1/18/2017

Rimmel scandal eye rockin´ curves

Krásný den kočky ♥

dnes jsem si pro vás připravila článek na řasenku Rimmel Scandal Eyes. Jsem zvyklá hodně používat řasenky do Maybelline, ale chtěla jsem zkusit i jinou - a tak jsem si vybrala Rimmel.
RIMMEL Scandaleyes Rockin´ Curves maskara extreme black 12 ml. Cena se pohybuje okolo 130 Kč.

Musím se přiznat, že mi s výběrem pomáhala ségruška. Řasenka je extravagantní díky svému obalu, který je "přifouklý" a buclatý, tímto nám chce řasenka naznačit, že zvětšuje objem řas. I díky svému většímu obalu se štěteček drží pohodlně v ruce.
Konzistence je lehce hustší, ale ne příliš tuhá. Při používání jsem nezaznamenala, že by příliš vysychala, stále si držela svou konzistenci do poslední aplikace.
Rimmel Scandaleyes Rockin´ Curves maskara extreme black kartáček

Co se týče samotného kartáčku, tak ho čekejte velký a robustní. Ale pozor neznamená to, že manipulace s ním je obtížná. Z vlastní zkušenosti musím podotknout, že aplikace řasenky na řasy byla velmi pohodlná.

Kartáček má tvar velké vlnky a samotné štětinky jsou od sebe více rozestoupené. Nepoužívám kleštičky na řasy a i tak mi je řasenka natočila.
Rimmel SCANDALEYES Rockin´ Curves maskara extreme black aplikace 2 vrstev

Co se týče slibovaného efektu, tak musím potvrdit, že mi řasenka udělala krásné řasy. Nevím jestli měly extra objem, ale řasy jsem neměla slepené a řasenka se neobtiskovala na horní víčko.
Jak jsem psala výše, řasenka nevysychala během svého používání. Na konec jsem ji musela vyřadit díky tomu, že na řasách začala cuckatět a drolit se. Nejhorší bylo, když se část řasenky dostala do oka. To jsem pak měla oko celý den podrážděné. Přitom měla stále krémovou konzistenci, nedovedu si to vysvětlit. To se mi u jiné řasenky nestalo. Její životnost nebyla taková jako u ostatních řasenek, co jsem měla, možná, že se podobala řasence od Avon, kterou jsem testovala.

A jakou máte zkušenost s řasenkou vy? Zkoušely jste ji? Líbila se vám? :)

4 comments:

  1. Udělá pěkné řasy, ale ten kartáček vypadá dost divně :D mám radši právě normální a rovný :)
    Giveaway Saloos

    ReplyDelete
  2. Tak to je opravdu škoda, že začala dělat takovou neplechu, protože na řasách se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)