12/10/2016

Masala Chai latté by MAKRO

Krásný den zlatíčka♥

dnes tu pro Vás zajímavý recept na teplý nápoj, který Vás zahřeje. Náhodou jsme na něj narazila, když jsem projížděla Facebook a na stránce Makro bylo upozornění na různá koření a když jsem rozklikla odkaz, tak jsem tam našla také recept na Masala Chai latté.


Příprava se mi nezdála těžká a tak jsem si řekla, že ho nápoj připravím. Hodilo se mi něco originálního, protože jsme se sestrou dělaly malou oslavu rodičům, protože měli výročí. Celá oslava se odehrávala v duchu Čaj o páté, o kterém jsme Vám již také psaly. Takže nechyběly scones ani "ledový anglán".

Recept na Masala Chai latté najdete ZDE.

Samozřejmě byl to nápad spontální a tak jsem doma neměla vše, chyběl mi fenykl, ale i tak jsme si pochutnali.

Musím říci, že chuť tohoto nápoje je opravdu atypická a nezvyklá. Určitě doporučuji nevynechávat med, protože díky němu chuť čaje do jisté míry zjemnila.

Ale ano, bylo to výborné a ráda si Masala Chai latté udělám znovu, ale přiznám se, že příště mi stačí méně čaje. I já jsem ho zvládla velmi dobře, protože recept je nezkutečně jednoduchý a rychlý.
nejraději máme k odpolednímu čaji scones - jsou podobné k makronkám, akorát o mnoho lepší



A jak jste na tom Vy? Ochutnali jste Massala Chai latté? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)