1/06/2017

Winter giveaway 2017 | Novoroční giveaway 2017

Krásný den♥

dlouho tu nebyla žádná giveaway, nemyslíte? A jelikož je nový rok, tak si to přeci zaslouží ho nějak vesele začít. Rozhodly jsme se proto, že uspořádáme další a tentokrát novoroční GIVEAWAY.

Tentokrát bude soutěž jako vždy laděná do určitých barev. Rozhodly jsme se jí udělat zlatavou, blýskavou, přesně takovou, jaký by měl být nový rok. Plný štěstí a nových očekávání. Můžete se tedy těšit na balíček, který bude opravdu krásný.

Teď vám tedy ukážeme, co se bude v balíčku ukrývat:

Timotei Precious oil šampón
Ryor odličovací mléko s chrpou
*Pro lepší život, pro lehčí pocit - aneb, jak od nového roku jíst přeci jen zdravěji
H&M sada náušnic
Avon matný tělový mono stín
Dermacol Lifting&Shield  makeup
a opět hodně vzorečků


Co pro to musíte udělat?
- sledovat nás přes GFC +  facebook / instagram (napište i jména svých účtů pro dohledatelnost)
- být našim českým čtenářem
- odpovědět na otázku, která zní: Jaká předsevzetí jste si určili na letošní rok?

Soutěž bude trvat do poloviny ledna a vítěz bude jen jeden. Giveaway potrvá do 18.1. 2017 do půlnoci.

Soutěž pro Českou republiku.

Veškeré produkty jsme nakoupily do soutěže samy a nebyly nám poskytnuty žádnou kosmetickou firmou. (maximálně děkujeme za finanční podporu blogu rodičům při nákupu produktů do soutěže) :)

Už se těšíme na Vaše odpovědi a budeme Vám všem držet palečky :)

16 comments:

  1. GFC Miška
    FB Miška Pavlíková
    Já si žádné předsevzetí nedávám :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Giveaway Saloos

    ReplyDelete
  2. Krásná soutěž opět! Moc se mi líbí jak to ladíte do barev. :) Já jsem si nikdy předsevzetí nedávala, ale letos ano. Každý měsíc bych chtěla přečíst 1-2 knihy, čtu moc ráda, ale bohužel nemám tolik času, takže v tomto roce si ho prostě chci udělat. Pak bych chtěla pravidelně cvičit a nebo jít alespoň jednou v týdnu běhat, dříve jsem taky chodila a nebyl to problém. Pak jsem si ještě určila na jednotlivý dny takový maličkosti například, že každé pondělí si vyčistím štětce a tak. Jsem na sebe zvědavá, tak snad mi to vydrží. Všechno jsem si vypsala hned na přední stranu diáře, takže to mám pořád na očích. :)
    GFC: Klára Svojanovská, Fb: Klárka Svojanovská, Ig: klarka_svojanovska, e-mail: Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    ReplyDelete
  3. Sleduji vsude jako elizabeth greenova nebo elizabeth greenova1
    Predsevzeti vylezt na etnu
    Tomanova.katerina@centrum.cz

    ReplyDelete
  4. ahoj sestry! To je krásná soutěž :) Miluju soutěže!
    na Nový rok jsem si dala tato předsevzetí: 1) odepisovat co nejdříve přátelům, pokud jsem s nimi v kontaktu (někdy jsem zprávu nepřečetla i 14 dní:( ) a každou pracovní hodinu udělat 10 dřepů :P (trest bude, pokudto odfláknu - pak musím udělat doma všechny najednou, ajajaj).
    Přeji všem to nejlepší do Nového roku!
    insta: cervenkaobecna
    GFC: Barbora Červenková
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. Gfc, fb Marketa Kralova
    macu@seznam.cz
    Krome kazdorocniho hubnuti vanocnich kil hlavne zlepsit se v praci :-)

    ReplyDelete
  6. GFC, FB: Martina Slancová, IG: @macina5, e-mail: slancova.m@seznam.cz
    Já bych se chtěla trošku duševně zklidnit, tolik se nestresovat a být víc v pohodě. Naordinovala jsem si, že si musím dělat víc času na sebe a na to, co dělám ráda - knihy, dobré filmy, či seriál, cvičení, horká vana. Tak snad se mi zadaří v mém hektickém životě si najít každý den alespoň pár chvilek volna.
    Přeji jen to nejlepší v novém roce a ať Vám vyjde všechno tak, jak si přejete.

