2/23/2017

Yves Rocher Purifying shampoo | Yves Rocher svěží šampon pro mastící se vlasy s kopřivou

Krásný večer ♥

dnes pro vás mám článek z řady pečující kosmetiky od Yves Rocher. Už je to náš několikátý šampon od Yves Rocher, protože zkoušíme a hledáme ideální šampony pro naše vlasy. Najít ten nejvíce vyhovující není opravdu snadné s ohledem na složení.


Tento šampon mě zaujal, protože bojuji s mastícími vlasy, které mají tendenci přímo u kořínku zplihnout. Proto když jsem viděla podtitul "svěží šampon na mastné vlasy" neváhala jsem.

Balení šamponu je známé, tak jako ho známe z Yves Rocher. Lahvička v zelené barvě s hnědým uzávěrem. Jediné co bych trošku vytkla je uzávěr, který mokrýma rukama jde hůře otevírat.
 Yves Rocher Purifying shampoo uzávěr

Hlavní složkou je bio kopřiva, která se postará o hebké a svěží vlasy. Kopřiva má, ale ještě důležitější funkci ve složení šamponu, stará se o to, aby vlasy zůstaly déle čisté.

Konzistence šamponu je lehce tekutá v čiré barvě. A věřte tomu, že když Yves Rocher uvede, že šampon obsahuje kopřivu, tak jeho parfemace je opravdu pravá kopřiva.
Yves Rocher Purifying shampoo swatch

Je mi moc sympatické, že šampon opět neobsahuje silikony, parabeny a barviva. Dalším pozitivním faktem je, že více než 99% složek je rostlinného původu, včetně mycí složky. Díky tomu je obsah lahvičky ekologicky snadno odbouratelný.
Yves Rocher Purifying shampoo složení - inci

A jak probíhalo testování? Šampon opravdu překvapí svou intenzivní parfemací kopřivy. Díky zmíněné parfemaci cítíte doslova dotek přírody. Šampon nanáším na mokré vlasy a pouze jednou., jeho pěnivost je opravdu výborná.

Mohu vám jen poradit, že tyto přírodní šampony je lepší nechat déle působit. Určitě jejich sílu nepoznáte, když vlasy napěníte a hned smyjete. Nechte šampon chvíli působit.

Po umytí si vlasy osvojí parfemaci kopřivy. Vlasy se poměrně pohodlně rozčesávají (rozčesávám ráno již suché). Co se týče boje s mastnými vlasy, tak je to sice bojovník, ale možná mám velké nároky. I když se mi zdají vlasy po celém dni krásné, to sice ano, tak po další noci vím, že bych další den nebyla spokojená. Nicméně je lepší než ostatní šampony.

Ten pocit když vstanu a vlasy nejsou svěží nemám ráda, navíc když je mám dlouhé, tak by mi měly tendenci plihnout. Zkrátka a dobře raději vlasy myji každý den, než abych pravidelně používala suchý šampon.

Šampon jsem testovala spolu s mamkou, která má tendenci k mastným vlasům stejně jako já, ale na rozdíl ode mě má krátké vlasy. Ta byla rovněž spokojená s šamponem, ale na rozdíl ode mě si mohla dovolit přeskočit jedno mytí. Takže tady šampon udělal svou práci na výbornou.

Já mám zřejmě "smůlu", protože mám dlouhé a poměrně těžké vlasy, které se prověšují a mastí se více.
Nicméně pocit ze šamponu je příjemný. I když bojuje s mastnotou, tak vlasy nevysušuje a dodá jim jemnost a lesk.

Opravdu velkou výhodou šamponů bez obsahu parabenů, silikonů atd. je, že se mi od té doby přestaly objevovat lupy, které jsem nemohla do té doby nijak zlikvidovat.

Ráda si šampon znovu koupím. Ostatně pokaždé, když jdu do Yves Rocher, tak odejdu s novým šamponem, který se objeví v nabídce.

Máte se šamponem také zkušenost? Jaký osvědčený recept máte na mastné vlasy?

xx Kačka xx

6 comments:

  1. A to jsem si myslela, že mám problém s mastnými vlasy, když jsem je myla co druhý den. Umývat si vlasy každý den by mě asi už otravovalo, obzvlášť když jsou dlouhé. Možná bych se podívala po něčem čistě přírodním. Nemyslím teď šampon, ale nějaké vodičky, které se dají použít i na vlasy a regulují tvorbu mazu. Každý eshop s přírodní kosmetikou ti určitě velmi rád poradí. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tip, mrknu se co weby nabízejí ;).

      Delete
  2. Kopřiva je skvělá v produktech na vlasy. Ráda používám kopřivové vodičky do vlasů :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je pravda. Navíc opravdu intenzivně voní po kopřivě ;)

      Delete
  3. Já celkově tuto značku mám velice ráda, ale tento jsem ještě nevyzkoušela, zatím jen dva druhy jejich šamponu. Takže příště na něj mrknu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jaké jsi zkoušela? Jj líbí se mi, že mají tolik druhů.

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)