2/19/2017

Rimmel Wonderfull Wake me Up mascara

Krásný den kočky ♥

dnes pro vás máme toto combo dvou krasavic z dílny RIMMEL, které se budou snažit vytvořit vám svůdný kočičí pohled. Jak u nás tedy dopadly? Více v článku :)

RIMMEL Wonderfull Wake me Up mascara 001 black a 003 extreme black 11 ml za cca 109 Kč


RIMMEL Wake me up mascara, 001 black
Jako první Vám představíme řasenku Wake me Up v odstínu 001 black. Byly jsme upřímně zvědavé, jestli opravdu tolik voní po okurkách, jak se o ní píše. Řasenka navíc prodloužit objem vašich řas a zvětšit jejich délku. Tak se podíváme, jak na tom řasenka je.
Jako první začneme jako u každé recenze obalem. Ten je typický pro řasenku, plastový a lesklý. Co se mi ale líbí na řasence je to, že má hranaté, šikmé víčko, kdy celý design završuje vyražená korunka loga Rimmel, Navíc barva Vám tak trochu prozradí, že okurka přeci jen bude součástí produktu.
Tak a teď na samotnou konzistenci řasenky. Při otevření je mokrá a je tedy potřeba opravdu jí detailně otřít o hrdlo balení. Zpočátku, když jsem si řasenku poprvé nanášela na řasy, připadalo mi, že je zatěžuje a nedělá vůbec žádný objem. Proto je potřeba dva až tři dny setrvat, než řasenka vyváží svou konzistence (zprvu je velmi "šťavnatou okurkou") a sjednotí se samotná textura řasenky. Pak se můžete těšit na výsledky, které produkt slibuje.
Kartáček má řasenka opravdu velký a tak je potřeba s ním se zvýšenou opatrností pracovat, hlavně v té situaci, jestli máte malé oči. Já (Šari) je bohužel menší mám a tak se mi občas stalo, že se mi řasenka obtiskla tam, kde by neměla být. Jinak má kartáček tvar přesýpacích hodin s malými štětinkami a právě díky nim se dostanete opravdu všude. I na nejmenší oblast řas. 
Rimmel Wonderfull Wake me up mascara kartáček

Problém ale nastává v tom okamžiku, pokud chcete řasy prodloužit a zahustit. Hned po aplikaci se zdají být řasy opravdu "přifouklé" a s větším objemem, ale postupem času pomalu padají pod váhou řasenky dolů.

Já mám ráda řasenky, které udělají opravdu velký objem, který slibují, protože mám ráda efekt panenkovských a dlouhých řas a nechtějí se mi nosit umělé řasy, proto se spoléhám na velkoobjemové řasenky. Řasenku bych doporučila tomu, kdo hledá klasickou černou řasenku a neřeší objem a délku řas.

RIMMEL Wake me up mascara, 003 Extreme Black
Druhým krasavcem z celého comba je řasenka v odstínu 003 extreme black. Obal ne třeba již představovat, jen můžeme dodat, že není tak zářivě zelený.
Co musíme, ale ještě jednou vyzvednout, tak je parfemace, která je božská. Okurka se nedá zapřít a celkově budí osvěžující, čistý pocit.
Co se týče testování, vyzdvihneme zde zajisté sytě černou barvu, kterou řasenka slibuje. Její konzistence je tekutější a tento stav si ponechává až do úplného konce.
Je potřeba při prvním nanesení nechat řasy nějakou dobu zaschnout a popřípadě nanést vrstvu další. V opačném případě nastane efekt slepených řas. I tak nám bohužel nejednou dělal problém řasenku nanést bez efektu slepených řas.
Občas se nám také stávalo, že se řasenka lehce obtiskuje, protože mě Šari upozornila, že se mám jít upravit.

Při výměně za novou řasenku byla kráska od Rimmel stále "šťavnatá", proto nečekejte efekt vyschlého produktu. Měnila jsem řasenku, protože se nám začala více obtiskovat a řasy se nám začaly slepovat. Co nemůžeme řasence odepřít je velmi dobré odličování.
Rimmel Wonderfull Wake me up mascara kartáček


A jaký je náš verdikt? Řasenka opravdu krásně voní po okurkách a to nám bude u dalších řasenek chybět. Barva je krásná v obou variantách - velký rozdíl jsme nepocítily. Bohužel se občas obtiskuje. Pokud přeskočíme výše zmíněnou parfemaci, tak čekejte běžnou fajn řasenku, která neurazí ani nenadchne.


xx Šárka & Katka xx

4 comments:

  1. Pro mě je kartáček perfektní, ale ta vůně mě neoslnila. Zatím jsem ji nezkoušela a ani mě to zatím tak neláká.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My bychom si jí znova asi taktéž nekoupily ;)

      Delete
  2. Nějaký takový kartáček má i moje oblíbenkyně od Yves Rocher, ale tyto dvě mě bohužel ničím nezaujaly.
    Soutěž o pečující produkty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Yves Rocher jsou prý řasenky hodně dobré :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)