2/17/2017

Tchibo effect set fancy pens | Tchibo sada efektivních per

Krásný den kočky ♥

dnes si pohrajeme na kreativní vlně. Mám obrovskou radost, že vám mohu ukázat vánoční dárek od Šari, který jsem absolutně nečekala a měla (a stále i mám)  z něho velikou radost. 

TCHIBO effect set fancy pens 12 ks za 199 Kč (původní cena 299 Kč)

Delší dobu mě baví různé zdobení a kreativní tvorba. Hledám si na internetu různé inspirace od kolegyň a kolegů z Ameriky, protože to je jak víme země nevídaných rozměrů a příležitostí. Letos jsem se vyřádila i co se týče zdobení dárečků. Zkrátka a dobře mě to baví, uklidňuje, líbí se mi to a je to skvělá forma relaxu.
V balení se nacházejí i důležité informace o celé sadě. Díky tomu se dozvíte, že pera jsou netoxická a téměř bez zápachu. A opravdu musím potvrdit, že žádný zápach, který by byl dotěrný nebo nežádoucí jsem nepostřehla. V sadě najdete hned 12 kusů různých gelů a tužek. Najdete zde:
  • 1 kaligrafický fix černý 4 mm
  • 2 nafukovací barvy v bílé a červené barvě
  • 2 pera tekutých perel ve stříbrné a zlaté barvě
  • 3 gelová pera barvy zlaté, stříbrné a bílé
  • 4 permanentní popisovače v barvě zlatá, stříbrná, bílá a červená.
Sestra mi koupila pera na zdobení primárně hrnečků, ale bohužel k tomu nejsou určena. Po malém zklamání jsem, ale pro sadu našla využití ihned, i když škoda, že ani černý fix není na porcelán nebo keramiku. Takže pozor na ilustrační foto na krabičce, kde je krásně zdobený hrneček nápisem. Sada je tak určena na povrchy jako je papír a lepenka.

Tak a teď rovnou ke všem krasavcům:

V sadě jsou celkem 4 tubičky. První dvě (z levé strany) jsou tekuté perly ve zlaté a stříbrné barvě. Můžete jimi docílit krásného 3D efektu například na titulní straně notýsku nebo deníku, popř. perly lze použít na tvorbu DIY přáníčka.
Co je ale bomba jsou druhé dvě tubičky. Jsou to totiž nafukovací 3D barvy v bílé a červené barvě. Celý vtip jejich aplikace je následovný. Naneste je v požadovaném tvaru např. srdíčko. Nechte je pořádně zaschnout, já nechávám například půl dne /  přes noc. Poté si vezměte na pomoc fén a na zaschlou barvu začněte pouštět teplo. Chvilku se bude zdát, že se nic neděje, ale nenechte se zaskočit. Po chvíli se barva začne nafukovat a nabývat na objemu. Škoda, že všechny barvičky nejsou nafukovací. U perel v dodaných barvách by to bylo také krásné.
Tchibo effect set fancy pens nafukovací 3D červená barva
Další částí je toto plato se zbytkem popisovačů. První tři jsou klasické gelové popisovače. Také jsem měla už jako dítě, kdy mi je rodiče kupovali v Makru. Zajímavý je spíše ten třetí v bílé barvě, protože bílá gelová barva se zejména hodí na černé povrchy.

Na druhé straně plata se nacházejí 4 permanentní fixy. Uprostřed je velký tlustý bílý (který jsem ještě nezkoušela). A zbylé barvy jsou také zajímavé. Ve zlaté, stříbrné a zajímavé růžovo-červené barvičce. Malují krásně sytě a zbytečně moc se nepropíjí.

A jako poslední je v horní části plata kaligrafický fix v černé barvě. Tento fix je zajímavý, že má obdélníkový tenký hrot v sytě černé barvě. Fixe to hned dává nový rozměr. 
Tchibo effect set fancy pens tekuté perly
Tchibo effect set fancy pens nafukovací 3D barvy - před vyfénováním
Tchibo effect set fancy pens nafukovací 3D barvy - po vyfénování

Za mě je sada dost povedená a největším hitem se u mě staly nafukovací 3D barvy, které jsou nepřekonatelné. Miluji sadu a jsem ráda, že mě Šari dala tak krásný dárek pod vánoční stromeček, protože, když jsem ho vybalila, tak jsem oněměla překvapení a radostí.

A co vy? Máte rády trošku té kreativity? :)

xx Katka xx

2 comments:

  1. Hodně ráda tvořím, v tuto chvíli nejvíc věci pro svou dceru, takže už mám doma laminovačku, řezačku a tisknu o sto šest. Barvičky vypadají úžasně

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc Terko ;) taky nás to poslední dobou chytlo ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)