2/05/2017

GoodBye january 2017 | Spotřebované produkty za měsíc leden 2017

Krásný den♥

dnes vám přináším opět po měsíci produkty z rubriky GoodBye. Jsou to přesně ty kosmetické věcičky, co za daný měsíc spotřebuji a po jejich vyzkoušení vám přináším takový soubor minirecenzí. Pojďme se společně tedy podívat, co mi prošlo pod rukama :)


Alverde sprchový gel, Winter love (vánoční dárek) - byl součástí zimní sady společně s máslem na tělo. Já jsem tento sprchový gel používala spíše jako pěnu do vany a byl naprosto skvělý. Měl netypickou parfemaci, popsala bych jí jako mix mentolové a sladké jablečné vůně. Jestli by byl ještě v  dm k sehnání, určitě ho zkuste :)

Bione kosmetická toaletní vazelína s měsíčkem (66 Kč) - celou jsem jí nespotřebovala, nevím proč, ale nějak mi nevyhovovala. Připadalo mi, že se moc dobře nedokáže vstřebat do pleti a klidně po hodině byla pořád ve stejné vrstvě. Za sebe jí nemohu doporučit. Navíc obsahuje ropné složky, což jí body taktéž ubírá.

Alverde sprchový gel s rybízem (54 Kč) - krásně voněl po podzimních plodech zahrádky. Připomínal mi naše rodinné trhání ostružin, kdy tyto plody vždy po trhání krásně voněly. Sprchový gel byl krásně krémový a pokožku nevysušoval. Navíc měl i dobré složení.

Lilien odlakovač na nehty (49,90 Kč) - stojí pár korun a my si ho neustále kupujeme dokola. Odlakuje i třpytkaté a pískové laky bez problémů. Navíc neobsahuje aceton a tolik není cítit. Za mě můj celoroční favorit.

Bione Keratin&Kofein šampón (75 Kč) - hodně lidem tento šampón nevyhovuje, ale já jsem s ním byla naprosto spokojená. Vlasy vyživil, stačilo ho opravdu málo a i tak se úžasně rozpěnil. Takže za mě rozhodně ano.

Freeman Facial Clay Mask (150 Kč) - nevím proč, ale nějak jsem značce Freeman nepřišla na chuť. Zkoušela jsem od něho různé masky njen na pleť, ale prostě jsme si společně nesedly. Masku, kterou vám dnes ukazuji, je ta na pleť. Obsahovala kaolin, měla hutnou texturu, ale že by nějak vyživovala, to se říci bohužel nedá. Navíc ihned po nanesení docela hodně dráždila obličej.

*Klorane balzám na vlasy s mangovým máslem pro suché a poškozené vlasy (cestovní balení) - dostaly jsme ho jako vzoreček od Klorane ve výzvě na portálu blogerky.cz. A musím říci, že byl naprosto luxusní. Nejen že voněl po mentolu a mangu, ale navíc mi dal vlasy docela hodně do pořádku. Byl velmi hutný, ale zároveň po něm vlasy nebyly vůbec mastné nebo splihlé. Do budoucna plánuji určitě plné balení.

Yves Rocher micelární voda Sensibio Vegetal (vzoreček) - Kačka se přihlásila do věrnostního programu Yves Rocher a jako dárek dostala vzoreček jejich micelární vody Sensibio Vegetal. Byla tak hodná, že mi ho věnovala a já za sebe mohu říct, že jsem s micelárkou byla nadmíru spokojená. Je opravdu vidět, že je určená pro citlivou pleť, protože neobsahovala alkohol a pleť tak nedráždila a nevysušovala. Navíc i skvěle odličovala (teď mám na mysli pleťový makeup). Určitě až mi dojde aktuální micelárka, pro plné balení si skočím.

Playboy Play it Lovely deospray (69 Kč) - spotřebovala jsem poslední zásobu tohoto deospraye. Dřív jsem na něho nedala dopustit, ale mám teď jiné oblíbence. Ano, sice neobsahoval hliníkové sole, ale teď ráda používám spraye od Balea z dm drogérie.

*Kneipp sada olejíčků do vany (119 Kč) - od zastoupení Kneipp jsme dostaly právě tyto olejíčky pro zpříjemnění koupele. Každý byl jiný, ale něco měly společné - krásně voněly a dokázaly vaší pokožku hydratovat tak, že jste se už poté nemuseli mazat žádým krémem nebo máslem na tělo. Mě se upřímně nejvíce líbil ten vpravo, který byl směsicí olejů.

Balea vzorečky z adventního kalendáře - asi jediné, co bych vyzdvihla, byl denní krém na pleť s koenzymem Q10. Krásně voněl, by hutný a tak ho za sebe mohu rozhodně doporučit. Už pokukuju po velkém balení a až mi dojde můj aktuální krém, rozhodně si ho pořídím.

Avon bronzující perly - když se dostával do popředí fenomén konturování, byl toto můj první kosmetický produkt tohohle ražení. Obsahoval sice shimmer, ale jen takový jemný, takže to vůbec ničemu nevadilo. Sice manipulace a následná aplikace na tvář s ním není moc praktická, ale měl studený podtón a tak jsem ho milovala. Vyhodila jsem ho z důvodů, že už byl docela starý a ztratil svojí původní parfemaci. Vyrábějí ho stále, ale v jiném obalu.

Uma make-up base (45 Kč) - na to, že báze pod makeup stála jen pár korun, nebyla vůbec špatná. Já sice už báze pod makeup nepoužívám, raději dám dopustit na hutnější krémy, ale kdybych nějakou někdy zkusila, určitě bych si jí  znovu koupila. Uma je primární značka Teta drogérie, takže jí seženete tam.

Avon rtěnka - už si vůbec nepamatuji, o jakou řadu se jednalo, ale vím, že se jednalo o skvělou rtěnku Byl to spíše takový pigmentovanější lesk, ale ve velmi přirozené barvě, která se hodila na každodenní líčení. Já jsem jí vyhodila, protože už patřila mezi mé starší kousky a zbylo jí tam jen opravdu málo.

A co vy? Oblíbili jste si minulý měsíc nějaký produkt tak, že by jste si ho koupily klidně znovu? :)

xx Šárka xx


Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama 

7 comments:

  1. Pěkná spotřeba :) Nic z toho jsem nezkoušela, ale ráda bych už něco vyzkoušela od Alverde, ale taky ty oleje do vody od Kneipp :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Alverde jsou úžasné odličovací pěny :) Kneipp olejíčky jsou opravdu úžasně relaxační ;)

      Delete
  2. Micelárku od YR mám velmi ráda, mé pleti sedí ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě vzoreček taky vyhovoval, určitě plánuji celé balení ;)

      Delete
  3. Micelárku od YR mám velmi ráda, mé pleti sedí ;)

    ReplyDelete
  4. Páni, tolik zajímavých produktů a značek :) Zaujaly mě hned ty sprchové gely od Alverde, ráda bych od této značky konečně něco vyzkoušela, naposled jsem pokukovala po jejich šamponech a řasenkách, nemáš s nimi nějakou zkušenost? :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Řasenky si každý chválí, to vím, ale ještě jsem je nezkoušela. CO je od nich pecka jsou gely na obočí. Šampóny jsou průměr podle mě, ale pěny jsou dokonalé ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)