2/09/2017

Yves Rocher low shampoo delicate cleansing cream | Yves Rocher nepěnivý šampón pro každodenní použití

Krásný den kočky♥

dnes pokračujeme na vlně šetrnější šamponů pro vaši bujnou kštici. Opět jsem zabrousila do řad šamponů z dílny Yves Rocher (které jsem si mimochodem dost oblíbila) a tentokrát jde o nepěnivý šampon.

YVES ROCHER nepěnivý šampon seženete v kamenných obchodech či na jejich webových stránkách. Cena za obsah 200 ml za 99 Kč

Pro mě první šampon, který se pyšní přívlastkem "nepěnivý" a tudíž spekulace o intenzitě pěnění jsou bezpředmětné, na rovinu vám řeknu, že nevytvoří ani jednu "bublinku" ;), ale proto jsme si koupily, abychom přeci jen zkusily něco nového.
Začnu tedy od začátku. Šampon je balený v tubičce podobné krému na ruce. Balení je průhledné a snadno tak uvidíte množství zbývajícího produktu. Moc se mi líbí celá grafika balení. Vkusně a přehledně viditelný popis produktu zdobí jemné květy.

Konzistence produktu je stejná jako konzistence středně hutného krému na ruce a barva šamponu je bílá. Parfemace šamponu je silnější květinová, která ve vás evokuje rozkvetlou krajinu plnou květů a trávy.
A co o šamponu uvádí sám výrobce? Jedná se o novou péči založenou na výtažku z bio hlohu. Jemný čistící krém má za úkol dodat vlasům hebkost. Díky tomu, že šampon není pěnivý, chrání integritu vlasového vlákna a to i při každodenním použití. Vlasy jsou následně vyživené, jemné a lesklé.

A co se mi opravdu líbí je fakt, že šampon je neobsahuje sulfáty, silikony, barviva a parabeny. Navíc je šampon biologicky snadno odbouratelný a složení obsahuje více než 99 % přírodních složek.

Aplikace šamponu je opravdu unikátní. Pro mě dosud velká neznámá. Na vlasech se šampon chová jako kondicionér. Je třeba nenést množství šamponu (cca větší lískový ořech) do pěšinky, další část množství na strany (partie kolem uší) a část do délek. Já mám vlasy dlouhé a tudíž má spotřeba výrazně vzrostla.
Mým prvním dojmem bylo, zda vůbec může tento krém umýt vlasy a tak jsem se těšila na testování. Vlasy jsem navlhčila a aplikovala (viz. odstavec výše). Nechala jsem šampon chvilku působit a poté smyla. Ten pocit při smývání byl neskutečný. Voda mezi vlasy doslova klouzala a já jsem cítila neuvěřitelnou hebkost, jako když smývám masku nebo kondicionér.
Yves Rocher nepěnivý šampon swatch

Vlasy se velmi pohodlně rozčesávaly a nebylo třeba vyvíjet velkého tlaku na hřeben. Bylo vidět a cítit, že vlasy jsou lesklé a opravdu vyživené. Nicméně byly náchylné na zplihnutí během dne a zhruba v druhé půlce dne začaly působit trošku mastně (a to nenávidím).
Yves Rocher Nepěnivý šampon složení - inci
A jak bych šampon zhodnotila? Musíte počítat s větší spotřebou hlavně u delších vlasů, což se vám může prodražit. S menší množstvím moc nepočítejte, protože pak šampon vlasy neumyje (to už jsem taky zkoušela). Upřímně řečeno šampon spíše používám přes víkend, když neplánuji žádnou akci. Přesto šamponu nemohu vytknout péči, kterou dodá vlasům. Ta hebkost a jemnost spolu s pocitem vyživených vlasů je božská. Šampon vám tedy doporučuji jako pečující oddech ve dnech, které trávíte doma. Na druhou stranu jsem moc ráda, že jsem ho vyzkoušela.

A jak jste na tom vy? Zkoušela jste nějaký nepěnivý šampon? :)

xx Katka xx

2 comments:

  1. Nepěnivý šampon vidím poprvé a asi by to nebyl můj kamarád, já radši když šampon pořádně pění :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byl to pokus, ale jak jsem psala spotřeba je citelná a bohužel o objemu se mi jen zdá.

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)