1/08/2017

Alverde Cleansing foam 3 in 1 lime and apple | Alverde odličovací pěna na obličej s limetkou a jablkem

Krásnou neděli kočky♥

dnes se článek zaměří na problematiku čištění a odličování pleti. Kdysi jsem objevila kouzlo čistících pěn. Z počátku byla mou stálicí a oblíbenkyní pěna od Rival de Loop. Která je výborná i dosud, ale já zkouším stále nové a nové produkty. Chtěla jsem něco přírodního a tak jsem našla pěnu od Alverde, která mi nesměla chybět.
ALVERDE Cleansing foam 3 in 1 lime and apple 150 ml za 99 Kč

Balení je totožné s Rival de Loop. Příjemná pumpička, která vám nadávkuje potřebné množství pěny. Já osobně aplikuji množství ze dvou pumpnutí.

Pěna je určena pro normální a smíšenou pleť a obsahuje bio limetku a bio jablečnou šťávu. Obě tyto složky krásně pěnu provoní.
Alverde deklaruje, že pěna zbavuje vaši pokožku přebytečného kožního tuku. Bonusem pěny je, že čistí, ale zároveň i odličuje a to i vodě-odolný make-up. No a třetí funkcí pěny je schopnost tonizovat pleť.
příjemná aplikace s pumpičkou

A jaká pěna opravdu byla? Při aplikace jsem cítila krásnou citrusovou parfemaci, která se mi moc líbí. Není vlezlá ani moc silná, ale působí čistě a přírodně.

Po vytlačení z pumpičky je pěna lehká a je potřeba ji hned aplikovat na vlhký obličej. Při aplikaci jsem necítila, že by mi pěna dráždila oči nebo jiný nežádoucí pocit, který by mi čištění pleti znepříjemňoval.

Vždy jsem měla problém s odličování řasenky, protože mi vadila obrovská spotřeba tamponů při odličování očí a nekonečná doba než byly oči čisté. To byl taky hlavní důvod proč jsem přešla na pěny a gely na odličování. Ale tato pěna to zvládne na výbornou. Jsem opravdu velmi spokojená. Nevím sice jak je to s vodě-odolným make-upem, protože ho nepoužívám, ale běžný make-up (i jeho plesová varianta) jde odlíčit velmi pohodlně a rychle.

Po opláchnutí jsem nezaznamenala pocit svírání na pokožce obličeje. Ale nefunguje to tak, že bych se nenakrémovala, to určitě ne. Vždy pak použiji krém nebo olej.
Alverde Cleansing foam 3 in 1 lime and apple swatch

Alverde Cleansing foam 3 in 1 lime and apple složení - inci

Co milujeme na Alverde? Že i tento produkt neobsahuje syntetické vonné, barvící a konzervační složky. Nenajdete tam nic na bázi minerálních olejů. Navíc pro mnoho z vás je benefitem, že je držitelem loga Vegan. Celkově vám tuto pěnu od Alverde mohu jen doporučit. Já si ji koupím jistě znovu.

Aktualizace článku 5.2. 2017

V DM Drogerii jsem objevila další z řad čistících pěn, kterou jsem v regálu nemohla nechat. Tato čistící pěna je s bio vilínem a bio heřmánkem a zaměření pěny je pro citlivou pokožku.
Nechtěla jsem psát znovu článek, protože se mi to zdá zbytečné. Všechny výborné vlastnosti jako má předešlá pěna má i tato. Bonusem této pěny je, že je pro citlivou pokožku. Parfemace je svěží, citrusová. Vřele vám ji mohu doporučit ;)

A čím se rády odličujete vy? :)

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Já používám olej od Salosu nebo normální micelárku. Ale je fakt, že spotřeba odličovacích tamponů je velká. Pěna se mi líbí a možná se po ní v dmku taky podívám. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  3. Pěnu na obličej jsem ještě nezkoušela, tak asi mrknu :)
    Giveaway Saloos

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)