12/20/2016

Manufaktura elderberry syrup | Manufaktura sirup černý bez

Krásný den kočky♥

dnes tu pro Vás mám další sirup z dílny Manufaktura. Pokaždé, když jedeme do města, tak se snažíme něco přivést rodičům a po zázvorovém sirupu přišel na řadu i tento s černým bezem.

Sirup z květů černého bezu MANUFAKTURA obsahuje 250 ml sirupu a k dostání je na webových stránkách Manufaktura nebo v kamenných obchodech za 129 Kč

Jak jsem zmiňovala výše, tak jsme v poslední době ochutnali sirupů více od jablečného, přes zázvorový až k tomuto z černého bezu. Černý bez je velmi prospěšná bylinka, která je uznávána i lidovým léčitelstvím. Jako malé dítě si pamatuji, jak jsem chodila se ségrou a mamčou sbírat květy a vyráběly jsme si vlastní sirup na limonádu.

Teď už víme, že varianta sirupu není příliš dobrá v podobě velkého množství cukru, ale tento sirup o 250 ml nás nevytrhne, hlavně, když s ním budeme přes den počítat. Při dávkování, které máme, tedy čtvrt litrový hrneček se zeleným čajem a lžící sirupu si chuť bezu vychutnáte.

Sirup obsahuje pochopitelně i cukr a tak si čaj zároveň osladíte. Jeho vůně je opravdu příjemná bezová. Stejně jako krásně voní, tak i skvěle chutná. Pochopitelně intenzitu chuti si dávkujete podle množství použitého sirupu (my jak jsem psala 1 PL).
Balení je ve stejném duchu jako ostatní sirupy. Ztmavená hranatá lahvička ozdobená mašličkou s nápisem Manufaktura a pod uzávěrem je schované pohodlné dávkování.
Kromě obsahu macerátu květu černého bezu, extraktu z bezového květu zde najdete i přídavek vitaminu C, který se Vám v pošmourném podzimním počasí bude hodit.

Závěrem bych ráda poznamenala, že nejchutnější a nejvýraznější chuť měl sirup z jablek, který mi chutnal nejvíce.

Už jste zkoušeli nějaký sirup od Manufaktury? :)

2 comments:

  1. Jejich sirupy jsem ještě neměla, ale tuhle příchuť nemám ráda. Za to jablečný by mi asi taky chutnal. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)