1/28/2017

NYX Liquid Suede kitten heels | NYX Liquid Suede v odstínu kitten heels

Krásný den♥

přiznejte se, nosíte červené rtěnky? Já jsem si je poslední dobou moc a moc zamilovala a věřím tomu, že klasická rudá nikdy z módy nevyjde. Navíc jí beru jako symbol ženského sexappealu. V rudé prostě budete vždy přitažlivá a za kočku.

Já jsem si sama sobě k Vánocům nadělila jednu klasickou červenou, která má spíše sametovou texturu, než matnou. Jasně, matné rtěnky zbožňuju, ale mě jako majitelce sušších rtů sednou více ty sametové. Červenou klasickou rtěnku, kterou vám dnes představím, bude NYX liquid suede v odstínu Kitten heels.
NYX Liquid Suede seženete na oficiálních stránkách i v parfumériích Douglas. Cena jedné rtěnky je 219 Kč. 

Od této řady je toto první rtěnka, kterou vlastním. Sháněla jsem rtěnku, která by déle vydržela, nedělala by otisky na bradě a rychle zasychala. Nejdřív jsem myslela, že si vyberu z řady Lingerie, protože už jednu rtěnku v odstínu Embellishment vlastním a jsem s ní spokojená. Jenže v této řadě jsou jen hnědé a nude odstíny, kterých už mám doma požehnaně. Proto jsem sáhla po té z řady Liquid Suede, která je známá svými výraznými odstíny jako je třeba modrá, fialová apod.
Nejdřív začnu popisováním balení produktu. To je klasické, přesně takové, které bychom čekaly od NYXu. Jedná se o malý a válcovitý obal, který je transparentní a vy tak přesně víte, po jakém odstínu máte sahat. Musím ale podotknout, že se pak od reality liší. V obale mi připadala tmavší. Poté, co bych chtěla vyzdvihnout je víčko, v kterém se skrývá aplikátor. To je sice černé a plastové, ale je do detailu vypracované. Vrchní část víčka mi připomíná broušený diamant a to vypadá velmi dobře.
víčko mi připomíná broušený diamant

A když už jsem zmínila aplikátor, tak vám ho určitě stručně popíšu. Rtěnka se nanáší sponge houbičkou, která je středně měkká, ale co je hlavní, tak je malá a tenká. To je určitě velká výhoda, protože právě díky tomu rty přesně nalíčíte a nepřetáhnete. 
aplikátor je malý a tenký - díky tomu své rty dokonale vykreslíte

A jaký  je vlastně odstín Kitten heels? Popsala bych ho jako světle červenou s neutrálním odstínem. Podle mě se bude hodit nejen pro bledulky, ale i pro majitelky tmavší pleti. Přesně takový odstín jsem dlouho hledala :)
swatch odstínu kitten heels

A teď se přesuňme ke konzistenci rtěnky. Ta je hustá a opravdu dobře pigmentovaná. Zajímavé je, že po nanesení na rty se tváří jako vysoce pigmentovaný lesk, ale po pár vteřinách se lehce zmatní a vytvoří se tak sametová textura, která je pro mé rty velice žádoucí.
Problém nastává po alikaci produktu na rty. Rtěnka se neuvěřitelně obtiskává na všechny předměty, kterých se dotknete. Hrníček, ruku, prostě na vše. Je to velká škoda, protože u řady Lingerie se mi to nikdy nestalo. Proto jsem čekala přeci jen něco víc. I když jsem čekala několik desítek vteřin i minutu, rtěnka se prostě pořád obtiskávala. Dokonce jsem zkusila i trik s kapesníčkem či ubrouskem, ale stejně to nepomáhalo.

Další problém, který s rtěnkou mám je to, že moc nevydrží a slívá se. Po hodině, kdy se párkrát napiju, jsou vidět jednotlivé světlé a tmavší přechody na rtech. Hodně po nich cestuje a rozpíjí se. Opravdu jsem tohle nečekala, i rtěnky menší cenové kategorie jsou na tom podle mě lépe. Co ale můžu potvrdit je to, že rtěnka je opravdu voděodolná. Vždy, když jsem si udělala swatch na ruku, nemohla jsem jí za boha dostat pryč. Této vlastnosti si na NYXu moc cením, v dnešní době je voděodolná rtěnka přeci jen nezbytností.
A co bych řekla na závěr? Další odstín si z řady Liquid Suede asi už nevyberu. Daleko více mám ráda vlastnosti řady Lingerie, kdy rtěnky drží na svém místě a okamžitě zasychají. To se ale o Liquid Suede říci bohužel nedá. Rtěnku asi vynosím na jednorázové příležitosti, kde si nebudu muset hlídat rty.

A co Vy? Jakou máte zkušenost z rtěnkami od NYXu? :)

6 comments:

  1. Odstín je teda nádherný! takový mi v mé sbírce bohužel ještě chybí, každopádně si myslím, že alespoň jeden bych si pořídit měla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D to je jasný ;) třeba tobě bude vyhovovat ;)

      Delete
  2. Škoda, že nic nevydrží a všude se obtiskává. Já červené rtěnky nosit neumím :D
    Giveaway Saloos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale určitě by ti slušela :) zkus jí nosil alespoň na doma, to se pak člověk cítí lépe ;)

      Delete
  3. Já tyhle rtěnky miluji.. :) mám tři a nemůžu se jich nabažit, a už uvažuji i od dalších. Teď jsem si nejvíce oblíbila Stone fox a Soft-spoken. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) no vidíš a mě připadají lepší ty lingerie :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)