2/01/2017

In news january 2017 | In news za leden 2017

Krásný den♥

je to neuvěřitelné, že před měsícem započal nový rok. Připadá mi, že poslední dva roky mi plynou rychle jako voda. Ale má to i své výhody - můžete se těšit na nový článek z rubriky In news, který vám právě každý měsíc přináším. A na tento se vážně těšte, protože je nabitý dekorativní kosmetikou.


*Anpro peeling amazonský sen (49 Kč) - za sebe můžu peeling doporučit. Obsahuje malé částečky, které vám dokonale pomohou s odumřelou kůží. Určitě ale doporučuji ještě nožky namazat.

* Anpro zvláčňující krém na nohy (79 Kč) - je podle nás opravdu vynikající a s klidným srdcem ho můžu doporučit. Má jemnou a našlehanou konzistenci, která se ihned vstřebá. Podle mě je nejlepší ho nanést v silné vrstvě na chodidla a zabalit je do bavlněných ponožek přes noc. Nožky jsou poté hebké a vyživené.

* Anpro krém na nohy regenerační panthenol (49 Kč) - je poněkud mazlavější a hůře se vstřebává než ten zvláčňující od stejné značky. Musím se přiznat, že ho moc nerada používám. Ale když ano, tak spíše v těch případech, kdy nemám žádný jiný po ruce.

NYX Hot Singles eyeshadow, Chaleur (79 Kč) - krásný, třpytivý cihlový odstín, který se skvěle hodí k teple hnědým kouřovkám. Sice jsem studený typ, ale poslední dobou mě teplé odstíny hrozně moc nadchly. Tento bonbónek od NYX je navíc skvěle pigmentovaný a je dostupný v hodně odstínech.

Yves Rocher regenerační kondicionér pro poškozené vlasy (75 Kč)  - už jsem si koupila dokonce druhé balení. Je skvělý, krásně vlasy hydratuje a vyhlazuje. Navíc po něm vlasy krásně voní. Opravdu ho můžu doporučit těm z vás, kteří chtějí vyzkoušet přírodní kosmetiku a dopřát tak svým vlasům opravdu něco speciálního.
Sleek Cream Contour kit, Medium (429 Kč) - obchůdek Makeup from London měl velké výprodeje, protože se bohužel zavíral a tak jsem si koupila od nich svojí úplně první krémovou konturovací paletku. Nejdříve jsem chtěla tu od Makeup Revolution, ale ta bohužel nebyla. A tak jsem sáhla po této. Je neuvěřitelně pigmentovaná (co jiného čekat od Sleek) a dobře se roztírá do ztracena. Obsahuje světlé, tak i tmavší stíny na obličej. Určitě čekejte recenzi :)

Rimmel Match Perfection makeup (249 Kč) - už je taky v procesu testování. Je lehký a má střední krytí a tak si myslím, že bude skvělý pro sušší až smíšenou pleť. Já si do něho osobně přidávám ještě BB od Manufaktury, aby byl trochu výživnější pro mou pleť, která je teď v zimě hodně dehydratovaná. Já ho mám v tom nejsvětlejším odstínu a určitě si ho ještě někdy pořídím.

Avon Colour Matte, Berry blast (119, 90 Kč) - už vlastním dvě rtěnky z této matné řady a jsou naprosto boží. Chtěla jsem teď v zimě trochu experimentovat a tak jsem si vzala tuto v barvě lesních plodů. Jako její dvě sestry je úžasně hydratační, rty nevysušuje a rtech i docela dlouho vydrží. Za sebe jí rozhodně můžu doporučit.
swatch odstínu berry blast

Freedom Pressed Powder, Fair (199 Kč) - o pudrech od Freedom jsem slyšela hodně chvály a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Ještě jsem ho nezkoušela, ale jsem na něj zvědavá. Má úžasný reliéf ve tvaru vlnek a vypadá to, že bude jemně namletý. Uvidíme, uvidíme :)

Maybelline Lash sensational řasenka (173 Kč) - kupuji si jí pravidelně, protože je podle mě to nejlepší, co seženete v drogériích. Řasy neslepuje, odděluje je od sebe a navíc je krásně prodlouží. 

Models Own MyShadow (149 Kč) - já je mám v odstínu Ice palace a bouquet. Ice palace je krásná, netypická šedo hnědá, která je neuvěřitelně pigmentovaná. Navíc je matná a podle mě bude dokonalá na blending hnědých, ale i výraznějších odstínů. Na druhou stranu bouquet je tmavá červená, prostě taková bordó, která se teď hodně nosí, Já jsem si jí oblíbila k vínovo hnědým kouřovkám.
swatche jednotlivých odstínů

A co Vy? Co jste si zajímavého koupili první měsíc v novém roce? :)
Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama 

6 comments:

  1. No tak ten odstín od NYX vypadá naprosto perfektně! :)
    Giveaway Saloos

    ReplyDelete
  2. Tu řasenku Lash sensational si taky pravidelně kupuji stále dokola. Je pro mě nejlepší. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  3. Models own stiny vypadaji moc pekne. Ted je maji i na eshopu makeup from london za 100 kc. Myslim ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, právě odtamtud jsem je kupovala :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)