2/03/2017

IDC Color makeup Bronze Me! | Bronzer od IDC Color makeup

Krásný den♥

jste příznivkyně konturování tváře? Musím se přiznat, že já jsem tomuto trendu naprosto propadla a vždy se ho snažím víc a víc zdokonalovat. Je jasné, že k dokonalému vytvarování vaší tváře je potřeba znát svůj barevný podtón a zároveň i plusy a mínusy vašich křivek na obličeji. Dnes vám představím jednoho pomocníka, který mě přinesl Ježíšek. A tím bude Bronze me od IDC Color makeup.
IDC COLOR MAKEUP Bronze Me! se dá zakoupit v řetězci Tesco. Cena za obsah 6g je 99,90 Kč.

Se značkou IDC Color makeup jsem měla čest se setkat právě díky Kačce, která mi bronzer nadělila k Vánocům. Viděly jsme produkty od této značky v obchodním řetězci Tesco. Nejvíce mě zaujal právě tento výrobek, který připomíná jednu dražší kosmetickou značku, kterou všichni spolehlivě poznáte. Já ale otázky padělků tolik neřeším (to by bylo jiné téma), pro mě to byl dárek, který se mi líbil. Bronzer mě zaujal hlavně díky svému obalu, který je provedený do komiksového tématu.
Jako první zmíním balení produktu, které je opravdu moc hezké a roztomilé. Jedná se obdélníkový tvar z tvrdého kartónu se zavíráním na magnet. Na přední straně je zobrazena komiksová postava (právě na ní záleželo, jaký odstín si vyberete). Mě se osobně papírové obaly u kosmetiky líbí nejvíc, trošku ve mě evokují to, že se výrobce zamyslel a vymyslet přeci jen něco jiného, než plastové provedení. Takže za tohle palec nahoru! :)
INCI produktu

Tak a teď se přesuneme ke konzistenci produktu. Ta je suchá a velmi jemně namletá. Jedná se tedy o pudrový produkt. Bronzer trochu práší, ale není to nic hrozného, kvůli čemu by jste museli produkt přestat používat. Jinak nemá žádnou zřetelnou a silnou parfemaci, takže bude vyhovovat opravdu všem.
Odstín, který jsem si vybrala, je na mě trochu teplejší, než bych potřebovala. To mi ale osobně moc nevadí, protože bronzer není moc pigmentovaný a dá se postupně navrstvit. Takže z toho vyplývá, že bych ho doporučila spíše bledulkám, které mají opravdu světlou a alabastrovou pleť.
swatch vybraného odstínu

A jak je na tom s výdrží? Ta není taky moc dlouhá, počítejte tak s pěti hodinami. Pak začne bronzer postupně mizet a vytváří se vám na lícních kostech a po celém obličeji flíčky, které naznačují to, že by potřeboval produkt obnovit. 
produkt na tváři

A co bych řekla na závěr? Tento pudrový bronzer bych spíše doporučila někomu, kdo s makeupem začíná a patří do skupiny lidí, kteří mají světlejší pleť. Má úžasný obal, který potěší každého milovníka kosmetik, ale zároveň to není věc, kterou by jste potřebovali za každou cenu mít ve své sbírce. Ježíškovi ale každopádně děkuju za milý dárek, bronzer budu určitě používat pro nějaké výjimečné a hlavně časově kratší schůzky nebo příležitosti.

A co vy? Máte se značkou IDC Color makeup nějakou zkušenost? :)

5 comments:

  1. Tuhle značku vůbec neznám. Já osobně bronzery vůbec nepoužívám. :)
    Giveaway Saloos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě bronzer někdy zkus. Alespoň na tváře :) zahřeje ti tváře :)

      Delete
  2. Tak o tejto značke som ešte nikdy nepočula :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se na ní podívej, není špatná :)

      Delete
  3. Bronzery mám veľmi rada! :) Celkom sa mi zapáčil aj tento :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)