2/27/2017

Alverde Zell aktiv anti-age eye cream hibiscus | Alverde oční krém proti stárnutí s ibiškem

Krásné pondělí kočky ♥

dnes se podíváme na produkt, který nám má pomoci bojovat proti vráskám v očním okolí. Jedná se o oční krém z dílny nám známé značky Alverde Zell aktiv anti-age s ibiškem z DM drogerie.

ALVERDE Zell aktiv anti-age eye cream 15 ml kolem cca 100 Kč

Už jsem zkoušela různé oční krémy z řad přírodní kosmetiky a velmi se mi osvědčil oční krém od Alterry, který vám mohu jen doporučit. Ale samozřejmě zkouším dál a tak jsem v DM drogerii narazila na svůj oblíbený stojan Alverde a tam jsem zahlédla tohoto krasavce.

Moc mě okouzlilo balení, které je totožné jako známe u mnohých make up lahviček. Tudíž čekejte příjemné dávkování pomocí pumpičky. (starší verze, na fotkách je nová, která je v tubičce)


ALVERDE Zell aktiv anti-age eye cream starší verze měla pumpičku
ALVERDE Zell aktiv anti-age eye cream nové balení najdete v tubičce

Lahvička s očním krémem je ve tvaru tubičky, ze které se celý produkt dostane spolehlivě ven, což je vždy výhoda. Líbí se mi i její grafické vyvedení, protože zelená evokuje přírodu a relaxaci.
ALVERDE Zell aktiv anti-age eye cream INCI - složení

A co nám malý oční zázrak slibuje? Obsahuje anti-aging účinné látky, které mají předejít tvorbě a intenzitě vrásek. V krému najdeme výtažky z ženšenu a cistrózy, které podporují lipidovou syntézu pokožky. Zároveň se vám díky krému zlepší hydratace pokožky a posílí se kůže kolem očí.
Moc se mi líbí i fakt, že zde opět nenajdete syntetické vonné, barvící a konzervační látky. Mimo jiné zde také nenajdete látky na bázi minerálních olejů.
krém je primárně určen pro věkovou kategorii 30 až 45 let

Konzistence krému je velmi příjemná a lehce tekutá. Stačí nanést jen malé množství a jemně ho vklepat do očního okolí. Barva je mléčně bílá a textura krému je příjemně chladivá.
Alverde Zell aktiv anti-age eye cream swatch

Po nanesení na oblast očního okolí se krém rychle vstřebá a vy cítíte jemně lepivou texturu, která hydratuje pokožku. Pocit je velmi příjemný. Necítím žádné nepříjemné pnutí, podráždění nebo pocit lepivosti.

Ovšem zdá se mi, že když krém použiji ráno, tak mi přes den lehce slzí oči. Nevím, zkoušela jsem ho vynechat a použít například výše zmíněný od Alterra a u něho se mi tak nestalo. Ráda ho ovšem používám při večerní péči, kde ho doplňuji krémem od Bione.
I když ho používám denně, tak se mi zdá, že oněch 15 ml nemá dno. Stále nemám problém, že by krém docházel.

A verdikt? Krém je příjemný a opravdu hydratuje. Moje potíže přes den jsem vyřešila aplikací večer. A jestli pomáhá proti vráskám? Těžko říci. Na druhou stranu díky tomu, že podporuje hydrataci, tak se pokožka nepne a vrásky tak nejsou viditelné. Žádný velký zázrak ani propadák to není. Ale jeho koupí neprohloupíte.

A jaké krémy používáte vy? Co by jste mi doporučily na oblast pod očima? :)

xx Kačka xx

8 comments:

  1. Oční krém od Alverde jsem nezkoušela, ale díky za tip. Já momentálně používám oční krém od Nivei :)
    Soutěž o pečující produkty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni mají tuším ještě jiné druhy, tak ty bych chtěla taky vyzkoušet ;)

      Delete
  2. Já mám svůj oblíbený oční krém od Dulcie. Kupuji si ho stále dokola a asi ho jen tak nevyměním. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se na něj taky mrkneme, díky za tip ;)

      Delete
  3. Já mám na všechny krémy pro oční okolí smůlu. Zkoušela jsem Ziaju i Niveu a oba mi neskutečně dráždily oči :/

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zkus třeba náš oblíbený od Alterry z Rossmann :) je přírodní a absolutně nedráždivý ;)

      Delete
  4. Od alverde som skúšala očný gél s morskými riasami (myslím) a bol celkom fajn. Tiež ho nie a nie minúť :D Tento by som takisto chcela vyskúšať :)

    Lavandula Diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě vyzkoušej. Na večerní péči je opravdu ideální ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)