2/25/2017

MakeUPgroup unboxing | Otevření balíčku od MakeUPgroup

Krásný den♥

dnes to opět bude kosmetický článek, ale tak trochu z jiného soudku. Ale nejdříve začnu s otázkou: Co vy a dezinfekce kosmetiky? Já jsem se touto problematikou dá se říci, začala zabývat asi dva roky, ale jen tím, co se týče očisty štětců. Něco jiného ale je, když jsem tento rok začala líčit i kamarádky a známé a tam je opravdu třeba počítat s dezinfekcí nejen štětců, ale i kosmetiky, kterou na modelce použijete. Mě zaujala značka Beauty so Clean, kterou prodává MakeUPgroup. Já jsem si konkrétně vybrala dezinfekci ve spreji Cosmetic sanitizer mist.
BEAUTY SO CLEAN Cosmetic sanitizer mist lze zakoupit na e-shopu MakeUPgroup. Cena za obsah 120ml se pohybuje okolo 479 Kč.

Balíček přišel v klasické papírové přepravní krabici, ale to jsem ještě nevěděla, co mě čeká uvnitř! Kačka mě ještě mučila s tím, že papírovou krabici rozbalila a poslala mi přes facebook fotku, kterou uvidíte níže. Po otevření na mě čekalo doslova růžové překvapení. Prostě růžová, kam se podíváš :) 
Balíček mě opravdu potěšil. Vždy ocením, když si daná firma dá záležet a s balením si pohraje. Toto ale byl sen! Dezinfekční produkt byl schovaný pod saténovým růžovým papírem, který byl svázaný tenkou, zlatou stužkou. Za stuhou pak byla vložená vizitka spolu s odznáčkem firmy. Opravdu slast pro oči :)
přiložený odznáček od firmy MakeUPgroup

Nejen, že mi přišel samotný produkt, ale spolu s ním i vzorečky čistících ubrousků, které jsou vhodné například na dezinfekci rtěnek, korektorů a konturovacích tužek. Ty jsem ještě nevyzkoušela, ale samotný sprej ano a o něm vám dnes něco povím.
mimo dezinfekčního spreje přišel i vzoreček čistících ubrousků

Samotný mist jsem si vybrala zejména proto, že dezinfikuje nejen pudrové, ale i krémové produkty, což je vždy výhoda a vy tak zabijete dvě mouchy jednou ranou. Navíc podle oficiálního popisu má zabít nejen choroboplodné bakterie, ale navíc i nezměnit konzistenci kosmetiky. Na to jsem byla hodně zvědavá.

Balení produktu je jinak ve formě klasického spreje, který je plastový s etiketou výrobku. Pumpička byla přiložena k výrobku zvlášť v plastové folii. Samotný obal na mě působí opravdu čistým dojmem a to hlavně díky svým barvám - modré a bílé. Jediné, co bych tady asi vytkla je to, že je potřeba opravdu dobře pumpičku zašroubovat, jinak bude podtékat a to je přeci škoda.
Beauty so Clean mist - před vložením pumpičky
takto vypadala přiložená pumpička

A teď k samotnému používání produktu. To je opravdu jednoduché. Stačí odejmout víčko od pumpičky, trošku z mistem protřást a poté z větší dálky (cca 10 cm) nastříkat na produkt, který se má dezinfikovat. Na povrchu se objeví opravdu malá mlha, která zmizí a takto ošetřená kosmetika se dá okamžitě po deseti vteřinách použít. Nevšimla jsem si změny konzistence kosmetiky, která byla takto ošetřena. 
mist před a po použití

Já jsem s dezinfekční mlhou na kosmetiku opravdu spokojená zejména pro o, že jí mohu skoro okamžitě používat a nezdržuje tak samotné líčení kamarádky.

Součástí zásilky byly i tři kusy dezinfekčních ubrousků, které se požívají zejména na rtěnky, korektory a konturovací tužky. Já to ale většinou dělám tak, že si rtěnku nanesu na hřbet ruky a poté štětečkem na rty aplikuji na rty modelky. Ale věřím tomu, že se pro ně najde využití :)

Za sebe mohu Cosmetic sanitizer mist od Beauty So Clean doporučit. Je to rychlý pomocník při dezinfekci kosmetiky a jde ho snadno použít i při více líčeních. Ubývá opravdu pomalu, na jeden oční mono stín stačí obvykle jedno stříknutí z větší dálky. 

A co vy? Jak dezinfikujete kosmetiku? A děláte to vůbec? :)

xx Šárka xx

8 comments:

  1. Skvělý článek, máš hrozně krásné fotky ♥

    http://little--claire.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Mě dezinfikovat kosmetiku doteď vůbec nenapadlo, líčím s ní jenom sebe, tak to asi úplně řešit nemusím :) Štětce si ale dezinfikuji pravidelně :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to s tebou musím souhlasit, jak píšeš, když člověk líčí jen sebe, je to zbytečné :) ale štětce, ty také čistím ;) snažím se po týdnu, ale realita je spíš taková, že po třech týdnech :D

      Delete
  3. Štětce čistím, ale kosmetiku nedesinfikuji. Líčím jen sebe, ale kdybych líčila i někoho jiného, jako ty, tak se taky po podobném výrobku podívám. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  4. čistota je důležitá. :-) štětce čistím pravidelně, ale u kosmetiky je to méně časté. :) MOc pěkné fotografie.

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)