12/31/2016

What I Got for Christmas - beauty | Co jsem dostala k Vánocům - kosmetika

Krásný den♥

dnes Vám přináším další a zároveň poslední část dárků, co jsem dostala od Ježíška k Vánocům. Narozdíl od minulého článku, tento bude obsahovat převážně jen a jen kosmetiku. Doufám, že se Vám bude článek líbit a napíšete mi do komentářů, co jste zajímavého dostali vy :)


Yves Rocher Hydra Vegetal- vždycky jsem chtěla zkusit odličovací produkty od značky Yves Rocher. Ježíšek mi proto přinesl micelární vodu pro suchou a citlivou pleť. Jsem na ní zvědavá.

Yves Rocher jablečný ocet na vlasy - už doma máme jedno balení a jsme s ní více než spokojené. Ježíšek nám proto přinesl ještě jeden do zásoby. Krásně vlasy vyživí, ale zároveň nejsou po octu zplihlé.

Yves Rocher oční odličovač s chrpou - další položka z mého wishlistu škrtnuta. Tento odličovač je hodně oblíbený nejen u blogerek u nás. Jsem zvědavá jak mi bude vyhovovat, protože mám přeci jen hodně citlivé oči.

Alverde Winter Love set - od Kačky jsem dostala tento úžasný set do koupelny, který obsahuje sprchový gel a tělové máslo. Sprchový gel jsem už zkoušela, voní krásně svěže a sladce. Jsem zvědavá na to tělové máslo, protože moje pokožka je hodně suchá, hlavně teď v zimě.

Alverde sada máslíček na tělo - jsou hrozně moc rozkošná! Každé máslíčko je situované do jedné ze známých princezen. Jedno, které voní po jablku symbolizuje Sněhurku. Je to úžasné a Ježíškovi moc děkuju :)

Alverde maska na obličej s růží - Alverde masky určitě doporučuju! A je jedno, jestli se jedná o ty na vlasy nebo na obličej. Voní silně po růži a hydratuje. Ježíšek ví, že jsem sušenka i na obličeji :)

Mýdlo ve tvaru rybičky - další malý dárek od babičky. Snaží se mi všemi způsoby dopřát štěstí, které budu v lednu moc potřebovat. Proto tohle mýdličko použiju až budu štěstí potřebovat. Je až škoda ho použít, je roztomilé.

Hanušovo mýdlo norkové Johanka - voní opravdu silně. Má svěží parfemaci a je opět od mé milované babičky. Já se s ním mýt nebudu, ale použiji ho jako vonný pytlík do skříně s oblečením. Babička mi tento tip doporučila, prádlo po něm pak krásně a svěže voní.

Essence Make me Brow - ráda zkouším nové věci na obočí a Ježíšek to dobře ví. Proto mi přinesl tento gel na obočí pro blondýnky od Essence, Má hustý a malý kartáček a tak se s ním obočí bud určitě líčit jedna báseň. 

ID Color Cosmetics Bronze me - od Ježíška jsem dostala tak krásný a roztomilý bronzer v papírovém balení, který až nenápadně připomíná jednu značku. Mě to ale nevadí, pokud bude jen tak dobrý jako originál. Nechci se teď bavit o napodobování, to je kapitola sama o sobě. Ale bronzer je super s komiksovým přebalem a podle prvotního swatche bude skvělá pro bledulky.

NYX Liquid Suede, Kitten heels - úžasný název a ještě úžasnější pro rtěnku. Přála jsem si nějakou červenou matnou, protože je to podle mě základ. Už jsem se vám s ní chlubila na InstaStories a to právem. Jednou jsem jí zkoušela aplikovat na rty a řekla bych, že je o trochu víc tekutější než její sestra Lingerie. O trošku i pomaleji usychá. Uvidíme, jak obstojí v dalších testech.

Trend It up scarabeo, 030 - už jeden scarabeo stín vlastním, tuším 010 a je naprosto vynikající. Za tu cenu je skvěle pigmentovaný a dlouhotrvající. Ježíšek věděl, že prahnu po tom bronzovém odstínu a tak mi ho donesl. Sice trošku rozbitý, ale já si poradím. Má krásné zlatavé odlesky a bude dokonalý na každodenní líčení.
swatch bronzeru, stínu scarabeo a rtěnky NYX liquid suede


Vy mi do komentářů napište, co jste zajímavého dostali od Ježíška Vy :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)