse makeupu

A co Vy? Jaký makeup by jste mi doporučili na suchou pleť? :)

4 comments:

  1. Gel na holení od Baley bych si ráda pořídila :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě ho zkus :) není drahý, ale je opravdu super :)

      Delete
  2. Nad tím makeupem od Alverde jsem taky přemýšlela, ale asi si nechám zajít chuť. Nějak mám problém si vybrat z přírodní dekorativky to nejlepší, co by bylo fajn a nijak nezlobilo. Jinak tu bázi pod oční stíny mám a taky s ní nejsem spokojená.
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to jsem se na tu bázi hrozně moc těšila :) nojono jsem ráda, že v tom nejsem sama :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)