3/11/2017

Alverde mousse make up 01 porcelain | Alverde pěnový makeup

Krásný den♥

poslední dobou jste si mohli všimnout, že preferujeme ten druh kosmetiky, který má označení jako přírodní. Je to kvůli tomu, že přeci jen je dobré sledovat složení kosmetiky. Nemusím tu snad ani říkat, co jsou schopno výrobci "nastrkat do jedné krabičky."

Dnes bych Vám chtěla proto představit další kousek z této kosmetiky, ale tentokrát té dekorativní. Řeč bude o Alverde mousse - make up.

ALVERDE mousse makeup zakoupíte v Dm drogérii. Cena za obsah 15g je 150 Kč.

Makeup mě zaujal nejen tím, že ho vyrábí přírodní značky kosmetiky Alverde, ale i balením, které je atypické a naprosto rozkošné. Je totiž schovaný do skleněného průhledného kalíšku s plastovým a zeleným víčkem, kde je zobrazeno logo značky. Otevírání je klasické, šroubovací, ale co musím říct je to, že musíte delší dobu s víčkem šroubovat, aby jste makeup otevřeli. A hlavně nezapomeňte ho i po použití pořádně zavřít. Jedná se o pěnovitý makeup a tak by se Vám mohlo stát, že vyschne.
Co se týče konzistence, tak ta je opravdu měkká a pěnová. Makeup je zbarven podle vybraného odstínu. Textura je na opak lehká, trochu olejovitá a prst se do ní jemně zaboří. Navíc má úžasnou parfemaci po citrusech, která připomíná teplé letní dny. Odstín jsem si vybrala 01 Porcelain, který má neutrální podtón a je na mě akorát tak světlý.
swatch Alverde pěnového makeupu

Já jsem se opravdu těšila, až makeup zkusím. Ráda totiž používám nové a nové věci, které ráda testuji. Makeup byl při aplikaci jemný a dobře se roztíral po tváři. Jestli chcete vyšší krytí, musíte ho navrstvit, což jde bez větších problémů. Hlavní problém makeupu je, že opravdu hodně vysušuje i po dobrém základu. Přímo po aplikaci je vláčný a olejovitý, ale později hodně rychle zaschne a vytvoří Vám nevzhledné krupičky na tváři. Nepočítejte ani s korektorem, protože díky makeupu se Vám začne slívat do vrásek a dělat suché krupičky na obličeji. Přitom  jsem si myslela, že pro mě bude ideální, protože má olejovitou konzistenci a tak by mohl sedět na mé suché pleti.

Dalším problémem je i to, že opravdu rychle mizí. Já, která mám ráda u makeupu trochu větší krytí je prostě rychle pryč při běžném každodenním použití. 
A závěr? I když jsem se na makeup s pěnovou texturou od Alverde opravdu hodně těšila, zklamal mě. Četla jsem na něho opravdu kladné recenze a tak jsem ho chtěla zkusit. Možná bych ho doporučila lidem s normální až trochu mastnější pletí. Pro suchou ho ale doporučit nemůžu, protože i naolejovanou pleť okamžitě vysuší a vytvoří na ní suchá místa, které opravdu hodně zvýrazňuje. Navíc i rychle mizí. 

A co Vy? Jaký přírodní makeup by jste mi doporučili? :)

xx Šárka xx

6 comments:

  1. No tak to asi také nebudu zkoušet, škoda vypadal tak slibně :)
    Soutěž o pečující produkty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě, nám se také líbil :) ale ten Color&Care je pro suchou pleť dokonalý ;)

      Delete
  2. Viděla jsem ho v DMku a chtěla ho vzít. Líbí se mi balení a teď jsem ráda, že jsem ho nevzala. Ono s přírodní dekorativkou je to celkově složité. Ještě jsem nenarazila na něco, co by mi vyhovovalo a hlavně vydrželo. S pečující přírodní kosmetikou je to už něco jiného, ta bývá většinou dokonalá. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, souhlasím ;) s dekorativkou je to docela kříž, po dlouhé době co nám vyhovuje jako makeup je od Alverde Color&Care, ale ten je spíše na suchou pleť ;)

      Delete
  3. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK¦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc Izabella :) moc si vážíme tvého komentáře ;) a udělal nám neuvěřitelnou radost ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)