12/26/2016

What I Got for Christmas-decoration | Co jsem dostala k Vánocům - dekorace

Krásný sváteční večer♥

je až neuvěřitelné, jak Vánoce utekly, co? Musím se přiznat, že se už těším na ty další. Ne kvůli dárkům, ale kvůli té atmosféře, kdy trávíme mnoho času pospolu a nasáváme tu kouzelnou atmosféru, která jde cítit jen o Vánocích.

V dnešním článku bych vám chtěla ukázat, co Ježíšek nadělil mě. Chci jen připomenout jako minulý rok, že se nechci chlubit ani nic podobného. Moje záminka je vám ukázat to, co mě udělalo radost a sdílet s vámi moje nadšení. Dnes vám představím první část dárků k Vánocům, které jsou jak oblečení, tak i dekorace do bytu.


Ikea Vinter 2016 ozdoby na světýlka - mám ty obyčejné žárovičky taktéž z Ikei, ale přeci jsem chtěla nějaké, které mi příští rok navodí vánoční atmosféru. Tyto jsou průhledně bílé ve tvaru vánočních vloček a jsou naprosto krásné, i když jednoduché.

Svítící koule - tyto tuším koupil Ježíšek v Makru a jsou naprosto boží. Už dlouho jsem si přála bílé svítící kouličky, které prosvítí místo nad postelí. Tak teď už je mám! Zkoušela jsem je rozsvítit a jsem z nich naprosto nadšená!

vypadají skvěle, když jsou rozsvícené

Pickwick hrníček jahoda - jestli mě sledujete delší dobu tak víte, že jsem obrovský nadšenec do hrníčků všech barev, tvarů a velikostí. Tento hrníček se bude skvěle doplňovat s jahůdkovou konvičkou, kterou mám už z minulého roku. Je ručně malovaný a byl v sadě od Pickwick společně s pytlíkovými čaji. Čaje jsem dala mamce a hrníček si nechala :)

Tiger hrníček na kávu a sušenky - a jelikož Ježíšek (Kačka) ví, že jeden hrníček není nikdy dost, dostala jsem od něho tento neotřelý a zajímavý. Je z Tigeru a má asymetrický tvar s místem a teď se podržte, na sušenky. Už úplně vidím, jak sedím na gauči v teplé mikině a piju kávu a jím sušenky. No, mňam!

Avon hrníček ve tvaru medvídka -mohli jste ho vidět v mém vánočním wishlistu, který jsem postovala pře Vánoci. A jelikož jsem byla asi hodná, dostala jsem ho. Je to keramický hrníček ve tvaru medvídka a pletenou šálou. Je naprosto dokonalý a roztomilý, nemyslíte? :)

Ikea Vinter 2016 svícínky - připomínají nenápadně hrníčky jedné značky, ale tyto jsou z Ikei. Svícínky vypadají jako matné kelímky s reliéfem srnečka a lišky. Když se rozsvítí, zvýrazní se reliéf obou zvířat. Budou vypadat dokonale k dřevěnému interiéru.

Svíčka s andělíčky - dostala jsem jí o jedné z babiček. Krásně sladce voní, ale bojím se, že na mě bude až příliš intenzivní. Cítím z ní hodně růže a hlavně vanilku. 

Keramický andělíček - ten jsem dostala od druhé babičky a i když nejsem věřící nebo příznivce andělíčků. udělal mi radost. Babička dobře ví, že ho v nastávajících dnech budu potřebovat, tak si ho budu sebou brát pro štěstí. Je malý a tak se bude vejít i do peněženky. :)

Lásko, kde jsi? (Nick Spalding) - vždycky jsem ráda, když dostanu knížku. Tato je od Nick Spalding a má poposovat zážitky s nevydařených rande a romantických schůzek. Moc se na ní těším.

F&F pyžamo - pyžam není nikdy dost! Toto je černobílé s proužky na kalhotech a triko má se zlatým srdíčkem a černým nápisem. Je mi trošku větší, ale to na pyžamech miluju♥ jsou tak pohodlnější a člověk se nemusí alespoň večer tísnit v oblečení.

A co Vy? Pochlubte se, co jste dostali od Ježíška :)

8 comments:

  1. Krásné věci jsi dostala. Nejvíce se mi líbí pyžamo. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee děkuju :) pýžo je od ségry, je prostě boží :)

      Delete
  2. Pyzamo je super a hrnicky jsou pěkně 😉😉

    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeee děkuju :) jsem takový sběratel hrníčků :D

      Delete
  3. Jako obrovská milovnice všech hrníčků ti strašně moc závidím hrníček ve tvaru medvídka ♥ Vysněný jahůdkový Pickwick hrníček jsem letos konečně dostala taky, jahůdkovou konvičku jsem si rovnou "objednala" na příští rok :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak vidíš, ten s jahůdkou je opravdu super :) jojo konvičku musíš mít, to je pravda :D a zkus Avon, ten medvídkoidní hrníček by tam měl být ;)

      Delete
  4. Tu knizku od Nicka Spaldinga jsem cetla a je uzasna, urcite se bude libit;) Jinak ja dostala tento krasny nahrdelnik - https://www.elarte.cz/moda-a-sperky/nahrdelniky/nahrdelnik-la-boheme-paris-kyanite-21-c04.html a studijni pulrocni pobyt v Anglii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee tak to děkuju - přečetla jsem pár kapitol a je opravdu úžasná, člověk se zasměje :) ten náhrdelník je moc pěkný, bude se ti hodit snad ke všemu :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)