3/25/2017

Bione coconut shampoo | Bione vyživující vlasový šampon kokos

Krásnou sobotu krásky ♥

poslední dobou se mi zdá, že jsem se dost ponořila do testování hlavně šamponů. V koupelně mám ještě Yves Rocher, Manufakturu, Alverde, Alterru aj. Moc mě to baví a ráda zkouším nové produkty na trhu. Proto bych vám ráda ukázala tento voňavý šampon od Bione s vůní kokosu, který jsme si objednaly.
BIONE vyživující vlasový šampon kokos koupíte za 260 ml za cca 69 Kč

Začneme tedy tradičně obalem. Obal je bílý s hruškovitým tvarem. Dominuje mu modrobílá etiketa s obrázkem kokosu. Malým mínusem je uzávěr, který se mokrýma rukama hůře otevírá a je třeba si dát pozor na nehty.
Bione vyživující vlasový šampon kokos uzávěr

Parfemace šamponu je bez nadsázky úžasná. Připadá mi, že s každým mytím vlasů drží v ruce Piña Coladu a sedím pod slunečníkem na pláži nebo v baru :) Neuvěřitelné, jaká je to podoba. Barva je trošku narůžovělá a konzistence středně tekutá až trošku hustší. Pro nanášení stačí opravdu malé množství i do dlouhých vlasů.
Bione vyživující vlasový šampon kokos swatch

A co o šamponu prozrazuje etiketa? Tento produkt na vlasy je vyživující a je vyroben jako velmi jemný, ale zároveň vydatný prostředek určený pro každodenní hygienu. Jak víme, tak Bione šampony se označují vysokou pěnivostí a mycí schopností, která se snaží omezit extrémnímu odmaštění pokožky hlavy.

Obsažený kokosový olej, betainy i lecitin mají dohlédnou na to, aby po umytí byla pokožka nejen umytá, ale i vláčná. Dále kyselina mléčná upravuje pH pro optimální fyziologickou úroveň.
A jaké jsou benefity? Je vyroben v BIO formulace, neobsahuje ropné produkty, silikony, parabeny, SLS, SLES aj. Snaží se být šetrný k nám i k přírodě. Samozřejmě je tradicí, že konzervační látka se po nanesení po chvíli odpaří.
Bione vyživující vlasový šampon kokos složení (ingredients)

A jaký je konečný verdikt? Jsme moc spokojené. Nejvíce si ho pro svou parfemaci oblíbila mamča, takže já testovala, ale zbytek jsem ji přenechala, protože si ho opravdu zamilovala. Lupy se mi po něm netvořily a pokožka nebyla vysušená.

Vlasy po umytí byly trošičku tužší než jsem zvyklá, ale nic co by mi extrémně aplikaci znepříjemňovalo. I když je přidán kokosový olej, tak se nebojte, šampon vám vlasy nemastí. Za nás tři ho můžeme doporučit a parfemace by byla boží jako pěna do koupele.

A co vy? Už jste také zkoušely svou Piña Coladu? Láká vás? :)

xx Katka xx

10 comments:

  1. Už jsem po tomto šampónu pokukovala. Zaujala mě právě ta vůně. Tak možná nakonec tedy pořídím. :)
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
  2. Také jsme podlehla této značce a zakoupila jsem si regenerační šampon a zatím si ho chválím, ale použila jsem ho teprve dvakrát :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tak to jsme rády, že jsi spokojená :)

      Delete
  3. Miluji kokos a nejraději bych vše co voní po kokosu zhromažďovala.. díky za tip, tohle musím zkusit :-)

    ReplyDelete
  4. Wau já miluji kokosovou kosmetiku a tu vůni miluji. Díky té ceně musím vyzkoušet :-)
    All my cosmetics

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) učitě ho zkus, voní božsky, jako piňakoláda :)

      Delete
  5. Kokosový šampón používam veľmi rada, len z inej značky. Moje vlasy sú po ňom presne také, aké majú byť - objemné a nezaťažené. Vďaka za tip, tento určite vyskúšam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdu? A jakou značku používáš?

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)