1/10/2017

In news december 2016 | Novinky za měsíc prosinec 2016

Krásný den♥

další měsíc se přehoupl ke svému konci a tak jako pokaždé, i dnes Vám představím nálož novinek a nákupů z rubriky In News. A že toho nebylo rozhodně málo! V dnešním článku se můžete těšit nejen na novinky z kosmetiky, ale najde se tu i pár oblíbenců, které Vám mohu zaručeně doporučit :)


Alverde krém na oční okolí s mučenkou (119 Kč) - s krémem jsem byla spokojená, krásně hydratoval oční okolí a navíc i příjemně, sladce voněl. Nevšimla jsem si, že by nějak eliminoval kruhy pod očima, ale díky jeho hydrataci jsem si ho oblíbila. Kačce ale moc nesedl, slzely a pálily ho jí po něm oči. 

*Australian BodyCare balancing day cream (250 Kč)  - vyhrály jsme ho ve výzvě na blogerky.cz. Nikdy jsme nic od této značky nezkoušely, a tak jsme rády, že jsme mohly. Je vhodný pro smíšenou pleť. A jelikož nám se t-zóna opravdu hodně mastí, vyhovoval nám. Pleť po něm byla hebká, i když při aplikaci má lepivou konzistenci. Jen by nemusel obsahovat ty parabeny...

*Klorane šampón s výtažkem z granátového jablka pro zářivé vlasy (199 Kč) - zkoušela jsem ho jen párkrát a musím říct, že jsem s ním byla prozatím spokojená. Má hezkou vůni a perleťovou konzistenci. Vlasy mám po něm hebké a lesklejší. Určitě doporučuju těm z Vás, co máte vlasy, které jsou barvené a namáhané tepelnou manipulací.

*Klorane suchý šampón s ovesným mlékem (155 Kč) - sice nemá moc přírodní složení, ale nevypadá špatně. Já jsem ho ještě nezkoušela, ale určitě Vám dáme vědět. Obsahuje ovesné mléko, což je opravdu zajímavé a jsem zvědavá, jestli bude opravdu fungovat. 

*Klorane balzám na vlasy pro suché a poškozené vlasy (cestovní balení) - zkoušela jsem ho jen párkrát, ale první dojmy jsou opravdu dobré. Zdá se, že Klorane vlasová péče se stane mým oblíbencem.

*Klorane balzám na vlasy s výtažkem z granátového jablka pro zářivé vlasy (279 Kč) - už jsme ho měla v cestovním balení a můžu říct, že jsem s ním více než spokojená. Je hutný, vlasy nejsou však po něm mastné a zplihlé. Ráda ho střídám se šampónem od Yves Rocher a je to momentálně moje nejlepší péče o vlasy, kterou jsem kdy měla. Určitě doporučuju :)

Makeup Revolution antibakteriální čistič štětců (249 Kč) - opět je to produkt, který jsem zkoušela jen párkrát. Už na štětce nechci používat nic jiného! Má tuhou konzistenci, která po styku s namočeným štětcem vytvoří vodovější konzistenci. Pomohl mě vyčistit i korektory z hustších štětin. Doporučuju!

L´oreal sprej na vlasy Infinium (137 Kč) - ráda zkouším nové laky na vlasy. Já si sice moc vlasy nelakuji, jen v případech, když si dělám vlny. Od laků preferuju, aby se po něm vlasy nelepily, protože občas lak stříkám i z větším vzdálenosti. Ještě jsem ho pořádně nezkusila, protože mám ještě jeden od jiné značky. Tak uvidíme, jaký bude.

Freedom štětec na blending (90 Kč) - když jsem brouzdala po drogérii Teta, narazila jsem tam na stojan Freedom. Mé srdce zapleskalo. Než jsem odešla, všimla jsem si, že mají i docela velkou nabídku štětců. A jelikož blending štětců mám málo, hned jsem ho prubla. Na to, že stojí jen stovku, není špatný. 

Trend it up scarabeo, 010 (99 Kč) - hodně oblíbené stíny nejen u blogerek :) Už ho mám delší dobu, ale samozřejmě jsem Vám ho zapomněla ukázat. Je neuvěřitelně pigmentovaný a za tu cenu? No bomba. Navíc i nepadá pod oči a s kombinací s teple hnědými stíny je úžasný. Určitě si jeden pořiďte :) Já jsem si koupila odstín 010. Jedná se o jarní zelenou s různými odlesky. Tento stín je prostě chameleón. Jednou se tváří zeleně, potom hnědě. 

H&M sponge na makeup (120 Kč) - říká se o ní, že je podobná originálnímu beauty blenderu. Ten jsem sice neměla, ale musím se přiznat, že se tato sponge houbička stalo okamžitě mou velkou oblíbenkyní. Je měkká, ale zároveň se nemačká a makeup se s ní aplikuje jedna báseň. Určitě, až budete v H&M, jednu si kupte.
swatch odstínu 010 od Trend it up

A co Vy? Našli jste v dnešním článku něco, co vás zaujalo? :)

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama 

6 comments:

  1. Ten čistič na štětce od Makeup Revolution chci zkusit, každý ho chválí :)
    HAUTE BASICS giveaway

    ReplyDelete
  2. Wow ta barvička odstínu od Trend it up vypadá naprosto perfektně :)
    Giveaway Saloos

    ReplyDelete
  3. Dobrá várka produktov:) Ten tieň ma veľmi zaujal:) A beauty blender z H&M musím vyskúšať:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    ReplyDelete
    Replies
    1. houbička je opravdu super, měkká a poddajná :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)