1/06/2017

GoodBye december | Goodbye za měsíc prosinec 2016

Krásný den♥

je to k neuvěření, ale rok se s rokem sešel a já vám dnes představím poslední GoodBye za měsíc prosinec 2016. Myslím si, že si svůj kousek najde každý z vás, protože tentokrát se můžete těšit na spoustu vypotřebované dekorativní kosmetiky.


Balea deospray s vůní višní (59 Kč) - tyto deodoranty od Balea jsou opravdu úžasné a stojí jen pár korun. I když se více potím, nikdy mě nezklamou a pořád i po celém dni jde cítit vůně produktu. Samozřejmě nebude asi vhodný pro sport, ale na Váš klasický pracovní den bude vyhovující.

Balea shave gel, Pink grapefruit (65 Kč) - snad v každém článku GoodBye najdete jeden vypotřebovaný gel na holení od této značky. Opět jako předchozí deodorant stojí jen pár korun. Stačí ho malý vlašský oříšek a po styku s vodou ihned pění. Navíc i úžasně voní.

* Manufaktura sprchový gel jablko (139 Kč) - sprchové gely od Manufaktury úžasně voní, to je známá věc. My jsme k recenzi dostaly od nich k recenzi tento s vůní jablka. Sice se jednalo o limitovanou edici, ale voněl opravdu jako sad dozrálých plodů jabloní. Byl zbarvený do červena a sladce voněl.

Balea dezinfekční mýdlo (35 Kč) - kupujeme ho zejména na dezinfekci a čistění štětců na líčení. Čistě, neutrálně voní a štětce se s ním myjí jedna báseň. 

Dermacol Aroma Ritual scrub, Belgian chocolate (79 Kč) - řadu od Aroma Ritual prostě miluju. Krásně voní a připomíná mi bonbóny, které si spojuji s Vánoci a to arabesky. Jde z něho cítit vůně pomerančové kúry a i když jsem ho spíše používala jako sprchový gel, nebyl špatný. Ale počítejte s tím, že pokud chcete svou pokožku pořádně "vydrhnout", budete muset sáhnout po něčem jiném a silnějším.

Dermacol Aroma Ritual, Caribbean dream (59 Kč) - vůni bych přirovnala k letnímu dni na pláži s mojitem v ruce. Připomíná mi teplé dny, kdy si člověk užívá volných časů u vody. Jinak ale co mi na něm trošku vadí je to, že má parfemaci mírně chemickou. Opět jsem ho používala jako pěnu do koupele.

L´oreal Heat It spray (105 Kč) - kupuju si ho neustále dokola a budu i dál. Nestojí moc, ale službu za to udělá parádní. Vlasy se po tepelné úpravě necuchají, nejsou zplihlé jako u jiných produktů na ochranu vlasů. Dá se navíc sehnat úplně všude. 

Alverde maska na obličej s růží (45 Kč) - krásně voněl po divoké růži a dobře i hydratoval. Jediné, co mi asi vadilo bylo to, že po aplikaci lehce štípal na obličeji.

Tony Gard Sea Side vůně - dostala jsem ho jako vzoreček k nákupu v Douglas. Sice se jednalo o dámskou vůni, ale podle mě by šla i druhému pohlaví. Připadala mi hodně unisex a svěží po citrusech. 

Dermacol eye shadow base (95 Kč) - měla jsem tuto bázi na oční stíny hodně ráda, ale poslední dobou mě připadá, že už není tak dobrá, jak bývala. Stíny se mi po ní začaly hodně slévat a flekatět. Znovu si jí kupovat už asi nebudu.

Catrice Camouflage Cream, 010 Ivory (99,90 Kč) - korektor, který patří mezi moje nejoblíbenější. Není drahý, zakryje spolehlivě vše (ale jeho tuhý bráška je na tom lépe). Já ho spíše používám na kruhy pod očima, které mám zřetelné. Určitě ho doporučuju.

Dermacol Wake Makeup, 01 (329 Kč) - ze začátku jsme si tento makeup opravdu moc zamilovaly, ale při chvilce používání pleť opravdu hodně vysušuje. Má to být náhradník Truffle makeupu, ale s tím nemůžeme souhlasit. Truffle byl přeci jen vodovější a sjednocující. Tento je hustší a zvýrazňuje póry.

A co Vy? Jakého kosmetického pokladu jste se museli vzdát? :)

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupily jsem si ho samy.
( ) ceny za jednotlivé produkty jsou značeny pomocí závorek

4 comments:

  1. Gel na holení je super, používám ho taky :)
    HAUTE BASICS giveaway

    ReplyDelete
  2. Makeup od Dermacol mám právě ve vzorečku tak ho chci vyzkoušet a uvidíme zda je to na plné balení :) A jejich sprcháče mám také hodně ráda jako je právě jahoda s rebarborou krásná vuně :)
    Giveaway Saloos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten makeup na naší pleti docela flekatí :) ale sprcháče jsou fajn, to je pravda :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)