2/11/2017

Sleek Cream Contour Kit | Krémová konturovací paletka od Sleek

Krásnou sobotu♥

propadli jste fenoménu zvaném konturování? Já ihned, v ten okamžik, když jsem ho objevila. Miluju to hraní si s rysy obličeje! Stačí pár tahů štětcem a rázem máte menší nos nebo ne tak kulaté tváře. Hra stínů je pro mě zázrak. Proto jsem zkusila i krémové konturování a o něm dnes bude řeč. Mluvit budu konkrétně o Sleek Cream Contour kit v odstínu Medium.
SLEEK Cream Contour kit je k dispozici ve třech barevných provedeních. Za obsah 12g zaplatíte 429 Kč.

Já osobně mám hodně hranatý obličej a vysoké čelo k tomu. Prostě ta nejlepší kombinace v jednom :D Proto se snažím vždy své čelo nějak "zploštit" a hranaté rysy trochu zjemnit. Ségra o mém nosu říká, že je jako od orla, proto je super, když alespoň jeden bronzer ve své sbírce vlastníte, aby jste své malé nedokonalosti a to, co se vám na sobě nelíbí troškou šikovnosti změnily.

Všimla jsem si navíc, že hodně lidí se konturování bojí. Jak toho pudrového, tak i toho krémového. Ale nebojte se, nic na tom není! Stačí opravdu lehká ruka a trochu šikovnosti a věřte, že se svými tvary v obličeji dokážete zázraky!
paletka má navíc i papírový přebal, což je vždy tak trochu něco víc, co potěší

No nic, jdeme tedy na samotný produkt, povídání okolo konturování už bylo dost. Začnu tedy balením produktu. To je plastové v matném provedení s lesklým vyraženým logem. Prostě klasické balení, co můžete od značky jako je Sleek čekat. Vypadá snad na první pohled jednoduše, ale za jednoduchostí se skrývá elegantnost a sofistikovanost. Možná je trochu nepraktické v tom slova smyslu, že se ihned ušpiní, ale myslím si, že když si občas uklízíte ve své kosmetické sbírce, pár tahů vlhčeným ubrouskem by to mělo vylepšit ;) Navíc uvnitř najdete i velké zrcátko, což je vždy praktická věc hlavně na cestování.
INCI Sleek Cream Contour kit, medium
uvnitř paletky je schovaná transparentní plastová folie, která chrání jednotlivé stíny před poničením

A teď se společně přesuneme na konzistenci produktu. Ta je přesně taková, jakou jsem u druhu tohoto produktu čekala. Mě osobně trochu připomíná vosk. Totiž tvrdá a a po rozetření krémová texura. Jednotlivé barvy se v kitu dobře roztírají a aplikují. A jak je tomu u Sleek zvykem, jsou extrémně pigmentované a stačí jich nanést opravdu malé množství.

Určitě vás zajímá, jak vypadá paletka uvnitř. Když otevřete paletku, čeká na vás obrovské zrcátko na jedné straně a na té druhé už jednotlivé stíny. Kit jich obsahuje celkem osm. První tři horní na rozjasnění a zbylé dolní tři na vykonturování. Musím se přiznat, že na rozjasnění používám mix prvních dvou a konturování společně první spodní dva. Sice paletka obsahuje spíše teplejší odstíny, ale nebojte se, dají se dobře rozetřít a tak ve výsledku nevypadáte jako špatně opálené kuře ;) Bude tak vhodný pro bledší, ale hlavně pro tmavší typy a taky pro ty, co mají suchou až normální pleť.
první tři odstíny se dokonale hodí na rozjasnění - jelikož mám tmavé kruhy pod očima, tak mix prvních dvou odstín je pro mě ideální
jelikož mám bledší pleť, tak je pro mě nejlepší spojení odstínu 4+5

Co se týče výdrže produktu na tvářích, určitě počítejte s tím, že je vždy dobré krémové odstíny ještě zapudrovat. Já to dělám tak, že si klasicky nanesu sponge houbičkou zvolený krémový bronzer nebo rozjasňovač a rozetřu ho po obličeji. Poté si vezmu pudrový bronzový produkt a vše znovu přetáhnu. Ale jen lehce, abych nebyla moc tmavá a vykonturovaná a výsledek vypadal přirozeně.
pod očima odstín 1+2 a na konturování byl použit odstín 4+5 - vše pak znovu přebronzováno bronzerem z paletky the Balm Voage vol. II

A jak tedy produkt zhodnotím na závěr? Určitě kladně. Jestli jako já začínáte s krémovým konturováním, tak na to bude tato paletka opravdu vhodná. Lehce se roztírá (nejlépe beauty sponge houbičkou) a má optimální výdrž. Milujete konturování a chcete ho povýšit na vyšší level? Určitě tuto paletku zkuste. 

A co vy? Konturujete se rádi? A jaké produkty na to používáte? :)

xx Šárka xx

4 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)