    ReplyDelete
  7. Fb, Instagram, gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Ja si predsevzeti moc nedavam, ale letos jedno mam a to byt vice produktivni.

    ReplyDelete
  8. GFC Jana Nováková a FB margareth Wittgenstein. Předsevzetí neřeším, podle statistiky hrozně selhávají a mě prostě připadají jako nějaká davová psychóza. Tuhle jsem viděla v děsném mrazu běhat po Praze lidi, kteří nevypadali jako sportovní typy, a představovala si, že je honí zubatá, zlá krabice cukroví, na kterém si předtím tak pochutnávali. philosoraptorka@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Ahoj holky! :),
    GFC: Karolína Brázdilová a FB: Karolína Brázdilová. I když většina holek si dává předsevzetí ,že budou cvičit a zdravě jíst ,tak moje je užívat si života a být více s kamarády ,než doma v posteli. :) email: karolbrazdilova@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. GFC Catoline
    FB Kajuš Zámečníková
    kajush.@centrum.cz
    Já si žádný rok nedávám ani jedno předsevzetí a vždy čekám na to co nový rok přinese sám :) pro mě je to takhle lepší, jelikož u ničeho nikdy moc dlouho nezůstanu :D :)

    ReplyDelete
  11. GFC + FB Mirka Škampová
    Spoustu času trávíme ve virtuálním světě, ať u počítače nebo neustále s mobilem v ruce. A já si řekla dost! Netvrdím, že se vzdám internetu, ale prostě to omezím. Už jsem vlastně začala. A najednou mám čas na čtení, na cvičení (ano, tam bylo potřeba se donutit, přiznávám), na tvoření různých nových receptů (samozřejmě odlehčených) a také na jiný druh odpočinku. Svůj zdravotní stav nezměním, takže ten budu udržovat alespoň tak, jak je a vše bude v pořádku. Určitě tak tedy prožiji volný čas smysluplněji než je to věčné vysedávání před pc :)
    miuka12@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. Škoda že je súťaž len pre Česko, Šťastný novy rok :)

    ReplyDelete
  13. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Předsevzetí si nedávám. :)

    ReplyDelete
  14. GFC: Tee Turynová
    Fb: Tee Turynová / ig: tee_zzie
    Já moc na předsevzetí nejsem, protože je většinou nesplním, ale i přesto jsem si letos pár jich dala. Jeden z pár mých předsevzetí je začít sportovat. Nebo číst knihy častěji, než jednou za tři měsíce.
    terkaturynova@seznam.cz

    Šťastný nový rok i Vám! :)

    ReplyDelete
  15. Ahoj,
    GFC : KačaVal
    fb : Kateřina Maléř
    insta: veřejně nesděluji, v případě výhry určitě zašlu pro kontrolu :)
    Jinak nádherná Giveaway :) Odličovač očí by se mi ted nějaký hodil, šampony od Timotei mám moc ráda. Moc ráda vařím a peču, tak knižka je něco pro mě :). Náušničky jsou moc krásné. Takové stíny používám nejraději a make up jsem chtěla už dlouho vyzkoušet :) Jinak vzorečky by se mi určitě hodily na cestování :)

    Co se týká předsevzetí. Nikdy si ho nedávám, ale tento rok, jsem fakt musela. Tento rok mataruji a rozhodla jsem se fakt pilně učit. Zatím se mi to daří, tak uvidíme. Další věc je trávit více času s rodinou,jelikož kvůli škole ji hodně zanedbávám.A třetí věc je dostat se úspěšně na VŠ a pokud nedostanu, odcestovat na rok do Anglie. Mám trošku hodně vysoké cíle, ale právě proto mě to nakopává, aby se mi splnily :)
    Krásný den
    kaca.val.1996@seznam.cz

    ReplyDelete
  16. Ahoj pro tento rok mám jediné precevzeti a to abych se zbavila jednoho hoodne velkého zzlzvyku a taky deprese
    ig : terkajemelkova

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)