3/05/2017

GoodBye february 2017 | Goodbye za měsíc únor 2017

Krásný den♥

tak jako každý měsíc i dnes vám představím rubriku GoodBye, tedy spotřebovance za měsíc únor. Jestli máte rády dlouhé články, tak dnes se asi moc nepočtete, protože jsem toho spotřebovala opravdu málo. Ale na druhou stranu se můžete těšit na jednoho zástupce vůní a mé svaté grály :) Tak přeji hezké čtení a doufám, že dnes načerpáte trochu té inspirace.


Yves Rocher šampón pro poškozené vlasy (89 Kč) - už jsem si koupila nové balení a tento šampón s stal jedním slovem mým svatým grálem. Nejen, že plní to co má, ale vlasy i dokonale hydratuje, ale zároveň je nezatíží. Navíc obsahuje hodně přírodních složek, což já vždycky ocením.

Yves Rocher kondicionér pro poškozené vlasy (85 Kč) - kondicionér se skvěle doplňuje se šampónem. Má hustější konzistenci a je opravdu příjemný. Vlasy opět nezatěžuje a nemastí. Jestli si upravujete svou hřívu tepelně, toto pro vás bude spolehlivý společník do vany.

Balea gel na holení, Oriental Flower (54 Kč) - snad každou rubriku GoodBye u mě uvidíte nějaou vůni holícího gelu. Možná se opakuju, ale nejen, že skvěle holí, ale stačí ho opravdu malinkato. Za mě rozhodně jeden z nejoblíbenějších produktů na holení.

Alverde sprchový gel s pomerančem a bambusem (35 Kč) - přírodní sprchový gel, který mě neskutečně připomínal léto. Voněl sladce po citrusech, ale cítila jsem z něho i trávovou vůni bambusu. Byl to spíše takový průměr, ale i tak bych do něho šla znovu, už jenom kvůli té svěží parfemaci. Až půjdete do DM, určitě si k němu přičichněte ;)

Balea Q10 noční krém na obličej (vzorek) - noční krém byl součástí adventního kalendáře. Už je to asi druhý vzoreček, který jsem zkoušela a rozhodně stojí za to. Krásně hydratuje, pleť je po něm vyživená, ale ne mastná a zatížená.

Balea gel na čištění pleti (vzorek) - zkusila jsem ho jednou, ale nebude to asi nic pro mě. Není to konkrétně tímto produktem, ale mě prostě odličování na mokro hrozně dráždí. Vytváří se mi pupínky a suchá místa. Na druhou stranu - Kačka si ho nemohla vynachválit, tak nevím...

Calvin Klein Euphoria (1 350 Kč) - základní vůně od Calvina Kleina, která si mě okamžitě získala. Má sladké tóny (takže příznivci svěžích tonů si na své nepřijdou). Zároveň se mi na ní líbí to, že není těžká a podle mě se hodí jak na letní, tak i na zimní dny. Já jsem jí používala tři roky a vůbec rychle nemizela. Za mě určitě doporučuji a plánuji nad její koupí. Euphoria je prostě dokonalá.

Oriflame parfémovaná voda (?) - tuto vůni už mám opravdu dlouho a zbyl mě na dně jen její kousíček. Už bohužel nevím, jak se jmenovala, ale vím, že byla sladká o zajímavé bylo, že v sobě obsahovala i třpytky. Takže, když jste se navoněli, zároveň byl vidět i lehký třpyt. Na víčku byl posazený prstýnek ve stříbrné barvě s kytičkou. Ten ještě mám, ale parfém už je starý a změnil svojí konzistenci a vůni, proto ho vyhazuji.

A co vy? Jaký oblíbený produkt jste minulý měsíc spotřebovali? :)

xx Šárka xx

6 comments:

  1. Šampon a kondicionér od YR jsem měla ze začátku to bylo fakt skvělé, ale jakmile jsem si koupila druhé balení tak mi přestal vyhovovat. Chci zkusit, ale jejich další šampony :))
    Soutěž o pečující produkty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé tak to se mě ještě nestalo :) Ale je pravda, že u jiných značek mám s tímto taktéž problém ;)

      Delete
  2. Ten parfém z Oriflame som mala aj ja a z tohto druhu boli dva, tento s trblietkami a potom ešte taký sladší, ružový. Oba boli dobré, ale bolo zvláštne, že ak som ich používala 2 týždne vkuse, tak mi prestali voňať a musela som ich niečím nahradiť, preto mi trvalo dlhšie, dokiaľ som ich spotrebovala a s radosťou som ich požičiavala aj mamke :D
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D jéé tak to jsem ráda, že si na ně taky někdo pamatuje :D já jsem ho měla ráda, ale jak píšeš, nebylo to úplně to nejvoňavější a rychle to člověka omrzelo ;)

      Delete
  3. Pre mňa sú tiež gély na holenia Balea tie najlepšie na svete. Nenašla som nič lepšie a najradšej mám základný variant s vôňou Aloe Vera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně jak říkáš, gely jsou fantastické, jemné a voňavé ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)