1/14/2017

My favorite winter lipstick | Moje oblíbené zimní rtěnky

Krásnou sobotu♥

milujete rtěnky? Já ano a v určitém období si oblíbím  vždy jiné a zvláštní odstíny. Poslední dobou jsem se přistihla při tom, že na své rty aplikuji osm stínů, které opakovaně střídám. Dnes vám je představím a zároveň je rozdělím do tří hlavních kategorií: červené a rudé - nude - fialové



Rudé a červené

Červené rtěnky naprosto miluji a poslední dva roky jiné rtěnky nenosím. Rudá v kombinaci s nude líčením je naprostá bomba a myslím si, že touto variací nic nezkazíte. Navíc rudá je podle mě symbolem ženskosti a sexappealu. 
Essence 14 adorable matt - krásný rudá rtěnka v teplém odstínu. Tuto krásku jsem nosila snad nejčastěji. Má matný finish, který je teď v kurzu, ale i navzdory tomu rty nevysušuje. Pravda, musí se  přes den obtáhnout a obnovit, ale nikde se neobtiskává a nezalézá do pórů. Jestli máte políčeno na rudé rty, tuto rozhodně zkuste.

L´oreal Color Riche, Blake´s Pure red - úžasná červená rtěnka v teplém podtónu, který si myslím, že nebude špatný ani pro bledulky. Jednalo se o luxusnější rtěnku z drogérie, která slibovala sametový efekt. To musím potvrdit, ale co se mi na rtěnce tak trochu nezamlouvá je to, že mi připadá docela tuhá a hůře se aplikuje na rty. Má příjemnou květinovou parfemaci a také je jí potřeba občas přes den obtáhnout. Řada Pure red stojí určitě za vyzkoušení, tato série má hodně červených a rudých rtěnek určené pro různé barevné typy. Já jsem jí nosila spíše nárazově, ale i přes své ne příliš dobré vlastnosti (občas se stane, že šupinkatí) jsem si jí oblíbila.

*Avon Indulgence, Red dahlia - tato řada je velmi oblíbená a rozhodně ne jen u nás blogu. I známější blogerky si chválily její skvělou pigmentaci a výdrž. Tuto jsme dostaly před pár lety na zrecenzování a okamžitě jsme si jí zamilovaly. Je sametová, ale zároveň rty hydratuje a dělá je takové větší. Což já ocením, protože mám od přírody užší a menší rty. Tento konkrétní odstín je spojení červené a lehce rybízové, s podtónem opět do tepla. Je zvláštní, že jsem si tyto odstíny zamilovala, zvlášť, když jsem spíše studený podtón. Jestli chcete jednoduchý look stačí dvě věci - tato rtěnka a řasenka. A věřte, že okouzlíte své okolí.

Nude

Nude odstíny nosím asi nejčastěji. Miluji totiž kombinaci tmavých a kouřových očí s rtěnkou v přirozených odstínech. Za zimu jsem si oblíbila právě tyto dvě, které vám dnes představím.
Avon Colour Matte. Au naturale - matná nude rtěnka s opravdu zajímavém odstínu. Přirovnala bych ho k cihlové a opět s teplým podtónem. Je sice matná, ale obsahuje i hydratační složku, takže se vám nemůže stát, že by rty stahovala a zalézala do pórů. Má i docela slušnou výdrž.

Makeup Revolution Rose gold, Chauffeur - rtěnky z řady Rose Gold jsou opravdu zajímavé.  Obsahují jak fialové, červené tak právě i nude verze. Mě nejvíce zaujala tato v odstínu Chauffer, která mi připomíná právě barvu růžového zlata. Je sametová a na rtech velice příjemná.


Fialové
V poslední kategorii vám představím rtěnky s fialovými odstíny. Tuto zimu jsem si je docela oblíbila a když nemáte moc času, k nude looku se hodí parádně.
Makeup Revolution Crime, Crime - jedná se spíše o pigmentovanější lesk, než o rtěnku. Možná by jste řekli, že se hodí spíše na léto, ale ve mně evokuje Vánoce. K tmavým kouřovkám ideální.

Essence Christmas limited, 01 Let´s the berry - tales begin - krásná borůvková barva, která je matná a opravdu příjemná na rtech. Nejčastěji jsem jí nosila v kombinaci pouze s řasenkou a světlým stínem. Je dobré si jí občas obtáhnout během dne, ale nesráží se ani neflekatí. Jednalo se ale o limitku, která byla k dispozici před dvěma lety. Myslím si ale, že podobnou rtěnku určitě najdete.

NYX Lingerie, embellishment - moje snad nejoblíbenější atypická rtěnka a zároveň moje první od NYX. Má zajímavou hnědo - šedo - fialovou barvu, která rychle zasychá a vůbec neflekatí. Nosila jsem jí nejčastěji s v kouřovkami v přirozených odstínech.


Jaké rtěnky jste si oblíbili v zimním období vy? :)

8 comments:

  1. S tou matnou hydratační rtěnkou od značky Avon mám také zkušenosti, akorát s jiným odstínem. Mám v rudém provedení a jsem s ní velice spokojená, bohužel díky dost výraznému odstínu jí tolik nevynosím, ale mám v plánu si pořídit i jiný, více nositelný odstín :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tak jí zkus nosit dál, červená ti určitě sekne :)

      Delete
  2. Já rtěnky moc nepoužívám. Když ale přijde příležitost, tak nejvíce používám nude rtěnky. :)
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
  3. Ja rúže tak isto úplne milujem :) Momentálne najviac používam nejaké tie matné červené alebo nude, ale aj fialovú som si dosť obľúbila :)
    World of Nicol

    ReplyDelete
  4. Červenou bych se právě chtěla naučit nosit. :) Já mám spíše převahu rtěnek v růžovém odstínu :D
    Giveaway Saloos

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)